Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Administration Specialist - Automotive

  • Brzeg, Skarbimierz (pow. brzeski), Opole, opolskie
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 28.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive Międzynarodowy Koncern Motoryzacyjny poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: HR / Administration Specialist 

    To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 0~2 letnie doświadczenie w dziale HR i  Administration oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

    HR Administration Specialist - Automotive
    Miejsce pracy: Brzeg, Opole, Skarbimierz (pow. brzeski)
    • Recruitment and selection of employees according to the plan and the current needs of the company on the basis of the relevant procedures.
    • The overall supervision of the employee from the start until the end of the employment.
    • Preparation and monitoring of documents related to the stay and work of foreigners in Poland: work permit, residence permit (residence card)
    • Research of training needs in collaboration with the management of the company.
    • Conduct and control of a yearly employee evaluation process.
    • Cooperation with the insurance company in providing private health care for employees.
    • Cooperation with Payroll company in preparing  and providing necessary data and documents
    • Organizing business trips of employees (incl. booking hotel, flights, etc.)
    • Registration of incoming and outgoing mail
    • Other HR and Administrative tasks commissioned by the supervisor.

    Education

    • Higher - economics, law, administration

    Qualifications

    • Valid driverse licence (B)

    Previous Experience

    • Min. of 0-2 years of experience on HR / Administration position

    Abilities

    • Very good knowledge of Microsoft Office
    • Very good English language skills
    • Good interpersonal and organizational skills
    • Very good communication and team work ability
    • Accuracy, conscientiousness, openness and commitmen
    • Basic Knowledge of the Labour Law regulations

    Required qualifications - preferred

    Education

    • Human Resources or Administration Management 
    • Other trainings and courses related to HR

    Previous Experience

    • Experience in HR or Administration Department in international manufacturing company

    Very attractive salary