Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR Administration Specialist

Kelly Services Poland Sp. z o.o.

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która dołączy do nas w roli:
HR Administration SpecialistNumer ref.: BBBH493313

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Codzienne wsparcie naszego największego Klienta we wszystkich procesach HR.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy, badania lekarskie, szkolenia bhp, pozwolenia na pracę).
  • Przygotowywanie danych płacowych do kalkulacji.
  • Organizowanie i uczestniczenie w rozmowach telefonicznych z klientami.
  • Zapewnienie wysokiego poziomu przepływu informacji.
  • Wsparcie klienta w dostarczaniu danych do wewnętrznych raportów związanych z zatrudnieniem i procesem rozliczeń
  • Ścisła współpraca z działem księgowości w celu rozwiązywania bieżących zapytań klientów.

Ważne dla nas są:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze HR w międzynarodowym środowisku.
  • Dobra znajomość przepisów polskiego prawa pracy.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna.
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
  • Proaktywna postawa i zdolność do działania.
  • Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientem.

Co na Ciebie czeka?

  • Umowę o pracę na czas 6 miesięcy, kolejną przedłużamy na czas nieokreślony.
  • Praca w systemie zdalnym (mile widziane, jeśli chociaż raz na miesiąc możesz pojawić się w biurze).
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii oraz pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Pracę w ekstra zespole dla jednego z naszych TOP klientów.
 

Ogłoszenie archiwalne