Oferta pracy

Helpdesk Manager

XTM International Limited

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

  • Linux

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie małym zespołem Helpdesk (do 3 osób)

  • Szkolenie i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach

  • Wyznaczanie standardów i tworzenie procedur usprawniających pracę działu oraz określanie obszarów wymagających poprawy

  • Raportowanie na temat postępów i wydajności zespołu

  • Przydzielanie zadań oraz dbanie o ich terminowe ukończenie

  • Kontrola nad procesem onboardingu obejmującym wysyłkę sprzętu, przyznawanie dostępów, instalację i konfigurację oprogramowania

  • Analiza wymagań sprzętowych firmy, wybór dostawcy, zakup oraz tworzenie planu rozdysponowania sprzętu

Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Heldpesk Managera lub związanym ze wsparciem technicznym

  • Umiejętność delegowania zadań oraz zarządzania zespołem

  • Rozwinięte zdolności analityczne i gotowość do rozwiązywania problemów

  • Praktyczna znajomość branży IT

  • Znajomość systemów Windows od strony administracyjnej

  • Doświadczenie z Active Directory

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Poznaniu

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – pracujemy w międzynarodowym środowisku

To oferujemy

  • Pracę w dużej firmie IT (200+) z bardzo rozbudowanym zapleczem technicznym

  • Możliwość dalszego rozwoju w kierunku administracji serwerami

  • Pracę w standardowych godzinach biurowych (bez popołudniówek, nocek i weekendów)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne