Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-21

    wsparcie techniczne IT u Klientów we wszystkich obszarach biznesowych firmy realizacja zadań wsparcia jako I linia eskalacja problemów, kontakt z pozostałymi zespołami opracowywanie procedur utrzymaniowych ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-21

    Zakres odpowiedzialności Odpowiedzialność za projekty prowadzone w jednostce Odpowiedzialność za analizę wymagań użytkowników, analiza możliwości ich implementacji w systemach informatycznych T-Mobile, wysokie i niskopoziomowe (szczegółowe)...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-21

    Zakres obowiązków: I i II linia wsparcia Utrzymanie kont użytkowników w Microsoft Active Directory Rozwiązywanie problemów z serwerem, stacją roboczą, drukarką Instalacja oraz nadzór nad sprzętem oraz oprogramowaniem Administrowanie siecią...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-21

    Co będzie należało do Twoich zdań? Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników w systemie Jira - Service Desk Obsługa zgłoszeń wewnątrzfirmowych z obszaru IT (hardware, software, a także sieć)...

  • Kraków, małopolskie 2018-06-20

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku węgierskim i angielskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz dostępem do sieci...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia

    Tak, chcę!

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-06-20

    Twoje zadania: koordynowanie usługi Service Desk świadczonej dla wszystkich użytkowników systemów informatycznych w Grupie Żywiec współpracę z globalnym partnerem Heinekena w obszarze usługi Service Desk nieustanne doskonalenie i zwiększanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-20

    Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób które są zainteresowane rozwojem w zakresie wsparcia użytkowników systemów IT, zarządzania usługami IT, poszukujących możliwości osobistego rozwoju, kontaktu z nowymi technologiami, możliwości...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-06-20

    Twoje zadania: Wsparcie pracowników w zakresie infrastruktury i oprogramowania (I i II Linia wsparcia) Wymiana, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego PC, Laptopy, Tablety, Smartfony, Smartwatche Nadzorowanie, konfigurowanie i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-20

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: utrzymanie jednej z największych w kraju infrastruktur serwerów dedykowanych wdrażanie i utrzymanie sieci i systemów w środowiskach klienckich wdrażanie i utrzymanie nowych usług XaaS,...

  • Kraków, małopolskie 2018-06-20

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku tureckim i angielskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem oraz dostępem do sieci...

  • Sosnowiec, śląskie 2018-06-20

    Opis stanowiska i obowiązki: Będziesz świadczyć usługi wsparcia pierwszej i drugiej linii, zapewniając przy tym optymalną wydajność sprzętu oraz infrastruktury IT. Twoim zadaniem będzie także dopilnowanie, aby wyznaczone dla działu kluczowe...

  • o firmie

    Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-06-19

    W związku z planowanym rozszerzeniem działalności Sii na rejon kujawsko-pomorski, poszukujemy Specjalistów ds. Wsparcia IT z Bydgoszczy i Torunia. Wyzwania przed Tobą: Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-06-19

    Opis stanowiska: Analityk helpdesk jest stanowiskiem 1szej linii wsparcia, a osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmować się będzie wspieraniem użytkowników systemów IT Swiss Post Solutions. Będzie otrzymywał zgłoszenia przy pomocy systemu...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-06-19

    #zadania świadczenie usług pierwszej linii wsparcia odbieranie połączeń telefonicznych i zgłoszeń mailowych od użytkowników końcowych rozwiązywanie drobnych incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym diagnozowanie mniejszych problemów...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-06-19

    Zakres obowiązków: Zapewnianie poprawnego użycia systemu transportowo-logistycznego Atlas Wsparcie użytkowników systemu, jako pierwsza linia kontaktu i rozwiązywanieproblemów przez nich zgłaszanych Monitorowanie i raportowanie wszelkich...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-06-19

    Zadania: zajmowanie się utrzymaniem I linii wsparcia na lokalnym środowisku wspieranie oraz realizacja zagranicznych ticketów oraz stały kontakt telefoniczny z tamtejszym biurem rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 2018-06-18

    Opis stanowiska: Aktywne monitorowanie potrzeb biznesowych oraz dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla biznesu w obszarze finansów. Współtworzenie koncepcji funkcjonalnych dla zgłaszanych propozycji zmian, ich implementacja oraz...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-06-18

    Będąc częścią zespołu IT Client Infrastructure w JYSK będziesz utrzymywać i rozwijać środowisko IT w naszych sklepach oraz centrach administracyjnych i Centrum Dystrybucji. Jeśli do nas dołączysz, Twoja praca będzie polegać na: wspieraniu...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-06-18

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • 2 lokalizacje 2018-06-18

    Zadania: Wsparcie prac działu IT w zakresie codziennej działalności operacyjnej, Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych oraz serwerów, Rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-06-17

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-06-17

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Katowice, śląskie 2018-06-17

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • Katowice, śląskie 2018-06-16

    Obowiązki: Świadczenie pierwszej i drugiej linii wsparcia dla pracowników firmy Konfiguracja i naprawa urządzeń informatycznych Instalacja nowego sprzętu komputerowego i wdrażanie oprogramowania Ewidencja sprzętu w dedykowanym do tego...

  • Swarzędz (okolice), Jasin (pow. poznański), wielkopolskie 2018-06-16

    Jakie są zadania na tym stanowisku? Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów) Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy...

  • Łódź, łódzkie 2018-06-15

    Opis stanowiska pracy Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów, Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk, Współpraca z innymi liniami wsparcia, Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-06-15

    Za co będziesz odpowiedzialny: Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT, I linia helpdesku Instalacja oraz administracja stacjami roboczymi Windows, ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-06-15

    Oferujemy Forma zatrudnienia: Własna działalność gospodarcza atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym możliwość rozwoju w dynamicznie i nowoczesnej firmie możliwość...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-06-15

    Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: zarządzanie zespołem IT, II linia wsparcia helpdesk, utrzymanie systemów informatycznych (zapewnienie określonego SLA), zapewnienie wsparcia użytkowników końcowych, dotyczącego rozwiązań IT mierzone...

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie 2018-06-14

    Zadania: Wspieranie użytkowników w obszarze IT (sprzęt, oprogramowanie): bieżące wsparcie w obszarze IT dla użytkowników końcowych, zgodnie z normami i procedurami korporacyjnymi – pierwsza linia wsparcia, zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-06-14

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla kluczowych użytkowników i partnerów Unit4 Polska zgodnie z obowiązującymi procedurami Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-06-14

    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-06-14

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-06-13

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Obsługa systemu helpdesk (1-sza linia wsparcia); Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów IT w Polsce: Centrala, Zakłady Produkcyjne oraz zdalne wsparcie użytkowników w krajach...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2018-06-13

    W zespole, do którego dołączysz będziesz: przyjmował i realizował zgłoszenia (incydenty i wnioski o usługę) od użytkowników pracował bezpośrednio i zdalnie na pierwszej linii wsparcia technicznego zajmował się rozwiazywaniem problemów związanych...

  • Kraków, małopolskie 2018-06-13

    Zadania: udzielanie bezpośredniej pomocy w ramach I linii wsparcia IT dla pracowników firmy instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego zarządzanie ewidencją sprzętu IT konfigurowanie i monitorowanie infrastruktury oraz systemów IT ...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 2018-06-11

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...