Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Centrumelektroniki z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Korfantego 7, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Helpdesk IT Support - Technik Informatyk

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.O firmie

  • Tarnowskie Góry, śląskie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.

Centrumelektroniki od początku swojej działalności postawiła na rozwój, budując własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Aktualnie firma posiada centrum sprzedaży z magazynem o powierzchni 5300 m2. W swojej ofercie stale oferuje ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w dziale logistycznym firma wysyła 4 tysiące paczek codziennie.  W 2004 roku rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie aukcyjnym Allegro i własnych sklepach internetowych. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży, takich jak eBay i Amazon w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, we Włoszech i w Hiszpanii. Rozwija również sieć internetowych sklepów zagranicznych

Helpdesk IT Support - Technik Informatyk

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Zakres obowiązków:

  • Administracja firmową siecią komputerową i siecią monitoringu (LAN, WLAN)
  • Administracja serwerami (Linux, Windows Server, VMWare)
  • Instalacje i serwis sieci komputerowych oraz sieci monitoringu, włączając w to montaż urządzeń sieciowych i okablowania, drukarek, komputerów, kamer itp., w tym na wysokości powyżej 3m
  • Pomoc on-site oraz zdalna przy bieżących problemach pracowników firmy obejmująca konfigurację komputerów, systemów Windows, oprogramowania i sprzętu biurowego (telefony, drukarki, niszczarki) itp.
  • Diagnozowanie i podstawowe naprawy sprzętu biurowego (np. wymiana zużytych elementów w drukarkach biurowych)
  • Wspomaganie działu IT przy innych projektach
  • Raportowanie przeprowadzanych prac w systemie obsługującym zgłoszenia

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Prawo jazdy kat. B
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu firmy Mikrotik
  • Bardzo dobra znajomość systemów Linux lub BSD
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows (7, 8, 10, Server)
  • Znajomość języka skryptowego BASH
  • Język polski na poziomie biegłym
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • Brak przeciwwskazań do okazjonalnej pracy na wysokości powyżej 3m
  • Kultura osobista i dobra organizacja pracy
  • Preferujemy osoby odpowiedzialne, komunikatywne i wytrwałe w rozwiązywaniu problematycznych zagadnień
  • Chęć dalszego rozwoju

Dodatkowym atutem będzie:

  • Certyfikaty Microsoft, Cisco
  • Zaawansowana obsługa systemów Linux

Oferujemy:

  • służbowy laptop
  • Możliwość zaangażowania do poważniejszych projektów wraz z nabywaniem wiedzy


Centrumelektroniki od początku swojej działalności postawiła na rozwój, budując własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Aktualnie firma posiada centrum sprzedaży z magazynem o powierzchni 5300 m2. W swojej ofercie stale oferuje ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w dziale logistycznym firma wysyła 4 tysiące paczek codziennie.  W 2004 roku rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie aukcyjnym Allegro i własnych sklepach internetowych. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży, takich jak eBay i Amazon w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, we Włoszech i w Hiszpanii. Rozwija również sieć internetowych sklepów zagranicznych

Helpdesk IT Support - Technik Informatyk

Zakres obowiązków:

  • Administracja firmową siecią komputerową i siecią monitoringu (LAN, WLAN)
  • Administracja serwerami (Linux, Windows Server, VMWare)
  • Instalacje i serwis sieci komputerowych oraz sieci monitoringu, włączając w to montaż urządzeń sieciowych i okablowania, drukarek, komputerów, kamer itp., w tym na wysokości powyżej 3m
  • Pomoc on-site oraz zdalna przy bieżących problemach pracowników firmy obejmująca konfigurację komputerów, systemów Windows, oprogramowania i sprzętu biurowego (telefony, drukarki, niszczarki) itp.
  • Diagnozowanie i podstawowe naprawy sprzętu biurowego (np. wymiana zużytych elementów w drukarkach biurowych)
  • Wspomaganie działu IT przy innych projektach
  • Raportowanie przeprowadzanych prac w systemie obsługującym zgłoszenia

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Prawo jazdy kat. B
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu firmy Mikrotik
  • Bardzo dobra znajomość systemów Linux lub BSD
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows (7, 8, 10, Server)
  • Znajomość języka skryptowego BASH
  • Język polski na poziomie biegłym
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • Brak przeciwwskazań do okazjonalnej pracy na wysokości powyżej 3m
  • Kultura osobista i dobra organizacja pracy
  • Preferujemy osoby odpowiedzialne, komunikatywne i wytrwałe w rozwiązywaniu problematycznych zagadnień
  • Chęć dalszego rozwoju

Dodatkowym atutem będzie:

  • Certyfikaty Microsoft, Cisco
  • Zaawansowana obsługa systemów Linux

Oferujemy:

  • służbowy laptop
  • Możliwość zaangażowania do poważniejszych projektów wraz z nabywaniem wiedzy

Ogłoszenie archiwalne