Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • Opole, opolskie 2018-10-16

    Obowiązki pracownika: Zapewnienie wsparcia użytkownikom w kwestiach technicznych związanych ze sprzętem / siecią / Telecom / VoIP / urządzeniami bezprzewodowymi itd Codzienne wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników Zapewnienie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-10-16

    Szukamy Ciebie jeśli: Znasz platformy Linux i/lub Windows na poziomie użytkownika Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość aplikacji monitorujących z rodziny Tivoli i aplikacji do archiwizacji Netbackup Znajomość języków skryptowych np. Shell, Bash,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • 2 lokalizacje 2018-10-16

    Zakres odpowiedzialności: • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z używaniem sprzętu komputerowego oraz oprogramowaniem na nim zainstalowanym; • Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu biurowego; • Udział w pracach...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk specialist – wsparcie użytkowników

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 2018-10-16

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 2018-10-16

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych dla systemów informatycznych Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników systemów informatycznych Obsługa zgłoszeń serwisowych z m.in. z zakresu: komputerów użytkowników oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Co będziesz robić w naszym zespole? Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Jeśli: bardzo dobrze znasz systemy operacyjne Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja), umiesz rozwiązywać problemy w sieciach komputerowych także bezprzewodowych, znasz podstawy systemów Windows Server 2012/2016 (LDAP, Active Directory), dobrze...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 2018-10-15

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowania Nadawanie i kontrola dostępów w organizacji Organizacja sprzętu komputerowego na pozostałych stanowiskach w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Osoba odbywająca staż będzie: pracować wspólnie z zespołem wsparcia infrastruktury sprzętowej na rzecz pracowników pracować przy instalacji i konfiguracji aplikacji biurowych poznawać architekturę grupy RASP brać udział w pracach rozwojowych i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-15

    Jakie zadania przed Tobą? wyjaśnianie i usuwanie podstawowych problemów związanych z funkcjonowaniem magazynowych systemów informatycznych; uczestnictwo we wdrażaniu nowych funkcjonalności systemu; tworzenie, testowanie i dokumentowanie...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-14

    UMIEJĘTNOŚCI /WYMAGANIA: Wykształcenie min. średnie techniczne Znajomość baz danych MS SQL Doświadczenie we wsparciu Systemów IT Doświadczenie we wsparciu użytkowników końcowych Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznych Mile widziana...

  • Siedlce, mazowieckie 2018-10-14

    ZAKRES ZADAŃ: pomoc użytkownikom systemów informatycznych w centrali oraz w biurach na terenie całego kraju, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz infrastruktury teleinformatycznej, podstawowe naprawy, diagnozowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-14

    Główne zadania: Bieżąca obsługa użytkowników poprzez realizację zgłoszeń w systemie HelpDesk Bezpośrednie wsparcie użytkowników w siedzibie firmy jak również w lokalizacjach zdalnych (Warszawa) Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-14

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-10-14

    Rola udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych, wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego, rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym. instalacja i...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-14

    Co będziesz robić: Pomagać zagubionym użytkownikom mailowo i telefonicznie w języku polskim i angielskim. Handlować i popularyzować naszą usługę z użyciem maili i telefonu. Realizować wspaniałe plany podboju rynku. Wspierać przez Social Media...

  • Strzelin, dolnośląskie 2018-10-13

    Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, miesięczna premia, bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-13

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-13

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-13

    Twoje zadania w codziennej pracy: Obsługa zgłoszeń Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych, wsparcia dla systemów Windows 7/10, OSX, a także pakietu MS Office 2010/13/16...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-13

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-13

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-10-12

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych, wsparcia dla systemów Windows 7/10, a także pakietu MS Office 2010/13/16 Tworzenie bazy danych na...

  • o firmie

    Białystok (okolice), podlaskie 2018-10-12

    Kluczowe zadania: Utrzymanie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w Centrum Dystrybucji i kilkunastu oddziałach na terenie regionu. Opieka nad infrastrukturą informatyczną w oddziałach firmy (komputery, drukarki, terminale). Wsparcie...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-10-12

    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-12

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-12

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazną atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-12

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-11

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...