Oferta pracy

HelpDesk Specialist

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Wrocław, Polska
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Specjalista (Mid / Regular)

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wrocław

Wrocław

Credit Agricole
to jedna z największych
grup finansowych na świecie

  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
HelpDesk SpecialistNumer ref.: OHD/02/WR

Twoja Rola:

Jako HelpDesk Specialist jesteś odpowiedzialny/-a za:

  • zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych
  • zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • rozbudowę i konfigurację sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego
  • instalację i konfigurację systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
  • zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu
  • rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
  • udział w procesie diagnozowania, ewidencji i wydania sprzętu
  • obsługę zgłoszeń w jak najkrótszym czasie
  • szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych

Twój zespół:

Jesteśmy 15-osobowym Zespołem Help Desk w Departamencie Dostarczania Usług IT. Pracujemy nad zapewnieniem ciągłości pracy operacyjnej pracowników poprzez rozwiązywanie incydentów i awarii sprzętowych IT. Realizujemy wnioski o uprawnienia do aplikacji i standardowe zlecenia dla usług IT. Klasyfikujemy i procesujemy zgłoszenia do innych zespołów IT. Współpracujemy z serwisantami realizującymi zlecenia IT wymagającymi obsługi w lokalizacji użytkownika.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w międzynarodowej korporacji i/lub dużej organizacji liczącej powyżej 100 pracowników
  • znajomość Active Directory
  • wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, bądź pokrewne
  • znajomość systemów MS Windows (7/8/10) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • znajomość aplikacji pakietu MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • podstawowa znajomość sieci komputerowych
  • znajomość zagadnień związanych z VPN
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym, również w niektóre soboty
  • doświadczenie w pracy zdalnej z końcowym użytkownikiem
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania
lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie maila na adres
[email protected]
 
 
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Departament Dostarczania Usług IT
Typ umowy: B2B

Ogłoszenie archiwalne