Oferta pracy

Helpdesk – 1 linia wsparcia

Connectis_

4 0004 500 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS Office

Twój zakres obowiązków

  • Ciekawa praca w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych

  • Wsparcie IT w zakresie obowiązków pierwszej linii na stanowisku Helpdesk

  • Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej

Nasze wymagania

  • Ok. rok doświadczenia na stanowisku w zdalnym wsparciu IT

  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz skutecznego działania pod presją czasu

  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin w systemie zmianowym

  • Dobra znajomość MS Office

To oferujemy

  • Perspektywę długofalowej współpracy przy ciekawych projektach

  • Indywidualną opiekę po stronie Connectis_

  • Szybki, zdalny proces rekrutacyjny

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • komputer do użytku prywatnego