Oferta pracy

HelpDesk/ ServiceDesk

Polska Grupa Lotnicza

Polska Grupa Lotnicza

Komitetu Obrony Robotników 43

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów

  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych

  • Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych

  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników

  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań

  • Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w Dziale HelpDesk lub pokrewnym Dziale Wsparcia Użytkownika

  • Wiedza z zakresu systemów Windows, w tym 10 i 11

  • Znajomość pakietu Microsoft Office 365

  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP, Active Directory

  • Znajomość języka angielskiego (B1/B2)

  • Sumienność i systematyczność oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy w nowym środowisku

  • Gotowość do pracy zmianowej

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne – jest to dla nas bardzo ważne

Mile widziane

  • Podstawowa znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych

  • Podstawowa znajomość systemów telekomunikacyjnych

  • Doświadczenie we wsparciu projektów IT

To oferujemy

  • Udział w sukcesie najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie

  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami IT i światowymi liderami wśród dostawców

  • Unikalną na polskim rynku możliwość pracy w bardzo ciekawej branży

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji;

  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u w bardzo atrakcyjnych cenach dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi