Oferta pracy

Help Desk/Service Desk

Polskie Linie Lotnicze LOTO firmie

Polskie Linie Lotnicze LOT

Komitetu Obrony Robotników 43

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Windows

  • LAN

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów;

  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych,

  • Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,

  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników,

  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań,

  • Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych

Nasze wymagania

  • Wiedza z zakresu instalacja i konfiguracja systemów z rodziny Windows 7/8/10;

  • Znajomość pakietu Microsoft Office,

  • Umiejętność instalacji oprogramowania oraz dodatkowych urządzeń.

  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP

  • Znajomość języka angielskiego;

  • Systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się,

  • Gotowość do pracy zmianowej

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne – jest to dla nas bardzo ważne

To oferujemy

  • Udział w sukcesie najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie

  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami IT i światowymi liderami wśród dostawców

  • Unikalną na polskim rynku możliwość pracy w bardzo ciekawej branży

  • Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji;

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji;

  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u;

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • zniżki na firmowe produkty i usługi