Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie bieżących problemów ze sprzętem (komputery, drukarki, kasy fiskalne) Wsparcie użytkowników przy problemach technicznych Konfiguracja urządzeń biurowych i narzędzi systemowych Wymagane doświadczenie na linii wsparcia...

  • o firmie

    mazowieckie 2017-10-20

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • o firmie

    mazowieckie 2017-10-20

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami informatycznymi wchodzącymi w skład unikatowej infrastruktury działającej na terenie Polski. Oferujemy: udział w jednym z największych europejskich projektów ITS, umowę o...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów ...

  • Warszawa, Teresin (pow. sochaczewski), mazowieckie 2017-10-19

    Opis stanowiska: Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci Instalacja infrastruktury...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Zakres obowiązków: Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT. Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w tym urządzeń związanych z siecią LAN...

  • o firmie

    mazowieckie 2017-10-19

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Na co dzień będziesz zajmował/a się: Instalacją, utrzymaniem i monitorowaniem usług sieciowych IP (LAN / WAN / WiFi), Zarządzaniem urządzeniami i utrzymaniem ciągłości infrastruktury sieciowej, Diagnostyką i rozwiązywaniem problemów sieciowych (2...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Twoja przyszła Firma / Your future Company Naszym klientem jest światowy lider, który od 25lat w Polsce wspiera rynek farmaceytyczny wraz ze wszystkimi uczestnikami tego rynku, tj. firmy farmaceutyczne, apteki, szpitale. Aktualnie poszukujemy...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Duties: Processes incoming service requests (e.g. access management) Provides support and resolves standard requests ( General Support Activities, Level 1 Specific Support Activities) Resolves questions or escalates to appropriate group (e.g....

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Zakres obowiązków: Wsparcie aplikacji webowej w technologii .NET na poziomie trzeciej linii (procesowanie zgłoszeń użytkowników) Zarządzanie błędami w aplikacji (wykrywanie błędów, przygotowywanie statystyk błędów, adresowanie zgłoszeń naprawy...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (trzecia linia wsparcia) diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie przeprowadzanie odpowiednich testów przed dostarczeniem produktu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • Obsługę zgłoszeń przekazywanych przez I linię wsparcia, • Obsługę zgłoszeń związanych z nadawaniem uprawnień użytkownikom, • Obsługę procesów zakupowych sprzętu komputerowego i akcesoriów, •...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Pomoc i porady telefoniczne dla agencji TUI przy rezerwacjach w systemie rezerwacyjnym IRIS.plus oraz pomoc przy zapytaniach produktowych Obsługa linii telefonicznych przypisanych do działu wsparcia sprzedaży Kontakt z Centralą TUI oraz z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne wsparcie pracowników centrali i oddziałów w zakresie oprogramowania WAPRO WF-Mag, Instalacje i nadzór oprogramowania na urządzeniach użytkownika końcowego, Diagnozowanie i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-13

    - administrowanie aplikacjami i bazami danych; - praca w zakresie II Linii Wsparcia Service Desk; - support platform i aplikacji przy projektach developerskich oraz wprowadzanie zmian w istnejących systemach - deployment, konfiguracja i oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-13

    Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim: wsparcie bezpośrednie użytkowników w siedzibie głównej firmy oraz zdalne i telefoniczne w oddziałach zagranicznych, rozwiązywanie problemów z komputerami (Windows 7/8/10),...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-12

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-11

    Obowiązki i zadania: realizacja zadań pierwszej linii wsparcia serwisu systemu informatycznego obsługa zgłoszeń zgodnie z ustalonymi procedurami i terminami wsparcie telefoniczne i mailowe dla użytkowników systemu komunikacja z II linią wsparcia...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-10

    U nas możesz liczyć na: atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa) możliwość wyboru formy współpracy (umowa o pracę lub B2B) duże możliwości rozwoju zawodowego ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-05

    Zadania: - bieżące wsparcie IT Help Desk (rozwiązywanie drobnych problemów sieciowych/ systemowych/ aplikacyjnych), - prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, - przygotowywanie i podstawowa konfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników,...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-03

    Zakres obowiązków: Praca jako pierwsza i druga linia wsparcia technicznego dla wewnętrznych użytkowników aplikacji służącej do obsługi przesyłek spedycyjnych zlokalizowanych w Ameryce Północnej, Afryce i na Bliskim Wschodzie; Wdrażanie...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-02

    Twoja przyszła Firma / Your future Company Świadczy kompleksowe usługi informatyczne obejmujące swoim zakresem całą infrastrukturę IT od planowania sieci w nowych biurach i zakupu urządzeń, po comiesięczne utrzymanie systemów, szkolenia i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-29

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami informatycznymi wchodzącymi w skład unikatowej infrastruktury działającej na terenie Polski. Zakres obowiązków: zarządzanie oraz monitorowanie poprawności działania...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się