Ta oferta pracy jest nieaktualna od 259 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Help Desk Operator

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 02.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

    Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia

    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
    Help Desk Operator
    Miejsce pracy: Wrocław

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę na pełen etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

    Opis stanowiska:

    • Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących już rezerwacji standardowych spotkań i wideokonferencji
    • Wsparcie użytkowników z całego świata z zakresu działania systemu rezerwacji (treningi przez telefon, wysyłanie instrukcji, odpowiadanie na wszystkie pytania związane z organizacją spotkań)
    • Wykonywanie codziennych audytów istniejących już rezerwacji
    • Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
    • Komunikowanie się z lokalnymi i technicznymi zespołami wspierającymi rezerwacje
    • Komunikowanie się z właścicielami pokojów w celu ich potwierdzenia
    • Aktualizowanie informacji o pokojach w systemie rezerwacji

    Wymagania:

    • Język angielski na poziomie min. C1
    • Bardzo dobra obsługa komputera
    • Znajomość technik działania globalnego helpdesku
    • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
    • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
    • Odporność na stres
    • Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 3 zmianowym 24h na dobę, 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie
    • Doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ISS Facility Services Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej ISS Facility Services Sp. z o.o.. w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.