Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Head of Project Management and Customer Support

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-03-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Head of Project Management and Customer Support
    Miejsce pracy: Kraków
    W Printbox tworzymy oprogramowanie SaaS dla drukarni cyfrowych umożliwiające naszym klientom otworzenie sklepu eCommerce i sprzedaż personalizowanych fotoproduktów online. Jesteśmy obecni na rynku globalnymw 43 krajachPonad 100 firm powierzyło nam całkowicie swój biznes. Pracujemy m.in. dla firmy obsługującej stadion FC Barcelona i Opera w Sydney, firmy obecnej w rankingu Top Ten Reviews działającej w 21 krajach oraz dla największego producenta foto produktów w Polsce. Dynamicznie rośniemy - jesteśmy w gronie Technology Fast 50 CE 2018 Deloitte. Regularnie jesteśmy określani jako najlepsze narzędzie na rynku, wygrywamy największych klientów i uruchamiamy najciekawsze wdrożenia.
     
    Cześć! Czy też inspirują Cię polskie firmy, które stają się globalnymi liderami w swojej branży? Nas napawa dumą, że zaczynaliśmy jako mała firma IT, będąc daleko w tyle za zagraniczną konkurencją, a teraz gdy firmy chcą sprzedawać fotoprodukty, mają w głowie właśnie Printbox'a. Ostatnie lata to bardzo dynamiczny wzrost firmy, inwestycje w produkt, świetne wyniki sprzedażowe, a co za tym idzie powiększenie zespołu. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania.
     
    Naszą misją jest "To let companies achieve a spectacular growth in the personalized photoproducts market" i to właśnie sprawnie działające wsparcie klienta, które skupia się na partnerstwie i realnej pomocy, a nie tylko zamykaniu ticketów, jest warunkiem koniecznym do tego, żebyśmy pomagali osiągać niesamowite wyniki naszym klientom.
     
    Naszą wizją jest "To have more personalized projects created in Printbox than in any other editor on the world", czyli poprzez sukces naszych klientów, tworzyć więcej projektów niż marki takie jak CEWE czy Shutterfly. To cele ambitny (25x wzrost), ale zaplanowany i osiągalny.
     
    Dlatego szukam osoby, która rozumie, że taki sukces można osiągnąć tylko oferując wsparcie klienta na najwyższym światowym poziomie i która chciałaby w tym kierunku poprowadzić nasz zespół wdrożeń.
     

    Jako Head of Project Management and Customer Support będziesz:

    • Budować i rozwijać kilkunastoosobowy zespół koordynatorów projektów oraz wdrożeniowców, wspierać nasze talenty, delegować odpowiedzialności, rozwijać świadomość biznesową, dbać o transfer wiedzy i zaangażowanie oraz dawać przestrzeń i umożliwiać im rozwój razem z Printbox
    • Realnie wpływać na rozwój naszego biznesu, wprowadzać zmiany strategiczne w obszarze procesów i budowania dobrych standardów pracy z klientem
    • Odpowiadać za projekty wdrożeniowe realizowane przez zespół
    • Samodzielnie realizować niektóre mniejsze projekty, aby być na bieżąco z biznesem i specyfiką pracy
    • Zarządzać wartością dla klienta - na co dzień pracować z klientami B2B, dostarczając im customowych rozwiązań, przekładających się na realny wzrost ich biznesu
    • Dbać o doskonałość operacyjną, zarządzać zmianą i efektywnością, dbać o ciągły proces optymalizacji, wykorzystując do tego dane i metryki
    • Budować kulturę opartą na pięciu filarach:
    • Transparentność
    • Ownership
    • Efektywność
    • Ciągły feedback
    • Współpraca

    Po czym poznamy, że to właśnie Ty:

    • Masz kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów IT, w tym projektów wdrożeniowych dla klientów biznesowych
    • Masz doświadczenie managerskie - zarządzałaś/eś kilkuosobowym zespołem, wiesz jak budować i rozwijać zespół i możesz pochwalić się sukcesami w tym obszarze
    • Potrafisz budować przestrzeń i zapewniać komfortowe warunki pracy i rozwoju pracownikom wiedzy
    • Potrafisz dobrać najlepsze i tylko absolutnie konieczne procedury organizacyjne, które zapewnią maksymalną sprawność zespołu
    • Budowanie partnerskich relacji z klientami, współpracownikami i zespołem to esencja Twojej pracy
    • Biegle posługujesz się językiem angielskim (poziom C1)
    • Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami do planowania i organizacji pracy np.: Jira, Youtrack, Trello, Redmine, Asana, Gitlab potrafisz w oparciu o dane i metryki optymalizować pracę i procesy
    • Kierujesz się zasadą efektywności, jesteś osobą elastyczną, żywo zainteresowaną tym co można zrobić lepiej i chętnie podejmujesz takie tematy, szybko się uczysz a kiedy trzeba równie szybko pozbywasz się starych nawyków
    • Wyznawane przez Ciebie wartości są zbieżne z naszymi

    Jeżeli do tego:

    • Masz doświadczenie w prowadzeniu zespołu customer service/support
    • Prowadziłaś/eś projekty e-commerce
    • Dobrze orientujesz się w cyklu wytwarzania oprogramowania, znasz wykorzystywane przez zespoły deweloperskie narzędzia i technologie
    • Znasz różne w podejściach do zarządzania projektami, ale nie jesteś wyznawcą jednej metodologii
    • Masz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz prezentacji

    Ze swojej strony zapewnimy Ci:

    • Pracę z świadomym zespołem, mającym duże doświadczenie we wdrożeniach i wiele już istniejących, dobrze ułożonych procesów
    • Firmę pełną osób zaangażowanych, odpowiedzialnych i wierzących w wizję jaką realizujemy
    • Pracę w poukładanym i efektywnym środowisku, z świetnym podejściem do planowania, dającym poczucie sensu, mimo ogromnej elastyczności i dynamiki podejmowania decyzji
    • Pracę nad produktem, który jest wzorem dla innych na rynku i który bardzo namacalnie pomaga naszym klientom generować dochód
    • Wsparcie, szkolenia wewnętrzne, kulturę otwartego i ciągłego feedbacku, budżet szkoleniowy
    Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.