Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

  • Kraków, małopolskie 23.01.2018

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona w Dziale Technicznym na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: diagnozowanie problemów aplikacyjnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów, współpracę z innymi zespołami IT, wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Responsibilities: Helpdesk duties – provide first and second level IT support, working on Helpdesk Hotline and Service Now system Support all operational activity in IT Manage hardware in the bank PCs, printers, network devices, phone system and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych sieci komputerowych Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • o firmie

    Bytom, śląskie 23.01.2018

    W Billennium możesz liczyć na: stabilne zatrudnienie (umowa o pracę na pełen etat) duże możliwości rozwoju zawodowego udział w szkoleniach pracę w nowoczesnej organizacji, tworzącej innowacyjne rozwiązania informatyczne Podstawowe zadania: praca...

  • Książ Wielkopolski, Śrem, Środa Wielkopolska, Jarocin, wielkopolskie 23.01.2018

    Zadania: Bezpośrednie wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników (zdalnie jak i lokalnie). Instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz innych urządzeń (stacje robocze, drukarki, urządzenia sieciowe itp.). Dokumentowanie konfiguracji sprzętu...

  • Kraków, małopolskie 23.01.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 23.01.2018

    The Global Valuation Group (GVG) is a group within Global Finance infrastructure with representation in London, Paris, New York, Hong Kong and Dubai. GVG is a specialist team dedicated to independent review of Front Office and Risk models,...

  • Łódź, łódzkie 23.01.2018

    Opis stanowiska: Pierwsza linia wsparcia użytkowników w języku francuskim i angielskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w międzynarodowym teamie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.01.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych...

  • Łódź, łódzkie 23.01.2018

    Opis stanowiska: Analiza i diagnozowanie błędów funkcjonowania sprzętu komputerowego oraz telefonów Aktualizacja oprogramowania systemu operacyjnego, przeinstalowanie i konfiguracja sterowników urządzeń Obsługa bazy CMDB...

  • Łódź, łódzkie 23.01.2018

    Opis stanowiska: Pierwsza linia wsparcia użytkowników w języku niemieckim i angielskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w międzynarodowym teamie...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie Service Desk Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia ważności Zapewnienie...

  • Poznań, wielkopolskie 23.01.2018

    Lokalizacja: Poznań Zakres obowiązków: pierwsza linia wsparcia telefonicznie lub bezpośrednio dla użytkowników w Grupie ImProvia (dla biur w Polsce i Holandii) konfiguracja nowych laptopów i komputerów zgodne ze standardami grupy instalowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Basic Function: The Cloud Support Engineer will be responsible for working with and resolving all technical support problems for Cloud Customers (On-premise). Job Duties: Work on technical support cases logged by Cloud Customers Be in charge of...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Oferujemy Forma zatrudnienia: Własna działalność gospodarcza atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej...

  • Gdynia, pomorskie 23.01.2018

    It’s an exciting time for you to join us. We’re a changing company with big ambitions and together we’ll create the future of banking. Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.01.2018

    Your responsibilities As part of our Team you will be responsible for: Serving as a part of our L1 Support - Service Desk for Users User Support in various web-based applications Receiving and responding to submitted support tickets, incoming...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Gdańsk, pomorskie 23.01.2018

    Job description: We are looking for a self-motivated IT Support Specialist with knowledge of operating and maintaining Windows-based systems and network devices. The main objective for this position is ensuring assistance for existing 1st line IT...

  • Wrocław (okolice), Biskupice Podgórne (pow. wrocławski), dolnośląskie 23.01.2018

    Zakres obowiązków: wsparcie działu IT w bieżących pracach wsparcie informatyczne użytkowników i rozwiązywanie problemów w użytkowaniu komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania instalacja, konfiguracja, serwis komputerów oraz...

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 23.01.2018

    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Telefoniczne udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i programu kasowego w sklepach Orsay Rozwiązywanie problemów telekomunikacyjnych we współpracy z operatorami...

  • Niepołomice, małopolskie 23.01.2018

    Obowiązki: utrzymanie i zarządzanie sieciami lokalnymi (LAN) i rozległymi (WAN) firmy, analiza potrzeb i planowanie rozwoju / wdrożeń oprogramowania i sprzętu, stały nadzór nad funkcjonowaniem i utrzymaniem urządzeń (serwery, sieciowe urządzenia...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 23.01.2018

    RESPONSIBILITIES Deliver 2nd level support to WDH companies worldwide, including troubleshooting, analysis and improvement of Network Infrastructure; Interact with business and 1st line support to understand needs perform analysis, design and...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.01.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Katowice, śląskie 22.01.2018

    Zakres odpowiedzialności Tworzenie propozycji architektury rozwiązań ICT dla klientów biznesowych T-Mobile; Wsparcie zespołu sprzedażowego w niestandardowych projektach ICT; Współpraca z dystrybutorami sprzętu oraz dostawcami rozwiązań;...

  • Ożarów Mazowiecki, Warszawa (okolice), mazowieckie 22.01.2018

    Opis stanowiska: Jako Technik IT dołączysz do zespołu specjalistów naszej serwerowni. Twoje zadania będą polegać na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu, instalowaniu nowej infrastruktury, zapewnianiu ciągłości działania Data Center....

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 22.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Będziesz mieć szansę na: zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów współpracę z zespołami w innych lokalizacjach (także za granicą) wspieranie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji utrzymywanie i konfigurację kluczowych elementów...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 22.01.2018

    Our employees provide access for customers and teams who require maintenance service, warranty support or Managed Services support. Front Office Analyst manage services customers and ensure that service goals are achieved. Currently we are...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Praca w naszym Helpdesk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...