Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Łódź, łódzkie 22.02.2018

    Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 22.02.2018

    Obowiązki: Realizacja zadań dla I i II linii wsparcia Rozwiązywanie problemów użytkowników systemów IT Wsparcie istniejących systemów tj. ERP/CRM (SFDC) Współpraca z developerami i zespołami wsparcia Analizowanie nowych zgłoszeń IT Definiowanie...

  • 2 lokalizacje 22.02.2018

    Miejsce pracy: Zielona Góra lub Warszawa Kluczowe zadania: Administracja serwerami aplikacyjnymi w środowisku AWS Administracja aplikacjami e-commerce Wsparcie zespolu developerskiego w procesie deploymentu i uruchomienia nowych wersji aplikacji....

  • Kraków, małopolskie 22.02.2018

    Zadania: Rozwiązywanie zgłoszeń supportowych Tworzenie raportów dla użytkowników Monitoring efektywności działania oprogramowania Wdrażanie produkcyjne nowych wersji oprogramowania Utrzymanie systemów firmy w sytuacjach rutynowych Support...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.02.2018

    Do naszego Działu Sprzedaży poszukujemy osoby zapewniającej kompleksowe wsparcie klientów w obszarze produktów i rozwiązań z zakresu dozoru wizyjnego (video). Poszukujemy specjalisty rozbudowującego kompetencje zespołu w zakresie wsparcia...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.02.2018

    Miejsce pracy: Warszawa, Suwak 3 ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, a następnie rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT (pierwsza linia wsparcia), zarządzanie dostępami,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.02.2018

    telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji, oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, rozpatrywanie zgłoszeń elektronicznych dotyczących wewnętrznych aplikacji, utrzymanie i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 22.02.2018

    Wymagania: wykształcenie informatyczne (również studenci ostatnich lat studiów) dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę z dokumentacją techniczną podstawowa znajomość zagadnień Programowania Obiektowego w Java lub C++ podstawowa...

  • Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 22.02.2018

    Miejsce pracy: Komorniki k\Poznania Zakres zadań: Wsparcie użytkowników PC w zakresie Windows i infrastruktury sieciowej Obsługa sieci - diagnostyka, zgłaszanie awarii Koordynacja i wsparcie procesu przygotowania i dystrybucji komputerów w firmie...

  • o firmie

    Czechowice-Dziedzice, śląskie 22.02.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: obsługa techniczna zgłoszeń dotyczących sprzętu lub oprogramowania (I linia wsparcia), utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej, instalacja sprzętu i...

  • Kraków, małopolskie 22.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Przyjmowanie, rejestrowanie, kategoryzacja zgłaszanych incydentów Realizację zgłoszeń serwisowych Korzystanie z narzędzi do monitoringu infrastruktury Adresowanie zadań do odpowiedniej...

  • Goleniów, Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie 22.02.2018

    Obowiązki: Administrowanie systemami w środowisku Windows Utrzymanie, rozwój i optymalizacja systemów Utrzymanie i konserwacja oprogramowania oraz sprzętu IT Rozpoznawanie i oceniane problemów oraz podejmowanie decyzji dotyczących ich...

  • Gdańsk, pomorskie 22.02.2018

    U nas będziesz: Rejestrował i weryfikował zgłoszenia Klientów. Analizował i diagnozował zgłoszenia. Koordynował, monitorował i realizował zadania na miejscu oraz zdalnie. Opracowywał dokumentacje i instrukcje związane z realizacją zadań...

  • 2 lokalizacje 21.02.2018

    Zakres obowiązków: doradztwo techniczne pierwszej linii wsparcia rozwiązywanie problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie ...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Ilość wakatów: 3 (w różnych obszarach) Główne zadania: uczestnictwo projektach bankowych; administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych; wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk; współpraca z dostawcami...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za: przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych w ramach I linii wsparcia IT, realizację zgłoszeń w zakresie I linii wsparcia IT oraz przekazywanie pozostałych do II linii wsparcia, instalację...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie...

  • Namysłów, opolskie 21.02.2018

    Będziesz odpowiedzialny/a m. in. za: Wsparcie informatyczne w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia) dla pracowników zlokalizowanych zarówno w Namysłowie, jak i w oddziale we Wrocławiu; Wsparcie w zakresie systemów informatycznych...

  • Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Co będzie należało do Twoich obowiązków: Będziesz uczestniczył w operacjach mających na celu zapewnienie naszym jednostkom i pracownikom sprawnego działania systemów IT i łączności, jako pierwsza linia wsparcia. Zakres Twoich działań będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące wsparcie techniczne (Helpdesk) użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i wdrażanie nowego oprogramowania oraz sprzętu Prowadzenie ewidencji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    ...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    Obowiązki: Monitorowanie aplikacji i administracja Tworzenie dokumentacji i instrukcji pracy Praca z innymi zespołami przy opracowywaniu i dostarczaniu rozwiązań systemu Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów Wsparcie na 2/3...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 21.02.2018

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

  • 2 lokalizacje 21.02.2018

    Zakres obowiązków: doradztwo techniczne - I linia wsparcia rozwiązywanie problemów prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie ...

  • Katowice, śląskie 21.02.2018

    Zakres obowiązków: zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Twoje zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń od klienta wewnętrznego i zewnętrznego aktywna współpraca z drugą linią wsparcia budowanie bazy wiedzy przy zespole Obsługi Zgłoszeń ...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Legionowo, mazowieckie 20.02.2018

    Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja, zatrudniająca ponad 9.000 osób na całym świecie. W związku z rozwojem Działu IT, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko IT Helpdesk. Kandydat będzie miał możliwość dynamicznego rozwoju w...

  • Warszawa, mazowieckie 20.02.2018

    Obecnie poszukujemy nowej osoby do zespołu odpowiedzialnego za wsparcie i utrzymanie aplikacji finansowych w Banku Millennium. Głównymi zadaniami na tym stanowisku będzie: Wsparcie 3 linii dla użytkowników systemów Instalacja, konfiguracja,...

  • Kraków, małopolskie 20.02.2018

    Zakres obowiązków pierwsza linia wsparcia dla pracowników, obsługa zgłoszeń w systemie ServiceDesk, instalacja systemów operacyjnych, aktualizacja oprogramowania, przygotowywanie sprzętu, konfiguracja oprogramowania, przygotowanie stanowisk...

  • Warszawa, mazowieckie 20.02.2018

    Jeśli chciałbyś/chciałabyś: instalować i konfigurować infrastrukturę IT przygotowywać dokumentację techniczną wdrażać, serwisować utrzymywać infrastrukturę IT oraz oprogramowanie serwisowe diagnozować i rozwiązywać bieżące problemy techniczne - I...

  • Warszawa, mazowieckie 20.02.2018

    Opis stanowiska: Utrzymanie aplikacji i interfejsów w obszarze integracji systemów i automatyzacji procesów Wsparcie użytkowników w zakresie bieżącej eksploatacji systemów (3 linia) Współpraca z działami rozwoju oprogramowania ...

  • Łódź, łódzkie 20.02.2018

    Opis Stanowiska: monitoring i utrzymanie aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługa incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacja i konfiguracja systemów monitorujących, rozwój narzędzi monitorujących,...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.02.2018

    Twoje obowiązki: Pierwsza linia wsparcia dla pracowników, obsługa zgłoszeń w systemie ServiceDesk Zapewnienie prawidłowego działania urządzeń w salach konferencyjnych, usuwanie bieżących awarii oraz wdrażanie nowych rozwiązań Instalacja systemów...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 20.02.2018

    JAKIE BĘDĄ TWOJE GŁÓWNE ZADANIA: Wdrożenia rozwiązań IT (analiza, konfiguracja, integracja, testy, wsparcie) Doradztwo i analiza wymagań klienta Współpraca z konsultantami pierwszej linii wsparcia Uczestnictwo w rozwoju produktu Uczestnictwo w...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.02.2018

    Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu oraz sieci...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 19.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć przy tworzeniu nowych struktur organizacyjnych IT, brać udział w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. W...

  • Kraków, małopolskie 19.02.2018

    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem hiszpańskojęzycznym w celu diagnozy i rozwiązywanie problemów użytkowników w ramach I linii wsparcia Zarządzanie kontami użytkowników Współpraca z działem technicznym Tworzenie raportów...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Opis stanowiska pracy: Przyjmowanie incydentów od użytkowników w postaci. Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych Udzielanie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Główne zadania: Operator Systemów Informatycznych w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Obowiązki obejmują miedzy innymi obsługę i nadzór systemów IT i...