Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.07.2018

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Twój udział w tworzeniu innowacji: wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów oraz siecią LAN instalacja nowego sprzętu komputerowego i wdrażanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    help desk

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 20.07.2018

    Obowiązki: udział we wdrażaniu SAP S4, wsparcie i rozwój używanych modułów SAP (np. FI, CO, MM, SD), wsparcie działów wewnętrznych w optymalizacji cyfrowych procesów biznesowych przy użyciu SAP. ...

  • Kraków, małopolskie 20.07.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Bielsko-Biała, śląskie 20.07.2018

    Job Description: configuring Microsoft Windows systems and software used in the corporation; participating in the process of order fulfillment and shipment of computers in the EMEA region for internal users supporting the first line of user...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Responsibilities: remote technical support and factual assistance regarding IT systems delivered by Diebold Nixdorf ensuring proper performance of IT systems, software, hardware, and ICT network resolving incidents through system and application...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.07.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Tasks and responsibilities: Demonstrate the ability to troubleshoot and resolve software related issues, in line with internal Maintenance & Support processes, Assure requests are accounted within SLA, in order to assure timely and effective...

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Main responsibilities: Providing first/second line support to end users including workstations, servers, application software and hardware; Daily contact (mainly in English, Spanish, Germany, French, Italian) with end users via mail, phone, chat,...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 20.07.2018

    Zakres zadań: diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego instalacja i wsparcie w zakresie oprogramowania stanowisk roboczych diagnostyka i konfiguracja urządzeń sieciowych zarządzanie środowiskami serwerowymi Windows Server oraz Linux...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Would you like to take on responsible tasks? Pro-active monitoring of all relevant system components of the global production EDI system "Axway TSIM" Provide level 1 and 2 EDI support incident management with resolution and root cause analysis...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Would you like to take on responsible tasks? Your role will be to deliver 1st and 2nd level IT support for various SAP Financial Accounting (FI) topics Application support/consulting in SAP (FI): analysis and solve problems, document the...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Kraków, małopolskie 20.07.2018

    Scheduling & Workload Automation (S&WA) is an integral part of Data Centre & Operations. S&WA are responsible for globally delivering scheduling requirements at the quality and pace warranted by the business whilst maintaining the integrity of...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 19.07.2018

    Reference Number: PLIM76R18 Your responsibilities : Perform MAM (Mobile App Management) and MDM Lifecycle activities Track and respond to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, ensuring completeness of tickets for each...

  • Gdynia, pomorskie 19.07.2018

    The members of CTAC (Central Technical Assistance Center) are characterized by broad technical knowledge about all ADVA Optical Networking products and technologies as well as by close relationships with ADVA customers and very good understanding...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Poznań, wielkopolskie 19.07.2018

    Your tasks: Maintenance and troubleshooting of ICT Including working as Single point of contact for end users and end user devices. Capable of Error analysis, Handling of troubleshooting and documentation. Budget Planning and Material...

  • Kraków, małopolskie 19.07.2018

    You will be part of a global team within the Commercial Banking (CMB) business. Within Chief Control Office Technology (CCO Technology) there is a set of teams which provide various services. These teams support the wider CCO Technology...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Job Summary: As a Technology Business Analyst at CBRE you will be responsible for business applications from technology perspective, providing 3rd level support to end users as well as ensuring that systems provide expected functionality and...

  • Kraków, małopolskie 19.07.2018

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku słowackim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Administrowanie platformą MS Office 365 (Exchange Online, Sharepoint, OneDrive, Skype, etc.) Zarządzanie licencjami oprogramowania Monitorowanie funkcjonowania platformy MS Office 365 Zapewnienie wysokiej dostępności i bezpieczeństwa danych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Reporting directly to Sames Kremlin Polska Technical & Sales Manager, you will be in charge of the technical part in our subsidiary. Position based in Warsaw. For that, you are supporting the following missions: You will ensure repairs of our...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego (stacje robocze, urządzenia peryferyjne), telefonów oraz oprogramowania używanego w PAIH S.A. Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Opis stanowiska: Kontakt z Klientem w języku angielskim i francuskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w zespole międzynarodowym ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Key Responsibilities: This is an exciting opportunity for a Service Desk Co-ordinator to join a network operations centre, gaining exposure to next generation UC and networking technologies whilst also working with some of the largest technology...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.07.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające znajomość technologii IT Umiejętności developerskie (skryptowanie, automatyzacja) Znajomość AGILE / SCRUM / ITIL ...

  • Kraków, małopolskie 19.07.2018

    CZYM SIĘ ZAJMIESZ? Koordynowaniem budżetu i prac zespołu Realizacją zadań wsparcia technicznego przed i po-sprzedażowego Prowadzeniem prezentacji i webinariów technicznych dla użytkowników Axence Zapewnieniem ciągłości działania systemów IT oraz...

  • Łódź, łódzkie 19.07.2018

    Zakres obowiązków obejmuje: Wsparcie użytkowników systemu IT, krajowych i zagranicznych Diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętu IT Obsługa zgłoszeń technicznych Tworzenie nowych stanowisk pracy w zakresie IT Zarządzanie magazynem sprzętu oraz...

  • Kąty Wrocławskie, Wrocław (okolice), dolnośląskie 19.07.2018

    Key responsibilities: Handling and solving issues with Windows, MS Office and other basic applications used in the Company, using direct contact, remote tools or by phone. Managing desktops, laptops andprinters infrastructure. Managing support...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.07.2018

    Twoje obowiązki będą obejmować: Rozwiązywanie zgłoszeń mailowych lub telefonicznych od inżynierów wsparcia pierwszego poziomu; Udział w rozwijaniu nowych produktów poprzez testowanie prototypów urządzeń i wersji beta aplikacji Wizyty u klientów,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Job description : We are looking for a brilliant and enthusiastic Post Sales IT Service Expert , with a system level view and hands-on experience in deployment and support of Enterprise server, storage solutions. Candidate will define, build,...

  • Poznań, wielkopolskie 19.07.2018

    Będziesz odpowiadać za przygotowanie środowisk, dokumentacji i wdrożenie naszego oprogramowania na serwery developerskie i środowiska klienckie. Będziesz miał/a okazję wpółpracować z kilkuosobowym zespołem IT, pod okiem doświadczonych...

  • Bielsko-Biała, śląskie 19.07.2018

    Zakres odpowiedzialności: proponowanie rozwiązań zmierzających do usprawnienia obecnych procesów biznesowych; tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur IT; koordynowanie i nadzorowanie nadawania uprawnień do systemów IT;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Gdynia, pomorskie 19.07.2018

    Zespół CTAC (Central Technical Assistance Center) tworzą inżynierowie o szerokiej wiedzy technicznej. Charakteryzuje ich znajomość całej gamy technologii i produktów znajdujących się w portfolio ADVA Optical Networking. Posiadają oni również...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Obsługa systemu helpdesk (1-sza linia wsparcia); Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów IT w Polsce: Centrala, Zakłady Produkcyjne oraz zdalne wsparcie użytkowników w krajach...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Oferujemy: Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, notowanej na GPW w Polsce i Frankfurcie Pracę w dynamicznym środowisku z możliwością realnego rozwoju kompetencji i posiadanej wiedzy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z...