Ta oferta pracy jest nieaktualna od 53 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Helpdesk – Technik IT

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie
  • Specjalista
  • 29.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy globalną firmą technologiczną z 15 – letnim doświadczeniem. Zatrudniamy ponad 700 specjalistów z zakresu nowoczesnych rozwiązań wspierających biznes. Posiadamy 6 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur).

    Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.

    Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.

    Helpdesk – Technik IT
    Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Sopot

    Zakres zadań:

    • Udzielanie wsparcia technicznego klientom (w siedzibach partnerów firmy i zdalnie)
    • Praca w zakresie I i II linii wsparcia
      • Instalacja Windows
      • Instalacja urządzeń peryferyjnych
      • Konfiguracja sprzętu
    • Doradztwo w zakresie rozwiązywania awarii hardware’u i software’u

    Wymagania:

    • Analityczny umysł i nastawienie na rozwiązywanie problemów
    • Umiejętność zainstalowania i obsługi systemu Windows
    • Umiejętność instalacji programów użytkowych typu pakiet MS Office
    • Umiejętność instalowania urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów)
    • Prawo jazdy kat. B
    • Znajomość języka angielskiego

    Co oferujemy:

    • Możliwości rozwoju w dużej stabilnej firmie IT
    • Świetną atmosferę pracy i elastyczność zatrudnienia
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Kartę MultiSport
    • Regularne imprezy integracyjne
    • I wiele, wiele innych

    Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV poprzez przycisk aplikowania.