Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

HelpDesk Support

NATEK POLANDO firmie

  • Szczytnicka 11, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

NATEK POLAND

Szczytnicka 11

Wrocław

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

  • MS Windows

  • VPN

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych

  • Zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych

  • Rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego

  • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego

  • Zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu

  • Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu

  • Udział w procesie diagnozowania, ewidencji i wydania sprzętu

  • Obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym czasie

  • Szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Znajomość AcLve Directory

  • Wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, bądźpokrewne

  • Znajomość systemów MS Windows (7/8/10) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania

  • Znajomość aplikacji pakietu MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania

  • Podstawowa znajomośćsieci komputerowych

  • Znajomość zagadnień związanych z VPN

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Komunikatywność oraz umiejętnośćbudowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym, również w niektóre soboty

  • Doświadczenie w pracy zdalnej z końcowym użytkownikiem

To oferujemy

  • Rozwój Twojej kariery zawodowej poprzez dopasowanie umiejętności i planów do odpowiednich projektów

  • Praca w nowoczesnym środowisku z innowacyjnymi technologiami

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności i doświadczenia

  • Elastyczne godziny pracy

  • Firmowe imprezy

  • Prywatna opieka zdrowotna

  • Karta Multisport

  • Dla konsultantów B2B - kwalifikowalnośćdo 23 dodatkowych dni

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

NATEK POLAND

Building on our shared company values – accountability, expertise and partnership - NATEK's mission is to deliver high quality IT outsourcing and consulting services in the CEE region. Since 2004, our employees have been participating in projects for our partners from all over the world in the most important sectors, including finance and insurance, telecommunications, and IT infrastructure. NATEK has offices in Poland, Bulgaria, the Czech Republic and Slovakia, and thanks to a team of over 500 experts, including project managers, programmers and administrators, we are able to effectively support our partners.

Przewiń do profilu firmy