Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.12.2017

    Opis stanowiska: obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem aplikacji (2 linia wsparcia), zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz procesem ich uaktualniania we współpracy z Inżynierem ds. Konfiguracji, zapewnienie właściwego...

  • Warszawa, mazowieckie 16.12.2017

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Warszawa, mazowieckie 16.12.2017

    ZADANIA Zapewnienie wsparcia użytkownikom systemów IT Rozwiązywanie incydentów i problemów w pracy systemów IT Utrzymanie dokumentacji systemów i usług IT Współpraca z II Linią Wsparcia IT ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.12.2017

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Nieprzeciętnie różnornodna i zaskakująca: Nasza oferta W zależności od Twoich zainteresowań, możesz rozwijać się u nas w wielu kierunkach. Ciekawi Cię tworzenie oprogramowania, możesz zebrać u nas doświadczenie jako Developer. Jeśli natomiast...

  • mazowieckie 15.12.2017

    Opis stanowiska: Wsparcie systemowe użytkowników na 2 / 3 linii wsparcia IT Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerów Zarządzanie przypadkami testowymi i...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Opis stanowiska: Wsparcie systemowe użytkowników na 2 / 3 linii wsparcia IT Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerow Zarządzanie przypadkami testowymi i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

  • Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Opis stanowiska Obsługa incydentów w zakresie wsparcia klienta z branży automotive zgodnie z obowiązującymi SLA Implementacja rozwiązań modułowych oraz programistycznych dla międzynarodowych przedsiębiorstw Aktywny udział w tworzeniu koncepcji i...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy, Desktopy, Drukarki), oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników centrali oraz oddziałów - telefonicznie oraz przez dedykowaną aplikację Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów (I i II linia wsparcia) dotyczących szeroko...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2017

    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej . Warto do nas dołączyć: Codzienny kontakt z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 09.12.2017

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Suwak 3 ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.12.2017

    Zadania Udzielanie pomocy technicznej w obszarze IT (pierwsza i druga linia wsparcia) pracownikom organizacji Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów technicznych oraz dokumentowanie działań Obsługa zgłoszeń użytkowników za pomocą różnych...

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2017

    Jeśli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do firmy, która jest w procesie przełomowej zmiany oraz istotne są dla Ciebie nasze wartości: zaangażowanie, współpraca i usprawnianie, jak również chcesz realizować następujące zadania: Pierwsza linia...

  • Warszawa, mazowieckie 02.12.2017

    Zakres obowiązków: Telefoniczne/ zdalne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki; Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie; Szybka diagnoza i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 30.11.2017

    administrowanie bazami danych MS SQL Server, monitoring i codzienna weryfikacja poprawności pracy baz danych, opieka i kontrola procesu realizacji kopii bezpieczeństwa, regularne testowanie zdolności i poprawności odtwarzania baz danych oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 28.11.2017

    Będziesz odpowiedzialny za: • Analizowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu IT • Kontakt z Klientem oraz z Zespołem IT w języku angielskim i szwedzkim/fińskim • Wsparcie współpracowników i klientów na terenie Szwecji • Rozwój infrastuktury IT ...

  • Warszawa, mazowieckie 27.11.2017

    Jeśli lubisz pracować z ludźmi, pomaganie innym sprawia Ci satysfakcję, a w rozwiązywaniu problemów jesteś dociekliwy i łatwo nie odpuszczasz, a przede wszystkim – jeśli chcesz się rozwijać w nowoczesnej firmie telekomunikacyjnej, zapraszamy Cię...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się