reklama

Praca help desk

Mamy dla Ciebie 876 ofert
    • Olsztyn
    Opis stanowiska: Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną Urzędu, w szczególności: stacjami roboczymi, serwerami, usługami sieciowymi, systemami macierzy, systemami wirtualizacji, systemami baz danych, usługą wydruku centralnego,...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Kraków
    PURPOSE OF THE JOB: Lead a team of Managers and Team Leaders effectively through structured coaching and delivering by example, demonstrate evidence of influencing positive change within Operational environment Assisting Team Managers to manage...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Poznań
    zadania to launch and support Video Conferences globally for all business units to accommodate customer requests to provide friendly quality of service ...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Kraków
    We would like to offer our Candidate: Employment contract Rich benefits package: private medical healthcare, group insurance, multisport programme, internal modern tools and channels for Employees integration International working environment...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Bydgoszcz, Toruń
    Kandydatko/Kandydacie! W zespole, do którego dołączysz będziesz: Przyjmował i realizował zgłoszenia (incydenty i wnioski o usługę) od użytkowników Pracował bezpośrednio i zdalnie na pierwszej linii wsparcia technicznego Zajmował się...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Katowice
    Do obowiązków Specjalisty ds. IT należeć będzie: budowa, rozwój i administracja systemów informatycznych oraz baz danych; zarządzanie uprawnieniami i dostępami użytkowników; bieżący nadzór nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem oraz jego...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Szczecin
    Twoja rola i obowiązki: Zapewnianie optymalnej wydajności działania infrastruktury IT oraz sprzętu Dopilnowanie, by wyznaczone dla działu kluczowe wskaźniki efektywności przyjmowały odpowiednie wartości, a postanowienia Umów o gwarantowanym...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Poznań
    Your Responsibilities : We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Katowice, Gliwice
    Opis stanowiska: Wspieranie procesu Incident Managment/Problem Managment Utrzymanie wewnętrznej aplikacji w technologii PHP Możliwość rozwoju, wsparcie doświadczonych developerów Komunikacja z klientem (telefony, maile, system incydentów)...
    opublikowana: 16 lutego 2019
    • Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
    Zakres zadań: zapewnienie codziennej, profesjonalnej i wysokiej jakości obsługi zgłoszeń Service Desk procesowanie incydentów w oparciu o SLA i inne przyjęte procedury diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów (w tym: wyszukiwanie błędów,...
    opublikowana: 16 lutego 2019
reklama