Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Katowice, śląskie 21.09.2018

    Zadania: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku niemieckim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Main responsibilities: Providing 1st and 2nd line support Supporting Microsoft based ICT systems Direct contact with customers / end users Tickets dispatching and handling Following Service Level Agreements An Ideal Candidate profile: At least 2...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 21.09.2018

    Miejsce pracy: Kruszwica ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • 2 lokalizacje 21.09.2018

    Job location: Warszawa, Łódź. ...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    The role As IT-Support specialist you will be responsible for the 1st and 2nd level IT-Support for the associates of our customer, a mulitnational enterprise in food production. Beside technical support of modern end-user and collaboration...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 21.09.2018

    Your Responsibilities : We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    ZADANIA: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz obsługa nadchodzących...

  • Goleniów, Szczecin (okolice), zachodniopomorskie 21.09.2018

    English is your favorite language? Working with people is your joy? Career in the international company is your goal? If all three answers are YES - then you are the one we are looking for. Ingram Micro is involved primarily in E-Commerce and...

  • o firmie

    Zamość, lubelskie 21.09.2018

    Zadania: bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi) rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Workplace: Warsaw ...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    We are looking for a Global Knowledge Specialist, someone with technical support experience who wants to develop professionally and gain insight to the support processes from a broader perspective. You will take care of our knowledge base, the...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 21.09.2018

    Nr ref: TOK/2018/99 Miejsce pracy: Gliwice Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 21.09.2018

    Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z logicznie uszkodzonych nośników przy użyciu wewnętrznych narzędzi * Diagnozujesz błędy * Odpowiadasz za migrację i konwersję danych...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 21.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • 2 lokalizacje 21.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.09.2018

    Job description: Provides comprehensive and expanded first and second level help desk support for IT incidents, problems and service requests. Provides various desktop support for Zurich CEE Users Conducts problem determination, and resolves...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    JOB DESCRIPTION: - daily contact with clients, both phone and e-mail, - identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction, - claims respond, resolving problems, - building positive image of the Company, - cooperating with other...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Lubartów, lubelskie 21.09.2018

    Główne zadania: Udzielanie bieżącego wsparcia użytkownikom systemów w zakresie sprzętu i oprogramowania Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów​ Pomoc przy administracji systemami SFA, WMS, ERP Pomoc przy administracji systemami...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Zakres obowiązków: bezpośrednia pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów informatycznych oraz sprzętu informatycznego instalacje i konfiguracje sprzętu oraz oprogramowania wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa...

  • Opole, opolskie 21.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Stryków, łódzkie 21.09.2018

    Zadania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazną atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    Główne zadania: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń awarii/problemów, podejmowanie interwencji i organizacja napraw infrastruktury i urządzeń informatycznych w punktach sprzedaży, Przygotowanie i dystrybucja urządzeń informatycznych do punktów...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 21.09.2018

    Description: The role sits within IT GCTO End User Services in the Cognitive and Digital Services department. The CDS team ‘Platform Technology’ is building a top to bottom IT capability in support of Automation and Artificial Intelligence...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Specific Duties and Responsibilities Managing users applications and permissions through Microsoft Active Directory Application support for Google Apps, Microsoft Office, McAfee Antivirus and other tool & platforms Manage hardware inventory and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 21.09.2018

    Location: Katowice Tuesday-Saturday Shift work: 16:00-0:00 (4:00 pm - midnight) 22:00-6:00 (10:00 pm - 6:00am) ...

  • o firmie

    Tychy, śląskie 20.09.2018

    Opis stanowiska: Pełnienie stałej opieki technicznej nad infrastrukturą IT w Zakładach w Tychach Administrowanie serwerami PC i sprzętem teleinformatycznym Administrowanie domeną i pocztą elektroniczną Rozwiązywanie problemów sprzętowych...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 20.09.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • 2 lokalizacje 20.09.2018

    Zadania: Praca w ramach drugiej linii wsparcia systemów biznesowych dla klienta Monitoring środowisk oraz systemów Obsługa napływających zgłoszeń – diagnoza, analiza i realizacja incydentów Współpraca z trzecią linią wsparcia, zespołem...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 20.09.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.09.2018

    Our opportunity System Support Specialist In this role, you will be a member of the Global Shared Services team, collaborating closely with the Group HR Operations and Technology team to contribute to the success of a large global HR technology...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 20.09.2018

    Responsibilities: Respond to requests of financial system software users (e-mails and calls) Support employees and suppliers Log all help desk interactions (queries) in the system Diagnose and route technical issues (software) to Technical...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 20.09.2018

    Description: The Credit Suisse Asset Servicing team within Swiss Universal Bank is currently looking to hire a Specialist for our Asset Servicing Fund Platform Management Team. This position will offer you the unique working experience in the...

  • Kraków, małopolskie 20.09.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Service Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Mielec, podkarpackie 20.09.2018

    Naszym pracownikom oferujemy: stabilność zatrudnienia: największy pracodawca wśród dostawców w branży motoryzacyjnej, od 20 lat na polskim rynku rozwój: 62% naszych menedżerów zostało awansowanych wewnętrznie atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie...