Head of Internal Audit

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2019-03-25
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 2019-04-24)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    We are part of Aegon N.V. - one of the largest European financial groups with over  170 years of history offering insurance, pensions and asset management. Our aim at Aegon is to help people look ahead and achieve a lifetime of financial security. Join our team of over 27,000 employees in 20 countries who provide people around the world with the tools and confidence to make the right financial choices.

    Head of Internal Audit
    Location: Warszawa

    Reporting Line: Chief Executive Officer Aegon Poland and Aegon Continental Europe Chief Audit Executive.

    Main responsibilities and duties:

    • Lead the Internal Audit Function, supervise one Internal Auditor located in Chorzow and be the audit representative for Aegon Poland towards the regulator and other external parties;
    • Timely and clear reporting to the Managing Board and Supervisory Board (Audit Committee) on the effectiveness of the control environment providing appropriate assurance and advise;
    • Perform annual risk assessment and develop internal audit plan for Aegon Poland;
    • Delivery of the internal audit plan, meeting the standards as set by the group audit methodology;
    • Controls identification, design evaluation and effectiveness testing, in line with group audit methodology;
    • Appropriate evaluation of issues, related impact on the business and mitigating action items;
    • Identification of opportunities to improve efficiency of processes;
    • Reporting of audit findings and regular follow-up of action plans;
    • Assist in the most important projects in Aegon Poland with project assurance and advisory;
    • Active cooperation with 1st and 2nd line of defence (risk & compliance function) of Aegon Poland;
    • Co-operation and knowledge sharing within Aegon Poland and with the internal auditors of Continental Europe/Global Internal Audit function.

    Requirements:

    • A minimum of 7-10 years of (internal) audit experience, preferably in an internationally operating Internal Audit Function;
    • Managerial experience;
    • Finished university/higher education, preferably business administration/economics/finance/accounting, or similar;
    • Preferably finished (or nearly finished) a professional audit education, e.g. ACA (UK), CPA or comparable such as CIA, CISA or CFSA;
    • Knowledge of the Financial Services Industry, preferably knowledgeable on investment management/insurance/pension;
    • Fluent in English.

     

    Personality requirements and skills:

    • Leadership skills;
    • Strong communication skills, both verbal and written, presentation of conclusions and recommendations;
    • Able to liaise with  executive management and act as business partner on Board level;
    • Critical, objective and independent mindset;
    • Ability to establish and maintain effective working relationships with both internal and external clients, including applicable regulators;
    • Good organizational skills.
    We help our customers achieve a lifetime of financial security.
    Do you want to take this challenge with us?
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Jednocześnie zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane  oferty.
     

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Grupy Aegon w Polsce (Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Aegon Services Sp. z o.o., Aegon Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz Aegon Magyarország Általános Biztosító S.A. – Oddział w Polsce (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    bottom

    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Grupy Aegon w Polsce (Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Aegon Services Sp. z o.o., Aegon Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz Aegon  Magyarország Általános Biztosító S.A. – Oddział w Polsce  danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesiecy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 3 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat.

    Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.