Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 20.09.2018

    Zadania: Praca w ramach drugiej linii wsparcia systemów biznesowych dla klienta Monitoring środowisk oraz systemów Obsługa napływających zgłoszeń – diagnoza, analiza i realizacja incydentów Współpraca z trzecią linią wsparcia, zespołem...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 20.09.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 20.09.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • Katowice, śląskie 20.09.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek, Zlecanie i koordynację prac techników terenowych, Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne, Rekonfigurację usług i urządzeń. ...

  • o firmie
    2 lokalizacje 20.09.2018

    Od kandydatów oczekujemy: dobrej znajomości systemów Windows 2003 do 2016, Linux (dystrybucje: OpenSUSE, SLES, RedHat, Debian i inne) na poziomie administracyjnym, dobrej znajomości silników www (np.: Apache, Tomcat, Jboss, IIS, Lighttpd,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 20.09.2018

    Twoje obowiązki będą obejmować: Rozwiązywanie zgłoszeń mailowych lub telefonicznych od inżynierów wsparcia pierwszego poziomu Udział w rozwijaniu nowych produktów poprzez testowanie prototypów urządzeń i wersji beta aplikacji Rozwiązywanie...

  • 2 lokalizacje 20.09.2018

    Oczekiwania wobec kandydatów: Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2+/ C1) Doświadczenie z systemami biletowymi Umiejętności analitycznego myślenia Chęć rozwoju w branży IT ...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 19.09.2018

    Zadania: Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych Współpraca z innymi poziomami...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zadania: Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych Współpraca z innymi poziomami...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Obecnie do naszego Centrum Przetwarzania Danych poszukujemy Administratora Sieci, który będzie czuwać nad projektowaniem i utrzymywaniem infrastruktury sieciowej. Zapraszamy do zapoznania się z zadaniami oraz wymaganiami na tym stanowisku: Czym...

  • Katowice, śląskie 19.09.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zakres obowiązków Instalacja i konfiguracja serwerów Linux; Monitorowanie serwerów produkcyjnych pod kątem dostępności, wykonywania backupów, poprawności działania; Druga linia wsparcia dla pracowników; Tworzenie dokumentacji; Współpraca z...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Opis stanowiska: Osoba ta będzie zatrudniona w Krakowie w firmie zajmującej się dystrybucją urządzeń informatycznych i telekomunikacyjnych. Obowiązki: Konfiguracja urządzeń, Testowanie sprzętu teleinformatycznego, Serwisowanie sprzętu...

  • o firmie

    Kalisz (okolice), Konin (okolice), Modła Królewska (pow. koniński), wielkopolskie 19.09.2018

    Czym będziesz się zajmować? Inżynier pierwszej linii wsparcia IT odpowiedzialny jest za zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników komputerów oraz konserwację i konfigurację sprzętu i oprogramowania komputerowego. Główne zadania:...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: Uczestnictwo w projektach bankowych Administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych Wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk Współpracę z dostawcami...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Czym będziesz się zajmować? monitoringiem i utrzymaniem aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługą incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacją i konfiguracją systemów monitorujących, rozwojem narzędzi...

  • Poznań, wielkopolskie 19.09.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zadania: Pierwsza i druga linia wsparcia dla pracowników Performante Zapewnienie prawidłowego działania urządzeń, usuwanie bieżących awarii oraz wdrażanie nowych rozwiązań Wsparcie lokalnych użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego,...

  • Katowice, śląskie 18.09.2018

    As a Software Support Engineer, you’ll have a chance to bring the cutting-edge relayr IoT management software to our key clients worldwide. You’ll be working directly with the engineering teams of our clients, assisting them in implementing...

  • Bytom, śląskie 18.09.2018

    Odpowiedni kandydat dołączy do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie pełną infrastrukturą IT na zakładzie produkcyjnym firmy. Zarządzanie oraz dbałość o sprawne działanie wszystkich stacji roboczych w firmie. Odpowiedni kandydat będzie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.09.2018

    Twoje zadania w naszym zespole to: Zapewnienie prawidłowego działania stacji roboczych pracowników pod kątem sprzętu, systemów operacyjnych, oprogramowania, komunikacji, urządzeń peryferyjnych; Pomoc użytkownikom stacji roboczych w rozwiązywaniu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Jako Asystent/ka w Zespole Infrastruktury Aplikacji IT będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie Zespołu IT w realizacji bieżących działań oraz w projektach; Pierwszą linię pomocy dla użytkowników w zakresie stacji roboczych, laptopów, telefonów...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.09.2018

    Praktykant w Dziale Administracji Systemów IT Miejsce pracy: Łódź Proponowane ścieżki rozwoju: Pierwsza linia wsparcia Administrator systemów informatycznych W trakcie praktyk : Poznasz specyfikę pracy na pierwszej linii obsługi środowiska IT, w...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.09.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Wsparcie pracowników firmy Przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia Klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Wyzwania , jakie na Ciebie czekają: obsługa zgłoszeń serwisowych (pierwsza linia wsparcia) konfiguracja systemów operacyjnych, telefonów komórkowych i aplikacji zgodnie z firmowym standardem bezpieczeństwa zarządzanie kontami użytkowników w AD...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    wsparcie techniczne IT u Klientów we wszystkich obszarach biznesowych firmy realizacja zadań wsparcia jako I linia eskalacja problemów, kontakt z pozostałymi zespołami opracowywanie procedur utrzymaniowych ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • Łódź, łódzkie 17.09.2018

    Twoja rola: W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 600 osób. Jako IT Service desk...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 17.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami. Obsługiwanie incydentów przekazywanych od I linii wsparcia. Modyfikacja i ulepszanie procedur kontrolnych. Analiza i monitoring statystyk...

  • Poznań, wielkopolskie 17.09.2018

    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.09.2018

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji...

  • Bielsko-Biała, śląskie 17.09.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • Bielsko-Biała, śląskie 17.09.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 8 Czas pracy: 8-16/9-17 Liczba osób w firmie: 500 Podróże służbowe: bardzo rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli Czym będziesz się zajmować:...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Główne zadania: Konfigurowanie sprzętu nowych pracowników: komputery, drukarki Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących systemu Wsparcie aplikacji Microsoftowych Przygotowanie wysyłek sprzętu Wprowadzanie nowych pracowników w systemy IT firmy ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Rola Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za następujące obszary związane ze wsparciem aplikacji typu ERP / CRM, wykorzystywanych w biurach PwC w krajach regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa): codzienne wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16, 7-19, 19-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt...