Oferta pracy

Help Desk

APN Promise S.A. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Help Desk
  • Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Wsparcie użytkowników w zakresie problemów ze sprzętem IT oraz oprogramowaniem
  • Rozwiązywanie zgłoszeń problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego (zdalnie)
  • Praca w trybie ciągłym 24/7/365 – indywidualnie ustalany grafik
  • Dziesięcioosobowy zespół
  • Wykształcenie min. średnie, (Techniczne – informatyk)
  • Posiadanie ogólnej wiedzy informatycznej
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (od 2012)
  • Bardzo dobrej znajomości Microsoft Windows 7 oraz Microsoft Windows 10
  • Podstawowej znajomości Active Directory
  • Znajomości systemu iOS oraz Android
  • Znajomości języka angielskiego B1/B2
  • Kreatywności
  • Komunikatywności
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Administratorem danych osobowych kandydatów w rozumieniu przepisów ochrony danych osobowych w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest A.P.N. Promise S.A z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 44a. Twoje dane będą przetwarzane:
- jedynie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, którego dotyczy aplikacja, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO,
- w przypadku umieszczenia w CV danych w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy, na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w przypadku wyrażenia na to zgody.
Twoje dane będą przechowywane:
- do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, którego dotyczy aplikacja,
- do czasu wycofania zgody w przypadku jej udzielenia na przetwarzanie dla celów przyszłych rekrutacji.
Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Odbiorcą danych osobowych może być hostingodawca serwerów pocztowych, usługodawca usług chmurowych. Posiadasz uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych w dowolnym momencie poprzez przesłanie do nas wiadomości, jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Ponadto przysługuje Ci prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, a także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Długofalową współpracę
  • Niekorporacyjną, luźną atmosferę
  • Wysoki poziom współpracy pomiędzy osobami w zespole
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT z polskim kapitałem
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji - szkolenia
  • Elastyczne godziny pracy
  • Lekcje języka angielskiego i hiszpańskiego dla chętnych
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karty Multisport)

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy