reklama

Praca help desk specialist – wsparcie użytkowników

Mamy dla Ciebie 83 ofert
    • 2 lokalizacji
    Bieżące wsparcie użytkowników aplikacji CRM - obsługa zgłoszeń serwisowych, kontakt z użytkownikami Kontakt z lokalnym biznesem Administracja systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta Bieżący kontakt z Koordynatorem Zespołu Analiza zgłoszeń...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia użytkownikom(2,3 linia wsparcia) Administracja lokalną siecią komputerową oraz serwerami Bieżący monitoring: systemów, aplikacji, wydajności, bezpieczeństwa oraz zapobieganie awariom...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • 2 lokalizacji
    Zakres obowiązków Zdalne wsparcie użytkowników. Diagnozowanie problemów wydajnościowych i konfiguracyjnych stacji roboczych. Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT. Instalacja i konfiguracja oprogramowania...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Wieliczka, Kraków
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • mazowieckie
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Lublin
    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Będziesz zajmował się: instalacją, konfiguracją oraz nadzorem oprogramowania w środowisku Windows dbaniem o sprzęt i okablowanie infrastruktury informatycznej w biurze obsługą Active Directory w zakresie zakładania oraz obsługi konta użytkownika...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmował? Wsparciem użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem Wsparciem użytkowników i zespołów projektowych w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań IT Współpracą w zewnętrznymi...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Stryków
    Do podstawowych zadań osoby wspierającej Dział IT należeć będzie m.in: Diagnozowanie rozwiązywanie incydentów IT zgłaszanych przez pracowników Grupy Novartis w lokalizacji Stryków Wsparcie Specjalistów IT w realizacji projektów aplikacyjnych i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama