Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Osoba odbywająca staż będzie: pracować wspólnie z zespołem wsparcia infrastruktury sprzętowej na rzecz pracowników pracować przy instalacji i konfiguracji aplikacji biurowych poznawać architekturę grupy RASP brać udział w pracach rozwojowych i...

  • Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 19.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników – dbałość z zamykanie zgłoszeń w odpowiednim czasie Administracja i zarządzanie kontami użytkowników Instalacja,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk specialist – wsparcie użytkowników - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Wybrany kandydat po okresie szkolenia i wdrożenia, będzie odpowiedzialny za: Zapewnienie wsparcia technicznego dla istniejących aplikacji. Eskalowanie incydentów lub błędów systemowych do dostawcy. Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zatrudnionej osobie oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów – sam decydujesz co się w nim znajdzie, zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW), możliwość dzielenia pasji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia, Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu, Prowadzenie ewidencji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zakres obowiązków: bezpośrednia pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów informatycznych oraz sprzętu informatycznego instalacje i konfiguracje sprzętu oraz oprogramowania wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT (oprogramowanie i sprzęt) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad sprzętem komputerowym...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 16.10.2018

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Co będziesz robić w naszym zespole? Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Jeśli: bardzo dobrze znasz systemy operacyjne Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja), umiesz rozwiązywać problemy w sieciach komputerowych także bezprzewodowych, znasz podstawy systemów Windows Server 2012/2016 (LDAP, Active Directory), dobrze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli...

  • o firmie

    Mszczonów, Pass (pow. warszawski zachodni; gm. Błonie), mazowieckie 15.10.2018

    Jakie zadania przed Tobą? wyjaśnianie i usuwanie podstawowych problemów związanych z funkcjonowaniem magazynowych systemów informatycznych; uczestnictwo we wdrażaniu nowych funkcjonalności systemu; tworzenie, testowanie i dokumentowanie...

  • Siedlce, mazowieckie 14.10.2018

    ZAKRES ZADAŃ: pomoc użytkownikom systemów informatycznych w centrali oraz w biurach na terenie całego kraju, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz infrastruktury teleinformatycznej, podstawowe naprawy, diagnozowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Główne zadania: Bieżąca obsługa użytkowników poprzez realizację zgłoszeń w systemie HelpDesk Bezpośrednie wsparcie użytkowników w siedzibie firmy jak również w lokalizacjach zdalnych (Warszawa) Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Twoje zadania w codziennej pracy: Obsługa zgłoszeń Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych, wsparcia dla systemów Windows 7/10, OSX, a także pakietu MS Office 2010/13/16...

  • Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.10.2018

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazną atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 12.10.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • Raszyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 11.10.2018

    Podstawowe zadania: Rejestrowanie, zarządzanie i rozwiązywanie problemów oraz obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie oprogramowania użytkowego, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych Zarządzanie ewidencją sprzętu oraz licencji...

  • Warszawa, mazowieckie 11.10.2018

    Podstawowym zadaniem osób zatrudnionych na stanowisku będzie: Udział w projektowaniu, rozwoju oraz testowaniu aplikacji Identyfikacja i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej Nadzór nad procesem...