Oferta pracy

Head of CRM

eobuwie.plO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Opieka nad systemem CRM,

  • Monitorowanie CLTV i inicjowanie działań nakierowanych na wzrost,

  • Opieka nad systemami służącymi do realizacji wysyłek kanałami marketingu bezpośredniego,

  • Inicjowanie i realizacja działań mających na celu poszerzanie baz klientów eobuwie.pl,

  • Inicjowanie i realizacja działań mających na celu wzrost poziomu zadowolenia Klienta,

  • Maksymalizacja przychodów generowanych na jednego klienta w wyniku działań marketingu bezpośredniego,

  • Realizacja działań mających na celu wzrost częstotliwości oraz wartości Klienta w czasie,

  • Zarządzanie bazami klientów oraz weryfikacja poprawności zgód w ramach tych baz,

  • Prowadzenie działań marketingu w ramach zbudowanej bazy, w tym przygotowywanie strategii komunikacji marketingu bezpośredniego,

  • Uruchomienie i zarządzanie projektami o charakterze lojalizującym Klientów,

  • Wybór odpowiednich kanałów komunikacji spośród dostępnych oraz rozwój nowych kanałów komunikacji,

  • Systematyczna ocena efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i definiowanie kolejnych działań,

  • Raportowanie wyników działań marketingu bezpośredniego,

  • Rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji efektywnej komunikacji (w tym wybór dostawców, negocjowanie warunków).

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu działu marketingu bezpośredniego opartego w dużej mierze o kanały komunikacji elektronicznej takiej jak email, SMS,

  • Doświadczenie w budowie i zarządzaniu obszarem CRM,

  • Doświadczenie w segmentacji bazy oraz budowie strategii komunikacji do poszczególnych segmentów,

  • Atutem będzie doświadczenie pochodzące z firmy o profilu B2C - sprzedaż lub usługi np.: Retail, Bank, Program Lojalnościowy,

  • Umiejętności analityczne - w tym biznesowe podejście i praktyczna umiejętność analizy danych,

  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej w ramach rozbudowanych struktur projektowych,

  • Umiejętność zarządzania zespołem,

  • Umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • przyjazna atmosfera

  • program poleceń dla pracowników

eobuwie.pl

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Przewiń do profilu firmy