Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk administrator - Bielany Wrocławskie (Pow. Wrocławski)

    Tak, chcę!

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 22.07.2018

    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Telefoniczne udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i programu kasowego w sklepach Orsay Rozwiązywanie problemów telekomunikacyjnych we współpracy z operatorami...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 22.07.2018

    Your tasks: Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help Providing remote worldwide IT support for end users Installing and...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 21.07.2018

    we offer: 12 months of intensive on-the-job training preparing you for a highly demanding SDM role; comprehensive workshops & trainings which will enhance your leadership and business skills; effective learning approach - working on real,...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 21.07.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaboration with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 19.07.2018

    Your tasks: Monitoring and updating incidents in the ticketing system Collaboration with our engineers and managers Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow Maintaining positive relations with...

  • Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 18.07.2018

    Opis stanowiska: utrzymanie ciągłości pracy systemów wewnętrznych (w tym JIRA) zarządzanie grupami, dostępami oraz komponentami projektów współpraca z użytkownikami w zakresie tworzenia i/lub modyfikowania raportów, dedykowanych workflow oraz...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 17.07.2018

    Your tasks: Coordination of IT requests & incidents in the ticketing system Proactive SLA tracking, monitoring correct timeliness and ticket flow Dispatching onsite engineers for hardware related repairs Active communication with onsite engineers...