Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector provide software and hardware solutions to the customer registering tickets in internal system advise customers on appropriate actions on the phone coordinating field services...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector provide software and hardware solutions to the customer registering tickets in internal system advise customers on appropriate actions on the phone coordinating field services...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-09-25

    Ihre Herausforderung: deutschsprachigen Kunden technische Unterstützung bieten Diagnose und Troubleshooting von IT Problemen Lösungen finden und dem Kunden ggf. bei der Umsetzung assistieren Zusammenarbeit mit anderen technischen Support-Teams...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    What do we expect? excellent English communication skills (C2 level) strong technical troubleshooting and problem-solving skills (min. 2 years of experience in a related technical customer support role) excellent customer service talent solid...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-24

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-09-24

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-09-24

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • Kraków, małopolskie 2017-09-24

    Overview: Based in our Kraków office as a Helpdesk Advisor, you will be responsible for ensuring Quality Customer Service and relations by capturing, escalating and resolving Menu Pricing helpdesk issues, whether first or second Line support to...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk advisor

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-24

    What do we expect? have excellent language skills in English (C2 level) and can thrive as part of a multinational team have online marketing acumen and preferably some technical background are open to new experiences and ready to acquire new...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-09-21

    Role summary: EY Knowledge is a global team of professionals dedicated to providing world-class insights and information, and helping EY to harness the collective intelligence of its 220,000 people. We are knowledge managers, researchers,...

  • 3 lokalizacje 2017-09-19

    ZAPRASZAMY KANDYDATÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO OD POZIOMU B2 DO POZIOMU C2. OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-19

    Your role: Manage projects' operations in the SAP Data Technologies (MDG, MDM, BPM, Enterprise Portal), Design and deliver global template solutions to support business strategy, Provide 3rd level support to the units, interact with the...

  • 2 lokalizacje 2017-09-17

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • 2 lokalizacje 2017-09-17

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • 2 lokalizacje 2017-09-17

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • 2 lokalizacje 2017-09-14

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • 2 lokalizacje 2017-09-11

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • 2 lokalizacje 2017-09-06

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta holenderskojęzycznego Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się