Oferta pracy

Help Desk Specialist

ExperisO firmie

  • Mielec, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk)Numer ref.: HD/LOCK/MIEL

Czym będziesz się zajmował?

  • Rozwiązywaniem problemów technicznych i odpowiadaniem na pytania użytkowników w ramach wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego
  • Zapewnieniem użytkownikom zdalnego korzystania z obsługi urządzeń mobilnych, w tym korzystanie z VPN
  • Obsługą urządzeń przenośnych (pamięć USB)
  • Obsługą zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie sieci LAN
  • Informowaniem użytkowników o przestojach w dostępie do usług i prowadzonych czynnościach serwisowych w środowisku IT

 Nasze wymagania:

  • Podstawowa wiedza na temat systemów operacyjnych Microsoft
  • Doświadczenie w obsłudze programów Microsoft Outlook i pakietu Microsoft Office Suite
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w zakresie obsługi sieci VPN/zdalnego dostępu/konfiguracji środowiska sieciowego
  • Doświadczenie w obsłudze urządzeń mobilnych
  • Środowiska sieciowe, w tym bezprzewodowe
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku

Co otrzymasz?

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover
  • Dofinansowanie do karty sportowej Multisport
  • Pakiet szkoleń
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy