Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Główne zadania: Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych i sprzętu komputerowego – pierwsza linia wsparcia Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i...

  • 3 lokalizacje 2017-10-17

    Duties: Processes incoming service requests (e.g. access management) Provides support and resolves standard requests ( General Support Activities, Level 1 Specific Support Activities) Resolves questions or escalates to appropriate group (e.g....

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-17

    Zakres zadań: analizowanie procesów biznesowych oraz integrowanie przepływu danych między systemami; przeprowadzanie aktualizacji systemów i kierowanie projektami wdrożeniowymi nowych systemów na potrzeby wew.; wprowadzanie i nadzorowanie zmian w...

  • Goleniów, Szczecin (okolice), zachodniopomorskie 2017-10-17

    Zakres obowiazków: Administrowanie systemami w środowisku Windows Utrzymanie, rozwój i optymalizacja systemów Utrzymanie i konserwacja oprogramowania oraz sprzętu IT Rozpoznawanie i ocenianianie problemów oraz podejmowanie decyzji dotyczących ich...

  • 8 lokalizacji 2017-10-17

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie bieżących problemów ze sprzętem (komputery, drukarki, kasy fiskalne) Wsparcie użytkowników przy problemach technicznych Konfiguracja urządzeń biurowych i narzędzi systemowych Wymagane doświadczenie na linii wsparcia...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: wsparcie pracowników spółek z grupy kapitałowej przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk it - 1. linia wsparcia

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Zakres obowiązków: Wsparcie aplikacji webowej w technologii .NET na poziomie trzeciej linii (procesowanie zgłoszeń użytkowników) Zarządzanie błędami w aplikacji (wykrywanie błędów, przygotowywanie statystyk błędów, adresowanie zgłoszeń naprawy...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz programu TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-17

    Opis stanowiska pracy: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów, Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk, Współpraca z innymi liniami wsparcia, Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (trzecia linia wsparcia) diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie przeprowadzanie odpowiednich testów przed dostarczeniem produktu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-16

    Jeżeli znasz w stopniu zaawansowanym język angielski , (dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka również w stopniu zaawansowanym np: języka niemieckiego lub rosyjskiego lub hiszpańskiego ) i chcesz rozpocząć karierę zawodową w jednej z...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-10-16

    Nasza oferta: Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej grupie Dansk Supermarked. Jako...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • Obsługę zgłoszeń przekazywanych przez I linię wsparcia, • Obsługę zgłoszeń związanych z nadawaniem uprawnień użytkownikom, • Obsługę procesów zakupowych sprzętu komputerowego i akcesoriów, •...

  • Polkowice, dolnośląskie 2017-10-16

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: administrowanie i rozwój systemu Microsoft Dynamics AX 2009, w tym: parametryzację i modyfikację systemu w celu optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansów i księgowości,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Pomoc i porady telefoniczne dla agencji TUI przy rezerwacjach w systemie rezerwacyjnym IRIS.plus oraz pomoc przy zapytaniach produktowych Obsługa linii telefonicznych przypisanych do działu wsparcia sprzedaży Kontakt z Centralą TUI oraz z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-10-16

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-10-15

    Do zadań wybranej osoby należeć będzie: zapewnianie dostępności nowych usług IT dla naszych klientów, wspieranie procesów sprzedażowych i wdrożeniowych na terenie całej Polski, drugą linię wsparcia w zakresie implementacji i problemów z...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne wsparcie pracowników centrali i oddziałów w zakresie oprogramowania WAPRO WF-Mag, Instalacje i nadzór oprogramowania na urządzeniach użytkownika końcowego, Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-15

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-15

    Opis stanowiska: Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi aplikacji Analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją Przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej Współpraca z bieżącymi klientami firmy Współpraca z działami...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-10-15

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-14

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-13

    - administrowanie aplikacjami i bazami danych; - praca w zakresie II Linii Wsparcia Service Desk; - support platform i aplikacji przy projektach developerskich oraz wprowadzanie zmian w istnejących systemach - deployment, konfiguracja i oraz...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-13

    Z nami będziesz: Rejestrował wszystkie incydenty i zgłoszenia, katergoryzował je oraz nadawał im priorytet. Przekazywał zgłoszenia, które nie mogą być rozwiązane przez pierwszą linię wsparcia, do poszczególnych zespołów. Utrzymywał bardzo dobrą...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-13

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-13

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-13

    Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim: wsparcie bezpośrednie użytkowników w siedzibie głównej firmy oraz zdalne i telefoniczne w oddziałach zagranicznych, rozwiązywanie problemów z komputerami (Windows 7/8/10),...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-12

    Zakres obowiązków: Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT. Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w tym urządzeń związanych z siecią LAN...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-12

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-11

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: administracji aplikacjami bankowymi (II linia wsparcia) utrzymaniu systemów archiwalnych, zarządzanie dostępami administracji systemami operacyjnymi Windows Serwer, Linux obsłudze baz danych Oracle, MS SQL...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-10-11

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się