Oferta pracy

Head of Customer Success

Semcore sp. z o.o.

15 00020 000 netto (+ VAT) / mies.
  • warmińsko-mazurskie

    warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Mamy ambitne plany🔥 zmniejszyć churn, zwiększyć NPS, zwiększyć upsell i cross-sell. Chcemy też zapewnić doskonałość operacyjną zespołu oraz wypracować nawyki pracy na procesach. Jeśli czujesz, że chcesz wprowadzić nasze plany w życie, czytaj, jakie będą twoje obowiązki:

  • Liderowanie zespołowi CS (rekrutacja, onboarding, feedbacki, rozwój)

  • Wprowadzanie automatyzacji w zarządzaniu procesami i projektami - na co dzień operujemy dużą liczbą danych, w pracy customer success wykorzystujemy wiele modeli. Ważne jest ich maksymalne uproszczenie i zautomatyzowanie.

  • Indywidualizacja procesu obsługi w zależności od segmentu Klienta

  • Podejmowanie inicjatyw wpływających pozytywnie na KPI's zespołu, ale też poczucie zaangażowania ludzi

  • Monitoring i analiza kluczowych wskaźników zespołu oraz kondycji Klientów (wyniki, zadowolenie, rentowność)

  • Identyfikacja możliwości rozwoju Klientów poprzez upselling, cross-selling, wzrost LTV

  • Orientowanie na podejście customer success pozostałych zespołów firmy (marketing, sales, seo, ads, copy) 📢- poprzez dostarczanie success stories naszych Klientów

  • Reprezentowanie firmy publicznie w zakresie zagadnień związanych z podejściem Semcore do swoich Klientów

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Zrozumienie branży SEO

  • Zamiłowanie do wykorzystania w codziennej pracy nowych technologii np. do automatyzacji procesów

  • Umiejętność wzięcia odpowiedzialności zarówno za sukces, jak i porażkę zespołu - jako lider rozumiesz, jak wiele zależy od Twojego podejścia i potrafisz wyciągnąć konstruktywne wnioski z każdej sytuacji💪

  • Otwartość na ludzi i umiejętność budowania zaangażowania w zespole. Ty sprawiasz, że ludzie czują się zadowoleni i rośnie satysfakcja z ich pracy. Potrafisz ich też przekonać do swoich decyzji, nawet kiedy nie są pewni, w którym kierunku iść.

  • Orientacja na wyniki🎯 - działamy skutecznie zarówno w oparciu o wyniki dla Klientów, jak i wyniki zespołu, któremu dowodzisz

  • Analityczny umysł

  • Poczucie wspólnoty zespołowej - grasz zespołowo, bo to ludzie są siłą⚽

  • Orientacja biznesowa - myślisz holistycznie przez pryzmat biznesowych potrzeb całej firmy, a nie tylko konkretnego działu

  • Pozytywne nastawienie - widzisz w ludziach więcej pozytywów niż negatywów, a problemy traktujesz także jako wyzwania, bo wierzysz, że odpowiednie podejście ma znaczenie

  • Umiejętność podejmowania decyzji - także tych odważnych

  • Naturalna chęć do ciągłego rozwoju i samodoskonalenia się - także w obszarze marketingu internetowego i liderowania zespołem

To oferujemy

  • Wynagrodzenie 15 000 - 20 000 PLN netto B2B + VAT

  • Pracę w 100% zdalną bądź z biura w Poznaniu (okolice Rynku Łazarskiego, w pobliżu stacji PKP)

  • Elastyczny czas pracy (start w godzinach 7:00-9:00)

  • 26 dni płatnego urlopu rocznie

  • Okazję do związania się z marką, która chce robić różnicę w świecie e-commerce 🚀 i tworzy materiały np. SEO Case Study, które inspirują.

  • Bezpośrednią współpracę z zarządem oraz jego pełne zaangażowanie

  • Wiele wyzwań, bo nasze plany są ambitne i dobrą atmosferę - pomimo pracy zdalnej spotykamy się raz dziennie, a raz w miesiącu widzimy się w biurze w Poznaniu

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • szkolenia

Semcore sp. z o.o.

Naszą misją jest wspieranie Klientów w osiąganiu wyższych przychodów 📈. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Dołącz do nas i dbaj o customer success naszych Klientów.

Z dumą mówimy, że jesteśmy pierwszą agencją SXO w Polsce🚀. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje Klientowi największą wartość🔥

Przewiń do profilu firmy