BBBH493313
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR Administration Specialist
Kelly Services Poland Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która dołączy do nas w roli:
HR Administration SpecialistNumer ref.: BBBH493313
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Codzienne wsparcie naszego największego Klienta we wszystkich procesach HR.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy, badania lekarskie, szkolenia bhp, pozwolenia na pracę).
- Przygotowywanie danych płacowych do kalkulacji.
- Organizowanie i uczestniczenie w rozmowach telefonicznych z klientami.
- Zapewnienie wysokiego poziomu przepływu informacji.
- Wsparcie klienta w dostarczaniu danych do wewnętrznych raportów związanych z zatrudnieniem i procesem rozliczeń
- Ścisła współpraca z działem księgowości w celu rozwiązywania bieżących zapytań klientów.
Ważne dla nas są:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze HR w międzynarodowym środowisku.
- Dobra znajomość przepisów polskiego prawa pracy.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna.
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
- Proaktywna postawa i zdolność do działania.
- Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientem.
Co na Ciebie czeka?
- Umowę o pracę na czas 6 miesięcy, kolejną przedłużamy na czas nieokreślony.
- Praca w systemie zdalnym (mile widziane, jeśli chociaż raz na miesiąc możesz pojawić się w biurze).
- Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii oraz pakiet benefitów pozapłacowych.
- Pracę w ekstra zespole dla jednego z naszych TOP klientów.
Ogłoszenie archiwalne