Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk advisor

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 16.11.2017

    What do we expect? You’ll convince us if you: have excellent language skills in English, Spanish and Polish can thrive as part of a multinational team have online marketing acumen and preferably some technical background are open to new...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.11.2017

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector provide software and hardware solutions to the customer registering tickets in internal system advise customers on appropriate actions on the phone coordinating field services...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.11.2017

    What do we expect? have excellent language skills in English (C2 level) and can thrive as part of a multinational team very good command of Russian language is an additional asset have online marketing acumen and preferably some technical...

  • Łódź, łódzkie 14.11.2017

    Key Responsibilities Working as a Cryptography Operations person which is part of the Cyber Security Infrastructure team. Supporting large scale PKI implementations that including other technologies, such as NTP and password vaulting solutions....

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.11.2017

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.11.2017

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.11.2017

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się