Oferta pracy

Head of Marketing & PR

dentsu Polska

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Codzienna współpraca z biznesem w celu zapewnienia spójności strategii komunikacji;

  • Współpraca z Zarządem w celu opracowania i wdrażania strategicznej wizji organizacji;

  • Współpraca z mediami w celu publikowania na czas informacji o firmie, w tym komunikatów prasowych, zmian w organizacji i innych materiałów;

  • Wsparcie w zwiększeniu świadomości nt. marki poprzez proaktywne prezentowanie treści pozycjonujących organizację, zarządu i liderów jako ekspertów w określonych tematach;

  • Rozwijanie i utrzymywanie stałych relacji z mediami;

  • Opracowywanie planów, propozycji, raportów, briefów kreatywnych i innych elementów komunikacji;

  • Odpowiedzialność za tworzenie i realizacja krótko oraz długoterminowej strategii marketingowej oraz określenie i wdrożenie konkretnych działań w celu realizacji założonej strategii;

  • Przygotowywanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji;

  • Tworzenie polityki wizerunkowej firmy;

  • Analiza wyników wypracowanych przez zespół oraz bieżące zarządzanie efektywnością i rentownością pracy działu;

  • Zarządzanie zespołem oraz rozwój jego kompetencji i umiejętności;

  • Zapewnienie zgodnego ze standardami firmy poziomu jakości świadczonych usług na rzecz wszystkich interesariuszy zewnętrznych oraz klientów wewnętrznych Grupy w Polsce i regionie CEE.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Znajomość trendów marketingu cyfrowego;

  • Umiejętności przywódcze: ukierunkowanie na rezultaty, decyzyjność, efektywne planowanie, zdolności organizacyjne, zarządzanie zespołem;

  • Zorientowanie na rozwój biznesu;

  • Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi digitalowych;

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz analityczne;

  • Mindset strategiczny - umiejętność budowania strategii, orientacja i myślenia strategiczne;

  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marki;

  • Biegła znajomość języka angielskiego;

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe - mile widziane.

To oferujemy

  • Praca w doświadczonym i zgranym zespole ekspertów;

  • Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;

  • Możliwość pracy zdalnej;

  • Nowoczesne biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, kantyna, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;

  • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;

  • Finansowane przez pracodawcę ubezpieczenie na życie w Generali z możliwością rozszerzenia o dodatkowe świadczenia;

  • Karta sportowa OK System.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • siłownia w biurze

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

dentsu Polska

Grupa dentsu Polska jest częścią globalnej sieci Dentsu. Jako jedna z pierwszych jest prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W Polsce w jej skład wchodzą globalne marki: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum, Amplifi, Amnet oraz RED8.

dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.

Przewiń do profilu firmy

Rekrutacja

ETAP 1

Aplikacja

Na stronach naszych spółek oraz na portalu pracuj.pl publikujemy ogłoszenie rekrutacyjne na wybrane stanowisko. Część ogłoszeń możecie znaleźć również na Facebooku, na profilach naszych firm oraz w grupach poświęconych pracy w marketingu, reklamie, IT czy social media. Spośród nadesłanych aplikacji nasz zespół rekrutacyjny wybiera Kandydatów o profilu najbardziej zbliżonym do poszukiwanego i zaprasza wybranych Kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.

ETAP 2

Rozmowa wstępna

Podczas pierwszej rozmowy przedstawiamy dokładne informacje na temat stanowiska, rozmawiamy o dokładnym zakresie obowiązków, Twoich doświadczeniach na rynku pracy i zrealizowanych przez Ciebie projektach. Część rozmowy może odbyć się w języku angielskim.

To również czas dla Ciebie. Zadaj nam wszystkie nurtujące Cię pytania – dzięki temu świadomie podejmiesz decyzję o pracy w naszej firmie.

ETAP 3

Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie)

W niektórych z prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych nasi Kandydaci mogą otrzymać case study, dzięki któremu będą mogli zaprezentować swoje umiejętności. Rodzaj zadania rekrutacyjnego zależy od stanowiska na jakie aplikujesz. Kandydat, który wykonuje takie zadanie otrzymuje od nas odpowiedź zwrotną z uzasadnieniem jego oceny oraz ewentualnie zaproszenie do kolejnego etapu.

ETAP 4

Spotkanie/ Prezentacja zadania (opcjonalnie)

Kandydaci aplikujący na niektóre z naszych stanowisk otrzymają zaproszenie na kolejną rozmowę rekrutacyjną. Będzie na niej obecny przedstawiciel naszego działu HR, bezpośredni przełożony, a czasem manager lub dyrektor odpowiadający za obszar w którym prowadzona jest rekrutacja.

Po tym etapie podejmujemy finalną decyzję i przekazujemy informację zwrotną kandydatom z podsumowaniem ich wyników.

ETAP 5

Oferta

Wybrani Kandydaci otrzymują ofertę pracy. Otrzymujesz również list intencyjny, a także potwierdzenie warunków pracy (wynagrodzenie, zakres obowiązków). Na tym etapie ustalane są również szczegóły Twojego dołączenia do naszej firmy.

Poznaj nas

KIM JESTEŚMY?

Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Vizeum, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X oraz Propeller. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.

POZNAJ NASZE FIRMY:

Amplifi – eksperci z tej spółki to negocjatorzy wyspecjalizowani w branży mediowej. Realizują niestandardowe projekty komunikacyjne i opowiadają za warunki współpracy z właścicielami mediów na polskim rynku.

Amnet – to agencja specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o programmatic buying.

Carat Polska – dom mediowy, którego eksperci odpowiadają za strategię, planowanie i zakup mediów dla m.in. takich klientów jak Mastercard, Aldi, Microsoft, Philips czy Pyszne.pl.

dentsu Polska – w ramach dentsu Polska pracują działy wspierające biznes całej Grupy. Zatrudniamy ekspertów z zakresu HR, finansów, administracji, marketingu i komunikacji, prawa czy bezpieczeństwa IT.

iProspect Polska – agencja specjalizuje się w performance marketingu. W jej polskim oddziale pracuje ponad 130 specjalistów z zakresu marketingu online.

Dentsu X – - to zintegrowana sieć agencji oferująca najlepsze w swojej klasie usługi planowania komunikacji i mediów, tworzenia treści, technologii, znajomości danych i zachowania konsumentów. DentsuX pomaga markom wypracować zintegrowane i spersonalizowane rozwiązania marketingowe, aby ich głos był słyszalny na rynku oraz wychodzące naprzeciw szybko zmieniających się wymagań konsumentów.

Isobar jedna z najbardziej kreatywnych agencji zintegrowanych w Polsce. Oferuje usługi online i offline, Big Ideas, różnorodne platformy i formaty komunikacyjne. Obsługuje klientów na międzynarodowych rynkach.

Vizeum Polska – dom mediowy wyspecjalizowany w łączeniu komunikacji offline i online. Realizuje projekty z zakresu strategii mediowych, planowania i zakupu mediów, a także komunikacji w social media. Pracuje m.in. dla: Ferrero, Burger King, Dior, Pandora czy Grupa Cyfrowy Polsat.

Propeller Film - to dom produkcyjny /studio filmowe działające na rynku filmowej produkcji reklamowej i telewizyjnej oraz produkcji fotograficznej. Pracuje m.in. dla Skoda, Lotto, Mastercard.

The Story Lab - zajmuje się produkcją i dystrybucją formatów telewizyjnych, filmów oraz contentu video. Jednocześnie oferuje reklamodawcom strategiczne rozwiązania w zakresie promocji i partnerstw w ramach kreowanych przez siebie formatów. Komórka działa na szesnastu rynkach świata, w tym w: Londynie, Los Angeles, Szanghaju, Moskwie, Paryżu, Madrycie czy Bombaju. W 2019 roku globalnie TSL był koproducentem filmowej superprodukcji „Alita: Battle Angel”, a w Polsce – wielokrotnie nagradzanych filmów kinowych „Ukryta gra” oraz „Pan T.”

Red8 – w skład grupy wchodzą agencje specjalizujące się w obszarze strategii i obsługi Klienta BTL, ATL, digital. Agencje mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Santander Bank, Tarczyński, Nestle, Carlsberg czy Semilac.

KULTURA ORGANIZACYJNA

Jako część globalnej organizacji pracujemy w oparciu o następujące wartości: agile (elastyczność), pioneering (pionierskość), ambitious (ambicja), responsible (odpowiedzialność) oraz collaborative (współpraca).

Nasze wartości są ważną częścią naszej pracy. Opiera się o nie nasz model biznesowy, a ich przestrzeganie jest nieodłącznym elementem oceny naszych pracowników. Nasi pracownicy mogą rozwijać swoje kompetencje pracując w multidyscyplinarnych zespołach. Odbiciem naszych wartości jest również przestrzeń w której pracujemy. Nasze warszawskie biuro wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników zaprojektowaliśmy również day care oraz siłownię, z których pracownicy korzystają bez dodatkowych opłat.