Oferta pracy

Help Desk IT

Teleperformance PolskaO firmie

  • Wołoska 24, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Teleperformance Polska

Wołoska 24

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Windows Server

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów z aplikacjami informatycznymi, sprzętem komputerowym i rozwiązaniami sieciowymi (I linia wsparcia)

  • Przygotowanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników: PC, laptopy, telefony

  • Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w podstawowym zakresie administracji serwerami Windows

  • Prowadzenie inwentaryzacji i ewidencji sprzętu

  • Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń oraz innych systemów informatycznych spółki

  • Rozwój i utrzymywanie bazy wiedzy o wspieranych aplikacjach

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 8-20

Nasze wymagania

  • Umiejętność analitycznego myślenia w rozwiązywaniu problemów

  • Ugruntowana wiedza z zakresu konfiguracji PC w środowisku: Windows 10, Windows Serwer

  • Znajomość podstawowych rozwiązań sieciowych oraz domenowych

  • Dobra znajomo1)ść pakietu Microsoft Office

  • Dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej

  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • Chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań

  • Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę

  • Minimum półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub we wsparciu/obsłudze klienta

  • Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: informatyczne, ekonomiczne, matematyczne, inżynierskie

To oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym również umowa o pracę

  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz pakiet sportowy OK system

  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy Teleperformance

  • Uczestniczenie w projektach o zasięgu międzynarodowym

  • Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po upływie okresu próbnego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • praca zdalna na czas COVID (szkolenie w Katowicach)

  • nauka języków obcych (6 języków do wyboru)