reklama

Praca help desk specialist – wsparcie użytkowników, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 34 ofert
    • Warszawa
    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: Dobór i kupno sprzętu komputerowego, mobilnego. Przygotowywanie sprzętu pracownikom, instalacja systemów operacyjnych (Windows) na laptopach oraz konfiguracja sprzętu mobilnego, prowadzenie rejestru sprzętu oraz przeprowadzanie...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Ożarów Mazowiecki
    Naszą ofertę kierujemy do osób posiadających doświadczenie w zakresie pomocy bezpośredniej użytkownikom systemów informatycznych w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów z komputerami pracującymi w środowisku Microsoft...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Bieżące wsparcie użytkowników aplikacji CRM - obsługa zgłoszeń serwisowych, kontakt z użytkownikami Kontakt z lokalnym biznesem Administracja systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta Bieżący kontakt z Koordynatorem Zespołu Analiza zgłoszeń...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków Zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia użytkownikom(2,3 linia wsparcia) Administracja lokalną siecią komputerową oraz serwerami Bieżący monitoring: systemów, aplikacji, wydajności, bezpieczeństwa oraz zapobieganie awariom...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • mazowieckie
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Będziesz zajmował się: instalacją, konfiguracją oraz nadzorem oprogramowania w środowisku Windows dbaniem o sprzęt i okablowanie infrastruktury informatycznej w biurze obsługą Active Directory w zakresie zakładania oraz obsługi konta użytkownika...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmował? Wsparciem użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem Wsparciem użytkowników i zespołów projektowych w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań IT Współpracą w zewnętrznymi...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama