Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 3 lokalizacje 2017-12-11

    Jakie są nasz wymagania? znajomość systemów Linux (RHEL, CentOs) podstawowa znajomość zagadnień administracji bazami danych (instalacja, konfiguracja, backupy) umiejętność czytania man'a :-) umiejętność podejmowania decyzji, planowania i...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-10

    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu odpowiedzialnego za dostawę rozwiązań informatycznych do naszych klientów z branży finansowej oraz obsługę ich zgłoszeń. W zakresie obowiązków będzie zdalne wsparcie...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-12-10

    Biuro Obsługi Zgłoszeń to pierwsza linia kontaktu z klientem wewnętrznym (m.in. nasi Franczyzobiorcy) oraz zewnętrznym (m. in. klienci sklepów). Zespół ten dysponuje olbrzymią bazą wiedzy z zakresu IT, oferty handlowej oraz procesów odbywających...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-10

    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: zarządzanie incydentami i ich rozwiązywanie w obszarze pierwszej linii wsparcia zapewnienie bezusterkowego działania systemów Linux/UNIX oraz baz danych Oracle profesjonalne...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-10

    Opis stanowiska: Pierwsza linia wsparcia użytkowników w języku francuskim i angielskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w międzynarodowym teamie...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-10

    Zadanie na stanowisku: Udział w aktualnie realizowanych projektach informatycznych; Administrowanie aplikacjami wewnętrznymi i infrastrukturą teleinformatyczną; Administrowanie infrastruktura wirtualną (VMware) oraz bazodanową (Oracle); Praca w...

  • 3 lokalizacje 2017-12-09

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-09

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Suwak 3 ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-12-08

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-12-08

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-08

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia poprzez rozpoznanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących części zamiennych Przekazywanie nie rozwiązanych przypadków do drugiej linii wsparcia Dbanie o terminowość wykonywanych zadań,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-08

    Opis stanowiska: obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem aplikacji (2 linia wsparcia), zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz procesem ich uaktualniania we współpracy z Inżynierem ds. Konfiguracji, zapewnienie właściwego...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-08

    Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-08

    Opis Stanowiska: Monitoring i utrzymanie aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, Obsługa incydentów w ramach II linii wsparcia, Instalacja i konfiguracja systemów monitorujących, Rozwój narzędzi monitorujących,...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-12-08

    OPIS STANOWISKA: Organizacja oraz zarządzanie I linią wsparcia w celu zapewnienia optymalnego procesu wsparcia technicznego Klienta wewnętrznego Bieżące zarządzanie Zespołem Helpdesku Określanie mierników jakościowych i efektywnościowych dla...

  • 3 lokalizacje 2017-12-07

    Nieprzeciętnie różnornodna i zaskakująca: Nasza oferta W zależności od Twoich zainteresowań, możesz rozwijać się u nas w wielu kierunkach. Ciekawi Cię tworzenie oprogramowania, możesz zebrać u nas doświadczenie jako Developer. Jeśli natomiast...

  • 3 lokalizacje 2017-12-07

    Opis stanowiska Obsługa incydentów w zakresie wsparcia klienta z branży automotive zgodnie z obowiązującymi SLA Implementacja rozwiązań modułowych oraz programistycznych dla międzynarodowych przedsiębiorstw Aktywny udział w tworzeniu koncepcji i...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-07

    Jeśli chcesz wspierać na co dzień pracę Zespołu Help Desk (I linia wsparcia) poprzez m.in.: Konfiguracje i parametryzacje systemu w obszarach IT oraz logistyczno-magazynowym, Dostarczanie wsparcia użytkownikom aplikacji, Szkolenia użytkowników,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-07

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-07

    Zakres obowiązków: Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego Zdalne techniczne wsparcie użytkowników (Team Viewer) Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (Help, FAQ, Wiki) Prowadzenie szkoleń i konsultacji Prowadzenie prezentacji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-07

    Zadania Udzielanie pomocy technicznej w obszarze IT (pierwsza i druga linia wsparcia) pracownikom organizacji Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów technicznych oraz dokumentowanie działań Obsługa zgłoszeń użytkowników za pomocą różnych...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-07

    Jeśli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do firmy, która jest w procesie przełomowej zmiany oraz istotne są dla Ciebie nasze wartości: zaangażowanie, współpraca i usprawnianie, jak również chcesz realizować następujące zadania: Pierwsza linia...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-12-07

    Główne zadania Telefoniczna obsługa zgłoszeń od użytkowników oraz nadzór nad ich realizacją Rejestracja zgłoszeń w systemie JIRA, w imieniu użytkownika Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszenia Bieżące wsparcie IT Help Desk...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-07

    Opis stanowiska: Wsparcie systemowe użytkowników na 2 / 3 linii wsparcia IT Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerow Zarządzanie przypadkami testowymi i...

  • o firmie

    Dąbrowa Górnicza, śląskie 2017-12-06

    Do Twoich obowiązków na stanowisku Inżyniera ds. wsparcia IT należeć będzie: Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-06

    Wsparcie systemów od strony analitycznej w ramach III linii wsparcia Zbieranie i analizowanie informacji od biznesu i przekazywanie ich do Vendora Udział w procesach zarządzania incydentami, zmianą i problemami zgodnie z metodologią ITIL Praca z...

  • 2 lokalizacje 2017-12-05

    Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla użytkowników wewnętrznych w odniesieniu do ich problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem Upewnianie się, że incydenty i żądania są dokładnie rejestrowane, przypisywane, śledzone oraz, że...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-05

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów mięzynarodowych. Ropzoznawanie żródła problemu ( błąd oprogramowania vs konfiguracji) Replikacja, badanie oraz diagnoza błędów produktu. Współpraca z zagranicznymi członkami zespołu...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-05

    Wymagania: Wykształcenie wyższe; Pożądane doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta, współpracy z usługobiorcą; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • o firmie

    Połaniec, świętokrzyskie 2017-12-05

    Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne w szczególności: telekomunikacja, informatyka lub kierunki pokrewne; Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym; Znajomość systemów...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-05

    Obowiązki: Zapewnienie wsparcia dla wniosków składanych za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu, biletów usługi Service Now Rozwiązywanie problemów z aplikacjami Office (2010 i 2013), Windows 7 i 8.1, Internet oraz powiązanych problemów...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-12-04

    Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu oraz sieci...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-12-04

    Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami! Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych,...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-12-04

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-12-04

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-12-04

    Jako Ekspert ds. IT (druga linia wsparcia) będziesz odpowiedzialny/a za pomoc niemieckojęzycznym użytkownikom laptopów i komputerów stacjonarnych. Ekspert ds. IT odpowiada za zapoznanie się z problemem oraz znalezienie rozwiązania lub skierowania...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się