Oferta pracy

Head of Product

HOUSE-MED sp. z o.o.O firmie

14 00018 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Masz we krwi projektowanie intuicyjnych, przejrzystych, a zarazem nieszablonowych rozwiązań. Wiesz, jak ważną rolę w procesie odgrywa praca zespołowa i chcesz tworzyć produkty precyzyjnie dopasowane do odbiorcy, ale… trudno Ci grać do jednej bramki z osobami, które blokują Twoje inicjatywy i odrzucają pomysły już przed fazą testów.
 
W uPacjenta rozwiniesz skrzydła. W codziennej pracy kierujemy się zasadą ,,User First”, ograniczając procedury projektowe i ścieżkę decyzyjną do minimum. Dostaniesz od nas dużo swobody i zaufania. A jeśli Twoje propozycje nie będą doskonałe? Na drodze iteracji, wspierając się analityką i potencjałem zdolnego zespołu, pomożesz nam wypracować lepsze rozwiązanie. A potem… jeszcze lepsze rozwiązanie. Bo w uPacjenta sukcesem jest bycie o krok przed innymi, a to można osiągnąć tylko na drodze zmian i reakcji ,,tu i teraz”.
 
Kim jesteśmy?
Przede wszystkim grupą osób, które chcą ułatwiać innym dostęp do profilaktyki zdrowotnej i zachęcać do świadomego dbania o siebie. Nasze poczucie misji przekłada się na codzienne działania: tworzymy i udoskonalamy platformę, która przenosi medycynę do domów – pozwala zamówić badania i inne usługi medyczne pod dowolny adres. Przekonujemy, że lepiej zapobiegać niż leczyć i chcemy mówić o tym coraz szerzej – nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
Head of ProductNumer ref.: Wynagrodzenie: 10000 - 14000 zł netto

Jako Head of Product zajmiesz się:

  • sukcesywnym rozwojem aplikacji uPacjenta tak, aby z każdą iteracją zbliżać się do realizacji wspólnej wizji;
  • zapewnianiem płynnej komunikacji pomiędzy Twoim zespołem a pozostałymi działami;
  • konstruowaniem hipotez dotyczących rozwoju produktu oraz ich umiejętną walidacją;
  • facylitacją procesu zbierania i analizy potrzeb oraz problemów użytkowników;
  • priorytetyzacją zadań w sposób, który zmaksymalizuje wartość produktów dla użytkowników;
  • zbieraniem, definiowaniem i dopracowywaniem wymagań oraz budowaniem i rozwijaniem ich na podstawie backlogu produktowego;
  • dbaniem o to, aby backlog produktu był widoczny i zrozumiały dla zespołu na odpowiednich poziomach szczegółowości;
  • rozmową z członkami zespołu i upewnianiem się, że wszyscy właściwie rozumieją wymagania;
  • analizą wskaźników skuteczności produktu, zachowań użytkowników oraz budowaniem produktu na ich podstawie (data driven, build-measure-learn – loop);
  • współtworzeniem strategii produktowej;
  • zarządzaniem pracą zespołu produktowego;
  • weryfikacją skuteczności prowadzonych procesów i wdrażaniem bieżących usprawnień, raportowaniem, śledzeniem aktualnych trendów rynkowych;
  • merytorycznym wsparciem kadry zarządzającej w zakresie rozwoju produktu cyfrowego;
  • identyfikacją źródeł nieefektywności i usprawnianiem procesu produktowego.

Zapewnimy Ci:

  • ogromny wpływ na cały produkt uPacjenta;
  • ścisłą współpracę z CEO, COO, CTO;
  • atmosferę pracy pełną zaufania i swobody;
  • elastyczne godziny pracy;
  • zgrany, młody zespół i przyjazną atmosferę;
  • udział w ciekawych projektach, dynamiczne środowisko pracy;
  • industrialne biuro w atrakcyjnej lokalizacji: na krakowskim Zabłociu lub w WeWork Hotelu Europejskim w Warszawie;
  • pracę na sprzęcie marki Apple;
  • kulturę organizacyjną pełną wzajemnego szacunku i zaufania ze startupowym charakterem;
  • dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
  • wsparcie w rozwoju osobistym (budżet na rozwój, szkolenia);
  • wyjścia i eventy firmowe;
  • możliwość pracy zdalnej (do wyboru jeden z trzech modeli: full remote, model pośredni, praca w biurze).

Chcemy Cię poznać, jeśli:

  • posiadasz co najmniej 3-4-letnie doświadczenie w podobnej roli;
  • masz w swoim portfolio kilka ciekawych historii zarówno sukcesów, jak i porażek;
  • masz doświadczenie w rozwijaniu produktów webowych i aplikacji mobilnych;
  • potrafisz samodzielnie wygenerować wiele pomysłów, które mogą pomóc w realizacji celu oraz jesteś otwarty na feedback i potrafisz go przełożyć na zmiany produktowe;
  • doskonale poruszasz się w zwinnych metodach zarządzania rozwojem produktów;
  • znasz techniki i metody wspomagające proces Product Discovery;
  • wiesz jak zoptymalizować proces Product Delivery, aby był jeszcze bardziej efektywny;
  • otwarcie rozmawiasz o danych produktowych, łatwo pozyskujesz je z systemów analitycznych (np. Google Analytics, Mixpanel) i bez problemu interpretujesz;
  • czujesz się swobodnie, rozmawiając o technologiach internetowych;
  • jesteś osobą komunikatywną i relacje z innymi członkami zespołu nie sprawiają Ci problemu;
  • jesteś w stanie wziąć na siebie pełną odpowiedzialność za produkt cyfrowy, z którego codziennie korzystają setki użytkowników;
  • potrafisz uzasadnić i obronić argumentami swoje wybory;
  • chcesz być współodpowiedzialny za sukces produktu, który promuje dbanie o profilaktykę zdrowia: „Lepiej zapobiegać niż leczyć”;
  • biegle znasz język angielski;
  • potrafisz budować zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności u innych członków zespołu;
  • wyróżnia Cię proaktywność, inicjatywa oraz wysoka efektywność w działaniu;
  • działając, wykazujesz dużą samodzielność oraz dobrze organizujesz pracę własną (potrafisz priorytetyzować cele);
  • jesteś otwarty, dociekliwy, nastawiony na osiąganie założonych celów;
  • w analityczny sposób podchodzisz do pracy i pojawiających się problemów;
  • znasz różne metodologie i frameworki zarządzania projektami (waterfall, agile, scrum, kanban itp.) oraz wiesz, kiedy należy je stosować;
  • znasz narzędzia, z których korzystamy: JIRA, Google Analytics, HotJar, MixPanel, Miro, Slack, Gitlab.
Skontaktuj się z nami!
Prześlij CV wraz z krótką notką, dlaczego to właśnie Ty powinieneś być naszymnowym Head of Product!

Ogłoszenie archiwalne