Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Guest Service Assistant / Pracownik Business Center

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 02.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Guest Service Assistant / Pracownik Business Center
    Miejsce pracy: Warszawa

    Nasi Pracownicy są Sercem Hiltona. Jako doświadczeni profesjonaliści w dziedzinie hotelarstwa wspólnie pracujemy na to, by Hilton był wyjątkowym miejscem pracy, tworząc interesujące i satysfakcjonujące ścieżki kariery dla nas i naszych współpracowników. Każdego dnia nasza wizja "wypełnić Ziemię światłem i ciepłem gościnności" łączy nas w jeden zespół, który tworzy wyjątkowe doświadczenia Gości na całym świecie. A nasi Pracownicy są w sercu tego wszystkiego. Dołącz do naszego zespołu!

     

    Osoba na stanowisku Guest Service Assistant będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów Centrum Biznesowego mieszczącego się w HILTON WARSAW HOTEL & CONVENTION CENTRE. Centrum Biznesowe HILTON WARSAW HOTEL & CONVENTION CENTRE to 12 sal dostosowanych do organizacji spotkań i realizacji oczekiwań biznesowych naszych Klientów. Osoba na tym stanowisku poprzez swoją pracę przyczynia się do ogólnego wyjątkowego doświadczenia Klienta podczas pobytu w HILTON WARSAW HOTEL & CONVENTION CENTRE.
     

    Zadania na stanowisku:

    • Pełnienie roli gospodarza przestrzeni Business Center oraz osoby kontaktowej dla organizatorów;
    • Zapewnienie sprawnej bieżącej współpracy i komunikacji Business Center z innymi departamentami.
    • Silna współpraca z departamentami w celu realizacji życzeń organizatorów oraz koordynacja tych zadań;
    • Kompleksowa obsługa gościa biznesowego, wsparcie dla organizatorów
    • Wspieranie członków zespołu w działaniach operacyjnych;
    • Realizowanie zadań zgodnie z zamówieniem i standardami;
    • Dbanie o prawidłowy przebieg organizowanych spotkań w Business Center;

    Oczekiwania wobec kandydata:

    • Znajomość języka angielskiego i polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami i w zespole;
    • Wysoka kultura osobista;
    • Pozytywna i otwarta postawa wobec innych;
    • Umiejętność prowadzenia swobodnej komunikacji z Klientem w języku polskim i angielskim;
    • Uprawnienie do wykonywania pracy w Polsce.
    • Sumienność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy;
    • Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
    • Umiejętność rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji;
    • Wcześniejsze doświadczenie w pracy hotelu lub przy organizacji spotkań/imprez mile widziane; 

    Oferujemy:

    • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w ramach międzynarodowej sieci Hilton, w jednym z największych obiektów konferencyjnych w Warszawie;
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • Pracę w przyjaznej atmosferze;
    • Posiłki w stołówce pracowniczej finansowanej przez pracodawcę;
    • Pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy;
    • Zniżki na hotele Hilton na całym świecie;
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - wewnętrzne kursy w formie
      e-learningu, staże w innych działach hotelu.
    Prosimy o załączenie poniższej klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę HGC Gretna Ivestments Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie przy ul.Grzybowskiej 63 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).