Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.10.2018

    Główne zadania: wsparcie użytkowników w obszarach CRM, data mining i zarządzania kampaniami marketingowymi, nadzór nad interface’ami i procesem ładownia danych, rozwiązywanie problemów pojawiających się przy utrzymaniu systemu, uczestnictwo w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.10.2018

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Zakres obowiązków: samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT, m.in. ze sprzętem komputerowym, siecią, dostępami do programów komputerowych; przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z...

  • Warszawa, mazowieckie 22.10.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk specialist – wsparcie użytkowników - Warszawa

    Tak, chcę!

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    Podstawowym zadaniem osób zatrudnionych na stanowisku będzie: Udział w projektowaniu, rozwoju oraz testowaniu aplikacji Identyfikacja i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej Nadzór nad procesem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Osoba odbywająca staż będzie: pracować wspólnie z zespołem wsparcia infrastruktury sprzętowej na rzecz pracowników pracować przy instalacji i konfiguracji aplikacji biurowych poznawać architekturę grupy RASP brać udział w pracach rozwojowych i...

  • Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 19.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników – dbałość z zamykanie zgłoszeń w odpowiednim czasie Administracja i zarządzanie kontami użytkowników Instalacja,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Wybrany kandydat po okresie szkolenia i wdrożenia, będzie odpowiedzialny za: Zapewnienie wsparcia technicznego dla istniejących aplikacji. Eskalowanie incydentów lub błędów systemowych do dostawcy. Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zatrudnionej osobie oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów – sam decydujesz co się w nim znajdzie, zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW), możliwość dzielenia pasji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia, Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu, Prowadzenie ewidencji...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT (oprogramowanie i sprzęt) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad sprzętem komputerowym...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Co będziesz robić w naszym zespole? Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Jeśli: bardzo dobrze znasz systemy operacyjne Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja), umiesz rozwiązywać problemy w sieciach komputerowych także bezprzewodowych, znasz podstawy systemów Windows Server 2012/2016 (LDAP, Active Directory), dobrze...

  • Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Główne zadania: Bieżąca obsługa użytkowników poprzez realizację zgłoszeń w systemie HelpDesk Bezpośrednie wsparcie użytkowników w siedzibie firmy jak również w lokalizacjach zdalnych (Warszawa) Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Twoje zadania w codziennej pracy: Obsługa zgłoszeń Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych, wsparcia dla systemów Windows 7/10, OSX, a także pakietu MS Office 2010/13/16...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 02.10.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie użytkowników, rozwiązywanie zgłoszeń dot. wybranych aplikacji używanych wewnątrz firmy (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł, odpowiedzi na pytania funkcjonalne), funkcjonalne wsparcie wybranych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 01.10.2018

    Twoje zadania: analizowanie zgłoszeń od użytkowników (jakościowo i ilościowo), planowanie i koordynowanie działań optymalizujących ilość incydentów, planowanie i koordynowanie działań związanych z realizacją wniosków od użytkowników,...

  • 6 - 8 tys. zł brutto o firmie

    Warszawa, mazowieckie 26.09.2018

    Dla klienta z branży retail, poszukujemy Specjalistów ServiceDesk Praca w godzinach biurowych, możliwa okazjonalnie zdalna - co do zasady w biurze Praca z Widnows 10, JRE, aplikacje w środowisku Oracle/MS U kandydatów zwracamy uwagę na:...