Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Head of Customer Service

Sunrise System sp. z o.o. sp. k.

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ważna jeszcze 16 dni
    do: 10 lis 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor, menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzić zespoły Customer Service i rozwijać strukturę w celu zaspokojenia potrzeb Klientów i rosnącej ich liczby w Polsce i zagranicą;

  • Rozwijać procesy obsługi klienta b2b i gospodarnie/elastycznie wykorzystywać dostępne zasoby w celu maksymalizacji zadowolenia Klientów;

  • Określać, wdrażać i mierzyć KPI w zakresie jakości i kosztów obsługi klienta;

  • Identyfikować nieefektywnie działające procesy - zwinnie wdrażać usprawnienia, nowe procesy, dostosowywać zespoły do zamierzonych ról w duchu budowania wartości dla Klientów i Biznesu;

  • Proaktywnie współpracować z pozostałymi obszarami biznesowymi (np. SEO, PPC, sprzedaż) mając na względzie cele: zwiększania zadowolenia Klientów; w zakresie rozwoju i bieżących spraw;

  • Budować środowisko współpracy oparte na kreatywności, zaangażowaniu i wzajemnym wsparciu – na szczeblu operacyjnym jak i liderów zespołów;

  • Rozwijać standardy obsługi klienta i kompetencje zespołów.

Nasze wymagania

  • Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne, liderskie i inteligencji emocjonalnej;

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim i zwinność w zarządzaniu rozproszonymi zespołami;

  • Wiedza fachowa o obsłudze klienta, rynku i narzędziach;

  • Język angielski pozwalający na swobodną komunikację biznesową;

  • Doświadczenie we wdrażaniu zmian i organizowaniu zespołów;

  • Znajomość procesów obsługi klienta b2b i doświadczenie w ich optymalizowaniu oraz automatyzowaniu;

  • Sprawczość - nastawienie na „get things done” i realizowanie określonych celów według uporządkowanego i dobrze zorganizowanego planu działania;

  • Zrozumienie potrzeb i podstawowych zasad funkcjonowania Biznesu;

  • Zdolność do zmian i adaptacji do nowych oczekiwań i potrzeb Biznesu;

  • Umiejętność znajdowania, wykorzystania i wyciągania wniosków z danych i faktów w celu racjonalnego planowania działań i decydowania – „data driven”.

To oferujemy

  • Dogodne, wspólnie wynegocjowane warunki współpracy – typ umowy, wynagrodzenie, benefity;

  • Liczne szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności;

  • Projekty dzięki, którym będziesz mógł się rozwijać oraz wykazać kreatywnością;

  • Samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań;

  • Pracę w pełni zdalną, bądź w jednym z naszych biur.

  • Pracę na prestiżowym stanowisku u niepodważalnego krajowego lidera branży SEO/SEM;

  • Liczne benefity pozapłacowe (m.in. pakiet medyczny LuxMed, bonusy MyBenefit).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Sunrise System sp. z o.o. sp. k.

Sunrise System działa na rynku już 18 lat! Jak przystało na firmę z branży IT, naszą działalność rozpoczynaliśmy w garażu. Teraz posiadamy biura w Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie, Toruniu i we Wrocławiu. Dzięki świetnym ekspertom oraz doświadczonym specjalistom zajmujemy czołową pozycję w branży SEO w Polsce i z odwagą wkraczamy na rynki międzynarodowe. Poza tym możemy pochwalić się statusem Premier Google Partner, który potwierdza nasze kompetencje oraz prowadzenie działań zgodnie z zasadami Google. Na naszym koncie mamy zrealizowanych już tysiące kampanii SEO/SEM, a nasza oferta obejmuje m.in. tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, działania z zakresu Link Buildingu czy Content Marketingu. Prowadzimy również kampanie reklamowe Google Ads oraz w social mediach.

Przewiń do profilu firmy

SUNRISE SYSTEM W LICZBACH

  • Numer 1 na rynku SEO w Polsce

  • 18 at doświadczenia w branży

  • 309 zatrudnionych specjalistów

  • 8000 obsługiwanych klientów

  • Lokalizacje w 5 miastach w Polsce