Oferta pracy

Head of Sales & B2B Units

x-kom sp. z o.o. O firmie

  • Częstochowa

    Częstochowa, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzysz strategię handlową, opartą o Customer Experience na rynku polskim oraz zagranicznym.

  • Tworzysz, koordynujesz oraz optymalizujesz procesy sprzedażowe w Contact Center, salonach stacjonarnych, kanale B2B, produktach finansowych.

  • Sprawdzasz, czy obrana przez Ciebie strategia działa. Jeśli jest taka potrzeba – elastycznie ją zmieniasz.

  • Pracujesz na wskaźnikach i na ich podstawie egzekwujesz wykonane zadania.

  • Znasz potrzeby ludzi w swoich obszarach i dajesz im merytoryczny feedback oraz rozwijające i pełne wyzwań zadania.

  • Codziennie wspierasz i motywujesz swoje zespoły.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie: pracujesz w dużej organizacji, która zatrudnia powyżej 300 osób. Masz doświadczenie w sprzedaży do Klienta końcowego. Może to być retail lub B2B.

  • Podległe obszary: w swojej strukturze masz zespoły sprzedażowe: obsługa klienta Contact Center, sprzedaż B2B oraz B2C, salony stacjonarne.

  • Zarządzanie zespołem: z łatwością definiujesz potrzeby i cele swoich zespołów oraz ustalasz dla nich SMARTne wskaźniki.

  • Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.

  • Wiedza rynkowa: znasz obecne trendy w sprzedaży i Customer Experience. Wiesz jak działa e-commerce oraz znasz się na marketingu.

  • Umiejętności: masz wyczucie i zmysł handlowy, pozwalające rozumieć potrzeby Klienta końcowego.

  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: lubisz rozmawiać z ludźmi, przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację, co przekłada się na zgraną pracę zespołową.

  • Języki obce: znasz język angielski na poziomie min. B2.

  • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki – te cechy pomogą Ci dobrze zorganizować pracę zespołu i swoją.

  • Analityczne myślenie: rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Zadajesz odpowiednie pytania, żeby pozyskać niezbędne informacje oraz potrafisz wyciągać wnioski.

  • Ambicja i rozwój: ciągle szukasz i się zastanawiasz, jak zrobić coś lepiej. Czytasz blogi, książki oraz obserwujesz grupy w social mediach.

  • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.

To oferujemy

  • Ludzie i atmosfera: jesteśmy ponad 200 osobowym działem sprzedażowo-handlowym, w którym dobrze się dogadujemy i zawsze gramy do jednej bramki.

  • Nowoczesne technologie: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.

  • Niestandardowe myślenie: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.

  • Nowoczesne biura: w Częstochowie przy ul. Bojemskiego 25 oraz „Fabryczna Office Park” w Krakowie przy Al. Pokoju 18, gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room. Umożliwiamy również pracę hybrydową.

  • Elastyczne godziny pracy: sam zarządzasz swoim kalendarzem. Wystarczy, że będziesz na zaplanowanych spotkaniach. W razie potrzeby możesz skorzystać z pracy zdalnej.

  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • strefa relaksu

  • zajęcia językowe