reklama

Praca help desk

Mamy dla Ciebie 617 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • 3 lokalizacji
    Międzynarodowa firma z branży produkcyjnej do swojego zespołu poszukuje Specjalisty ds. IT. Miejce pracy: Toruń Obowiązki na tym stanowisku: Sprawowanie pieczy nad oprogramowaniem systemowym i użytkowym Wsparcie IT użytkowników w zakresie...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Katowice
    If you’d like to… gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world? put your language skills to practical use by having constant contact with native speakers from all around the world? gain access to vast...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Kostrzyn
    Poznaj zadania, które na Ciebie czekają: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania udział w realizowanych projektach z obszaru IT rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Warszawa
    Manage the whole customer service process - from order receipt to shipment of product and any returns (after sales service); Maintain communication with customers from EE countries and take action in order to respond on their needs; Support for...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Katowice
    You'll get extra points for Knowledge on Pexip and MS Teams, Provisioning and managing phones via Yealink management platform, Modern Management for Skype/Teams Room Systems, Networking in combination with Real Time Media, Analyze and improve...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Warszawa
    Oferujemy Ci: Pracę u lidera rynku, producenta znanych i lubianych alkoholi, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin, Możliwość poznania od podstaw technicznych aspektów systemu SAP BPC oraz stały rozwój kwalifikacji...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Kraków
    Your duties & responsibilities: Constantia IT Users support involving first-level diagnosis and troubleshooting. Create and managing the incident tickets after proper problem/incident validation. Respond to questions from Constantia employees via...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Kraków
    Your responsibilities, end user PCs analysis & issue troubleshooting, service requests implementation, determining the cause of the issue and ticket coordination, ticket escalation to the next level, technical documentation for IT teams’ creation...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Warszawa
    Responisible for: Review incidents related to Learning Case Management application technical issues Dispatching - Assess issue type and dispatch accordingly (platform wise. integration, enhancement). Perform initial troubleshoot (recreate issue...
    opublikowana: 24 listopada 2020
    • Poznań
    What makes this team a great place to work? Day 1 opportunity – You will be joining a team that is responsible to what happens after the customer clicks “buy”. Opportunities for growth - You will have the opportunity to manage build & deploy...
    opublikowana: 24 listopada 2020