Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 19.10.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Osoba odbywająca staż będzie: pracować wspólnie z zespołem wsparcia infrastruktury sprzętowej na rzecz pracowników pracować przy instalacji i konfiguracji aplikacji biurowych poznawać architekturę grupy RASP brać udział w pracach rozwojowych i...

  • Katowice, śląskie 19.10.2018

    Zadania: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku niemieckim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.10.2018

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 19.10.2018

    Główne zadania: Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników wewnętrznych w zakresie sprzętu, infrastruktury i systemów IT w oparciu o SLA, poprzez dostępne kanały komunikacji Całościowy nadzór nad utrzymaniem prawidłowego...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk specialist – wsparcie użytkowników

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.10.2018

    Nasze wyzwania dla Ciebie: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń...

  • Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 19.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników – dbałość z zamykanie zgłoszeń w odpowiednim czasie Administracja i zarządzanie kontami użytkowników Instalacja,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 18.10.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności...

  • Kraków, małopolskie 18.10.2018

    UMIEJĘTNOŚCI /WYMAGANIA: Wykształcenie min. średnie techniczne Znajomość baz danych MS SQL Doświadczenie we wsparciu Systemów IT Doświadczenie we wsparciu użytkowników końcowych Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznych Mile widziana...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 18.10.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Administrowanie systemami sprzedażowymi oraz dbanie o poprawność ich funkcjonowania Testowanie wprowadzanych zmian w systemach Przygotowywanie procedur oraz ich aktualizacja Wdrażanie...

  • Poznań (okolice), Swarzędz, wielkopolskie 18.10.2018

    Opis Stanowiska: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (Help Desk) Diagnostyka systemów komputerowych (MS Windows) Usuwanie problemów z działaniem infrastruktury IT Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania Administracja...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów, integrowanie danych handlowych oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Lublin, lubelskie 17.10.2018

    Główne obowiązki: Koordynacja prac przeprowadzanych u Klienta Realizacja incydentów zgłoszonych przez Klientów zgodnie z podpisanymi umowami Kompleksowe wsparcie placówek handlowych w zakresie obsługi systemu magazynowo-sprzedażowego Naprawy...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Wybrany kandydat po okresie szkolenia i wdrożenia, będzie odpowiedzialny za: Zapewnienie wsparcia technicznego dla istniejących aplikacji. Eskalowanie incydentów lub błędów systemowych do dostawcy. Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zatrudnionej osobie oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów – sam decydujesz co się w nim znajdzie, zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW), możliwość dzielenia pasji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia, Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu, Prowadzenie ewidencji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zakres obowiązków: bezpośrednia pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów informatycznych oraz sprzętu informatycznego instalacje i konfiguracje sprzętu oraz oprogramowania wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • Opole, opolskie 16.10.2018

    Obowiązki pracownika: Zapewnienie wsparcia użytkownikom w kwestiach technicznych związanych ze sprzętem / siecią / Telecom / VoIP / urządzeniami bezprzewodowymi itd Codzienne wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników Zapewnienie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 16.10.2018

    Szukamy Ciebie jeśli: Znasz platformy Linux i/lub Windows na poziomie użytkownika Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość aplikacji monitorujących z rodziny Tivoli i aplikacji do archiwizacji Netbackup Znajomość języków skryptowych np. Shell, Bash,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • 2 lokalizacje 16.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z używaniem sprzętu komputerowego oraz oprogramowaniem na nim zainstalowanym; • Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu biurowego; • Udział w pracach...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 16.10.2018

    Co będzie w zakresie Twoich obowiązków? rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania administracja i konserwacja sprzętu sieciowego i komputerowego zapewnienie zgodności ze...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT (oprogramowanie i sprzęt) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad sprzętem komputerowym...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 16.10.2018

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 16.10.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych dla systemów informatycznych Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników systemów informatycznych Obsługa zgłoszeń serwisowych z m.in. z zakresu: komputerów użytkowników oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Co będziesz robić w naszym zespole? Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również...