Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Helpdesk/ Service Desk Support Agent

KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.

  • Sobieskiego 11, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.

Sobieskiego 11

Katowice

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Support Tools

  • Microsoft Technologies

  • Active Directory

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Komunikacja oraz obsługa użytkowników w języku angielskim, za pomocą dostępnych narzędzi takich jak: telefon/email/system ticketowy

  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie bieżacych problemów zgłaszanych przez użytkowników, klasyfikowanie zgłoszeń oraz przekazywanie raportów o zaistniałych usterkach do innych zespołów

  • Stosowanie zdefiniowanych procedur w odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników oraz rozwiązywanie kwestii wymagających pilnego wsparcia w oparciu o wspomiane procedury

  • Praca w trybie zmianowym (wsparcie 24/7)

  • Praca w międzynarodowym środowisku o przyjaznej kulturze organizacyjnej

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2-C1)

  • Umiejętność szybkiego rozwijania praktycznej wiedzy o złożonych, wielopoziomowych aplikacjach skierowanych do klientów

  • Doświadczenie we wspieraniu środowiska produkcyjnegoe 24x7, doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzania technologią

  • Umiejętność pracy w oparciu o procedury i/oraz stosowanie zdroworozsądkowych rozwiązań w celu zapewnienia sukcesu zespołu

  • Umiejętność ustalania priotytetów oraz podejmowania szybkich decyzji w nagłych sytuacjach, pod presją czasu

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku HelpDesk/ Customer Service Specialist/ Service Desk Support Agent

  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Skład zespołu

  • lider techniczny
  • support
  • administrator IT

To oferujemy

  • Pracę w międzynardowym środowisku, która łączy innowacyjne usługi z najnowocześniejszą technologią

  • Przyjazna, dynamiczną atmosferę z możliwością poszerzenia swoich umiejętności

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń tj. wkład w koszty prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)

  • Możliwość wpływania na zmiany w procesach i technologii IT

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

Nasze stanowisko jest idealne dla:

  • Osób, które dopiero wkraczają na rynek pracy

  • Świeżych absolwentów szkół wyższych

  • Osób, które chcą zmienić swoją ścieżkę kariery

Our Cultural Values

Entrepreneurs at heart, we are a customer first team sharing one goal and one vision. We seek team members who are:

• Humble - No one is above another; we all work together to meet our clients’ needs and we acknowledge our own weaknesses

• Hungry - We all are driven internally to be successful and to continually expand our contribution and impact

• Smart - We use emotional intelligence when working with one another and with clients

Our culture shapes our actions, our products, and the relationships we forge with our customers.

Don't hesitate! Send us your resume and cover letter in English.

KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.

KLDiscovery Ontrack provides technology-driven services and software to help legal, corporate and government entities as well as consumers manage, recover, search, analyse and produce data efficiently and cost-effectively. In addition to its award-winning suite of software, KLDiscovery Ontrack provides data recovery, data destruction, electronic discovery and document review services. For more information about KLDiscovery Ontrack and our offerings please visit: https://www.ontrack.com/pl-pl/

Przewiń do profilu firmy