Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych -...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.06.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • Jasło, podkarpackie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za: Rozwiązywanie bieżących problemów i zapotrzebowań użytkowników Rejestrację zgłoszeń od użytkowników Zamawianie, instalację, konfigurację sprzętu dla nowych pracowników, zarządzanie...

  • o firmie
    2 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres odpowiedzialności Odpowiedzialność za projekty prowadzone w jednostce Odpowiedzialność za analizę wymagań użytkowników, analiza możliwości ich implementacji w systemach informatycznych T-Mobile, wysokie i niskopoziomowe (szczegółowe)...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Profil kandydata: Wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku studiów Wiedza w zakresie produktów i usług desktopowych oraz znajomość rozwiązań infrastruktury komputerowej i teleinformatycznej Wiedza...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres obowiązków: I i II linia wsparcia Utrzymanie kont użytkowników w Microsoft Active Directory Rozwiązywanie problemów z serwerem, stacją roboczą, drukarką Instalacja oraz nadzór nad sprzętem oraz oprogramowaniem Administrowanie siecią...

  • Przasnysz, mazowieckie 21.06.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW obsługa i rozwój systemów internetowych firmy KROSS (panel b2b, panel serwisowy, panel klienta); obsługa i rozwój e-commerce – rozwiazywanie problemów informatycznych, dodawanie i rozwój funkcjonalności, integracja z innymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Twoje zadania: administrowanie systemami kasowymi w sklepach KIK, instalowanie, testowanie kas i ich wyposażenia, tj. kas, drukarek fiskalnych, systemów MDE+KOM, EFT, łączy telefonicznych, szkolenia pracowników sklepów z obsługi kas, przyjmowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. We are searching for German, Swedish, Finnish or Norwegian speaking people. Join us!...

  • Katowice, śląskie 21.06.2018

    For our Liberty Global IT structure, we are looking for a person who will be responsible for the ongoing support of the system, problem solving and maintaining a dynamic knowledge base of technical solutions to ensure the organization's IT...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Opis stanowiska: zapewnienie wsparcia technicznego dla Partnerów enova365 dotyczącego modułu Workflow oraz DMS; czynny udział w rozwoju modułu Workflow oraz przygotowywaniu dokumentacji technicznej; przygotowywanie oraz prowadzenie testów...

  • 3 lokalizacje 21.06.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Co będzie należało do Twoich zdań? Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników w systemie Jira - Service Desk Obsługa zgłoszeń wewnątrzfirmowych z obszaru IT (hardware, software, a także sieć)...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Main responsibilities: Providing first/second line support to end users including workstations, servers, application software and hardware, Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, MS Windows, VPN, Active Directory,...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Opis stanowiska: Specjalista ds. Infrastruktury IT odpowiedzialny będzie za bieżące zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną naszej organizacji oraz naszych klientów w ramach świadczonych usług outsourcingu, jak również wsparcie naszego...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Na początek kilka pytań. Czy …. Jesteś absolwentem lub studentem z obszaru IT? Pracowałeś już na podobnym stanowisku około2 lata? Znasz usługi serwisowe MS Windows: Active Directory, DHCP, DNS? Potrafisz instalować, konfigurować oraz samodzielnie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Daily environment health check and pre-shift communication Incident queue coverage in shift patterns Clearly document support issues and all steps performed in ticketing tool Support deployment and implementation of new products and solutions...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    W działającym przy Uniwersytecie Jagiellońskim Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS znajduje się pierwszy w Polsce i jedyny w Europie Środkowej synchrotron - akcelerator elektronów i źródło promieniowania synchrotronowego....

  • Lublin, lubelskie 21.06.2018

    Główne obowiązki: Realizacja incydentów zgłoszonych przez Klientów zgodnie z podpisanymi umowami Naprawy sprzętu IT zgodnie z założonym czasem SLA Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń IT Udział w projektach ...

  • Żory, śląskie 21.06.2018

    Zadania: obsługa i rozwój sieci tele-informatycznej obsługa serwerów koordynacja sprzętu i zadań IT (telefony, komputery, drukarki…;prowadzenie ewidencji, inwentaryzacji sprzętu komputerowego) tworzenie aplikacji kalkulacyjnych (makra,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Challenges: Knowledge and support of several applications, Application services provided are supporting key business processes thus business process knowledge is required Complex integrated environment Application services are provided...

  • Szałsza (pow. tarnogórski), śląskie 21.06.2018

    Twoje zadania: pełnienie dyżurów informatycznych bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w Centrach Logistycznych konfiguracja sprzętu IT (w tym usuwanie drobnych usterek, zlecanie zgłoszeń do firm zewnętrznych) współpraca z firmami...