Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 3 lokalizacje 12.12.2018

    Responsibilities Support Global Data Privacy and Information Security to ensure adherence to data retention policies and practices Develop, deliver and maintain data management documents to improve the way of managing, sharing and using data The...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    General Description The IT Service Desk Group Coordinator is responsible managing the first level support in the IT Service Desk and distributes incidents and service requests to IT Service Desk Agents (SDA) and Local IT Service Support...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Czym będziesz się zajmował? Wsparciem użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem Wsparciem użytkowników i zespołów projektowych w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań IT Współpracą w zewnętrznymi...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 12.12.2018

    Job Description: The primary responsibility of the PMO Coordinator will be to provide Project or Program support by operating defined processes or procedures against a defined standard. They will assist in the successful delivery of Projects /...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 12.12.2018

    Jakie zadania staną przed naszym pracownikiem? Wsparcie przy realizacji bieżących zadań z obszaru administracji IT Wsparcie przy realizacji projektów IT z obszaru rozwoju infrastruktury i aplikacji Obsługa incydentów związanych z...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Miejsce pracy: Warszawa GŁÓWNE ZADANIA: Współpraca z działem Helpdesk, obsługa zgłoszeń użytkowników Bieżący monitoring działania systemów Konfiguracja systemów powiązanych ...

  • 16 lokalizacji 12.12.2018

    The position will involve supporting users based in all European locations over the phone through the Helpdesk line or Service Desk system. The successful candidate will be part of a wider Global Helpdesk Team based across various Elavon sites in...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.12.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.12.2018

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (II linia wsparcia) Utrzymanie odpowiedniej dostępności systemów informatycznych, infrastruktury sprzętowej i telekomunikacyjnej Administracja systemami informatycznymi (przede...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Your tasks Maintains application support processes, and checks that all requests for support are dealt with according to agreed procedures. Uses application management software and tools to investigate issues, collect performance statistics and...

  • 2 lokalizacje 12.12.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Kraków, małopolskie 12.12.2018

    Production Support Wealth Management team is part of Application Services in Global Technology Center in Kapelanka / Krakow, which provides 2nd and 3rd level support for Wealth Management applications. Currently we are looking for skilled...

  • 3 lokalizacje 12.12.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w siedzibach klientów na terenie podległego województwa. Główne...

  • Ożarów Mazowiecki, mazowieckie 12.12.2018

    Naszą ofertę kierujemy do osób posiadających doświadczenie w zakresie pomocy bezpośredniej użytkownikom systemów informatycznych w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów z komputerami pracującymi w środowisku Microsoft...

  • 2 lokalizacje 12.12.2018

    Nie boisz się wyzwań. Szukasz nowych możliwości i chcesz brać udział w tworzeniu i rozwijaniu oprogramowania, z którego każdego dnia korzysta kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Posiadasz: wykształcenie wyższe techniczne doświadczenie w...

  • o firmie
    2 lokalizacje 12.12.2018

    The role is dedicated for German language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 12.12.2018

    The role is dedicated for French language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers Junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 12.12.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 11.12.2018

    The role is dedicated for English language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers Junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and...

  • Kraków, małopolskie 11.12.2018

    Zakres Obowiązków: Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim w celu rozwiązywania nagłych problemów z systemem Noble. IT Support dla klientów firmy: instalacja, konfiguracja i użytkowanie oprogramowania Noble. Dokumentowanie wykonanej...

  • Poznań, wielkopolskie 11.12.2018

    Twoje zadania: zapewnienie wsparcia informatycznego/technicznego dla pracowników Centrali firmy obsługa zgłoszeń w aplikacji JIRA bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu...

  • 2 lokalizacje 11.12.2018

    What will you be responsible for? The role is dedicated for junior engineers and/or IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and develop in variety of IT areas. The Junior IT Support...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 11.12.2018

    Zapewnieniem drugiej linii wsparcia dla klienta międzynarodowego. Analizowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z aspektami technicznymi, jak i systemowymi - rozwiązywaniem problemów bezpośrednio na komputerze klienta. Przekazywaniem...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.12.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Service Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.12.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.12.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.12.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • Biskupiec, warmińsko-mazurskie 11.12.2018

    Your Responsibilities IT user support and helpdesk Hardware support Software support Video conference system support MPDV and Relag terminals support Support of telephone systems (VoIP, Cisco, Mobile phones, fixed line network) Technical IT...

  • Poznań, wielkopolskie 11.12.2018

    Do Twoich obowiązków będzie należało: Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych, Zakładanie kont użytkowników / nadawanie uprawnień w systemach IT, Przygotowywanie nowych stacji roboczych, Obsługa telefonów komórkowych oraz...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 11.12.2018

    Szukamy Ciebie jeśli: Znasz systemy klasy Windows Server lub Linux/Unix Dodatkowo zapunktujesz za: Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z...

  • 3 lokalizacje 11.12.2018

    Wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego dobra znajomość systemu Windows doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi (CRM, document management, integration systems) umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i wyszukiwania...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie
    2 lokalizacje 11.12.2018

    Główne zadania : Współpraca z partnerami biznesowymi i wszystkimi działami w celu kreowania pomysłów oraz zdefiniowania rozwiązań i produktów, Tworzenie wymagań do systemów oraz prowadzenie ustaleń biznesowo-technicznych, Opracowanie standardów...

  • 2 lokalizacje 11.12.2018

    Workplace: Nowy Tomyśl or Radzyń Podlaski Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 11.12.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Miejsce pracy: Warszawa ZAKRES ZADAŃ: pomoc użytkownikom systemów informatycznych w centrali oraz w biurach na terenie całego kraju, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz infrastruktury teleinformatycznej,...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 11.12.2018

    The Financial and Risk Business of Thomson Reuters is now Refinitiv. YOU AND YOUR TEAM The Technical Specialist Team has responsibility for the delivery of end to end business process for all new Financial & Risk products. WHY IS THIS JOB...

  • o firmie

    Skórcz, pomorskie 11.12.2018

    Główne zadania na tym stanowisku to: wsparcie użytkowników w zakresie korzystania z narzędzi IT, odbieranie i przekazywanie zgłoszeń od użytkowników, współpraca w zespole w obszarze obsługi systemów informatycznych i teleinformatycznych,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Administracja systemem AIX / Linux Zarządzanie hostami AIX, VIOS, HMC (środowisko PowerVM), hosty Linux (środowisko VMware) Tworzenie i konfigurowanie partycji LPAR systemu AIX Rozwiązywanie problemów (LVM, GPFS, PowerHA, klient TSM, klient ITM,...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Czego możesz się u nas nauczyć? diagnozowania i rozwiązywania błędów w obsługiwanych systemach IT pracy w zespole i jednocześnie odpowiedzialności za powierzone indywidualne zadania obsługi systemu JIRA w roli serwisanta zgłoszeń na pierwszej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    To możesz mieć: Umowę o pracę Odpowiedzialne zadania i programy rozwojowe Fajną atmosferę na co dzień Ludzi wokół siebie, na których zawsze możesz liczyć Biurko na 10 piętrze z widokiem na Warszawę Przełożonych, którzy obdarzą Cię zaufaniem ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKMEA, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...