SECUBRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Head of Digital Marketing

SECUBRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 12 sie 2020
  • Kierownik / Koordynator
Head of Digital Marketing
Jako SecuBrand (https://SecuBrand.pl) oferujemy rozwiązania z zakresu Digital Marketing dla klientów zewnętrznych. Wykorzystujemy autorskie rozwiązania informatyczne, które dają nam przewagę nad konkurencją na rynku. Staramy się automatyzować jak najwięcej działań PR-owych i marketingowych. Dynamicznie się rozwijamy. Dlatego do naszego zespołu poszukujemy osobę, która przejmie stery nad komunikacją naszej marki i naszych klientów.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • stworzenie oraz wdrożenie strategii komunikacji Secubrand,
  • prowadzenie profili społecznościowych firmy (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, etc.),
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
  • sporządzanie raportów i analiz,
  • nadzorowanie procesu powstawania oraz realizacji strategii komunikacyjnych dla naszych klientów,
  • przygotowywanie ofert i wycen działań marketingowych i PR-owych dla obecnych i potencjalnych nowych klientów,
  • dbanie o spójność przekazu marketingowego we wszystkich wykorzystywanych kanałach marketingowych,
  • budowanie zespołu PR/Digital Marketing i wsparcie w budowaniu działu sprzedaży.

Nasze wymagania wobec Ciebie:

  • znajomość komunikacji PR - umiejętność pisania tekstów, tzw. „lekkie pióro”,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży PR/Digital Marketing,
  • wykształcenie wyższe (PR, dziennikarstwo, marketing),
  • zainteresowanie zagadnieniami marketingowymi, trendami w marketingu, social media i PR,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność organizacji czasu pracy, wielozadaniowość,
  • samodyscyplina, konsekwencja oraz ukierunkowanie na realizację celów,
  • wysoka komunikatywność,
  • pozytywne nastawienie do realizacji powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (MS Office oraz/lub G Suite),
  • znajomości narzędzi marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO, Marketing Automation, Business Facebook etc.),
  • umiejętności zarządzania projektami oraz ludźmi.

Co oferujemy?

  • pracę w profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • możliwość budowania razem z nami dużego i profesjonalnego działu Digital Marketingu,
  • dynamiczny rozwój zawodowy,
  • praca dla ciekawych klientów i dużych rozpoznawalnych w Polsce i na świecie marek,
  • elastyczne warunki pracy,
  • duża samodzielność w działaniu i rozliczanie przede wszystkim za efekty pracy.

Jeżeli jesteś zainteresowany/-a pracą z nami, koniecznie prześlij List Motywacyjny, gdzie napiszesz między innymi:

  • Dlaczego chcesz zmienić obecną pracę?
  • Dlaczego chciałbyś/chciałabyś pracować właśnie z nami?
  • Co Cię najbardziej interesuje w Digital Marketingu?
  • Wszystko, co chcesz nam powiedzieć i jest ważne według Ciebie.
Same zgłoszenia bez Listu Motywacyjnego nie będą przez nas rozpatrywane.
Head of Digital Marketing
Jako SecuBrand (https://SecuBrand.pl) oferujemy rozwiązania z zakresu Digital Marketing dla klientów zewnętrznych. Wykorzystujemy autorskie rozwiązania informatyczne, które dają nam przewagę nad konkurencją na rynku. Staramy się automatyzować jak najwięcej działań PR-owych i marketingowych. Dynamicznie się rozwijamy. Dlatego do naszego zespołu poszukujemy osobę, która przejmie stery nad komunikacją naszej marki i naszych klientów.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • stworzenie oraz wdrożenie strategii komunikacji Secubrand,
  • prowadzenie profili społecznościowych firmy (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, etc.),
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
  • sporządzanie raportów i analiz,
  • nadzorowanie procesu powstawania oraz realizacji strategii komunikacyjnych dla naszych klientów,
  • przygotowywanie ofert i wycen działań marketingowych i PR-owych dla obecnych i potencjalnych nowych klientów,
  • dbanie o spójność przekazu marketingowego we wszystkich wykorzystywanych kanałach marketingowych,
  • budowanie zespołu PR/Digital Marketing i wsparcie w budowaniu działu sprzedaży.

Nasze wymagania wobec Ciebie:

  • znajomość komunikacji PR - umiejętność pisania tekstów, tzw. „lekkie pióro”,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku menedżerskim oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży PR/Digital Marketing,
  • wykształcenie wyższe (PR, dziennikarstwo, marketing),
  • zainteresowanie zagadnieniami marketingowymi, trendami w marketingu, social media i PR,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność organizacji czasu pracy, wielozadaniowość,
  • samodyscyplina, konsekwencja oraz ukierunkowanie na realizację celów,
  • wysoka komunikatywność,
  • pozytywne nastawienie do realizacji powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (MS Office oraz/lub G Suite),
  • znajomości narzędzi marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO, Marketing Automation, Business Facebook etc.),
  • umiejętności zarządzania projektami oraz ludźmi.

Co oferujemy?

  • pracę w profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • możliwość budowania razem z nami dużego i profesjonalnego działu Digital Marketingu,
  • dynamiczny rozwój zawodowy,
  • praca dla ciekawych klientów i dużych rozpoznawalnych w Polsce i na świecie marek,
  • elastyczne warunki pracy,
  • duża samodzielność w działaniu i rozliczanie przede wszystkim za efekty pracy.

Jeżeli jesteś zainteresowany/-a pracą z nami, koniecznie prześlij List Motywacyjny, gdzie napiszesz między innymi:

  • Dlaczego chcesz zmienić obecną pracę?
  • Dlaczego chciałbyś/chciałabyś pracować właśnie z nami?
  • Co Cię najbardziej interesuje w Digital Marketingu?
  • Wszystko, co chcesz nam powiedzieć i jest ważne według Ciebie.
Same zgłoszenia bez Listu Motywacyjnego nie będą przez nas rozpatrywane.

Ogłoszenie archiwalne