dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHelpdesk/ Service Desk Support Agent
KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.
- Sobieskiego 11, KatowiceKatowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.
Sobieskiego 11
Katowice
Technologie, których używamy
Wymagane
Support Tools
Microsoft Technologies
Active Directory
System operacyjny
Twój zakres obowiązków
Komunikacja oraz obsługa użytkowników w języku angielskim, za pomocą dostępnych narzędzi takich jak: telefon/email/system ticketowy
Diagnozowanie oraz rozwiązywanie bieżacych problemów zgłaszanych przez użytkowników, klasyfikowanie zgłoszeń oraz przekazywanie raportów o zaistniałych usterkach do innych zespołów
Stosowanie zdefiniowanych procedur w odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników oraz rozwiązywanie kwestii wymagających pilnego wsparcia w oparciu o wspomiane procedury
Praca w trybie zmianowym (wsparcie 24/7)
Praca w międzynarodowym środowisku o przyjaznej kulturze organizacyjnej
Nasze wymagania
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2-C1)
Umiejętność szybkiego rozwijania praktycznej wiedzy o złożonych, wielopoziomowych aplikacjach skierowanych do klientów
Doświadczenie we wspieraniu środowiska produkcyjnegoe 24x7, doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzania technologią
Umiejętność pracy w oparciu o procedury i/oraz stosowanie zdroworozsądkowych rozwiązań w celu zapewnienia sukcesu zespołu
Umiejętność ustalania priotytetów oraz podejmowania szybkich decyzji w nagłych sytuacjach, pod presją czasu
Mile widziane
Doświadczenie w pracy na stanowisku HelpDesk/ Customer Service Specialist/ Service Desk Support Agent
Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- wewnątrz organizacji
Skład zespołu
- lider techniczny
- support
- administrator IT
To oferujemy
Pracę w międzynardowym środowisku, która łączy innowacyjne usługi z najnowocześniejszą technologią
Przyjazna, dynamiczną atmosferę z możliwością poszerzenia swoich umiejętności
Atrakcyjny pakiet świadczeń tj. wkład w koszty prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)
Możliwość wpływania na zmiany w procesach i technologii IT
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
parking dla pracowników
Nasze stanowisko jest idealne dla:
Osób, które dopiero wkraczają na rynek pracy
Świeżych absolwentów szkół wyższych
Osób, które chcą zmienić swoją ścieżkę kariery
Our Cultural Values
Entrepreneurs at heart, we are a customer first team sharing one goal and one vision. We seek team members who are:
• Humble - No one is above another; we all work together to meet our clients’ needs and we acknowledge our own weaknesses
• Hungry - We all are driven internally to be successful and to continually expand our contribution and impact
• Smart - We use emotional intelligence when working with one another and with clients
Our culture shapes our actions, our products, and the relationships we forge with our customers.
Don't hesitate! Send us your resume and cover letter in English.
KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o.
KLDiscovery Ontrack provides technology-driven services and software to help legal, corporate and government entities as well as consumers manage, recover, search, analyse and produce data efficiently and cost-effectively. In addition to its award-winning suite of software, KLDiscovery Ontrack provides data recovery, data destruction, electronic discovery and document review services. For more information about KLDiscovery Ontrack and our offerings please visit: https://www.ontrack.com/pl-pl/