Help Desk Manager

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-04-26
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 2019-05-26)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Help Desk Manager

    Miejsce pracy: Poznań

    Zadania:

    • Zarządzanie pracą międzynarodowego zespołu specjalistów
    • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów wewnętrznych poprzez efektywną koordynację procesu wsparcia
    • Ustalanie dobrych praktyk w całym procesie wsparcia technicznego
    • Wdrażanie nowych oraz usprawnianie obecnych standardów w organizacji
    • Zapewnianie wsparcia merytorycznego podległemu zespołowi specjalistów
    • Współpraca z innymi działami IT oraz zagranicznymi oddziałami Arvato
    • Bieżące raportowanie w zakresie produktywności pracy Help Desku
    • Aktywny udział w budowaniu międzynarodowego zespołu Help Desk dla Arvato SCM

    Wymagania:

    • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Biegła znajomość języka angielskiego
    • Wiedza techniczna oraz wysokie zdolności komunikacyjne
    • Ukończone studia na kierunku informatyka lub porównywalne wykształcenie
    • Wysoka kultura osobista

    Twoje korzyści:

    • Duża samodzielność w działaniu
    • Udział w ambitnych projektach realizowanych w międzynarodowym środowisku
    • Możliwość uczestniczenia w programach szkoleniowych
    • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Poznania
    • Elastyczny czas pracy oraz możliwość korzystania z Home Office
    • Świetna atmosfera, nieformalny dress code

    Aplikuj na: www.itmocny.pl

    bottom