Oferta pracy

HR Administration Specialist

Autenti sp. z o.o.

umowa o pracę
5 5008 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
6 50010 000 netto (+ VAT) / mies.

Autenti sp. z o.o.

Leona Henryka Sternbacha 1

Dębniki

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z KP (m.in. wystawianie skierowań na badania, przygotowywanie umów NDA, umów o pracę, aneksów do umów o pracę, dokumentów kadrowych o charakterze szczególnym w związku z projektami dofinansowanymi, itp.)

  • prowadzenie dokumentacji dla umów zleceń oraz B2B (przygotowywanie, aneksowanie umów, obieg rachunków do umów zleceń, itp.)

  • udział merytoryczny w tworzeniu dokumentów wewnętrznych (np. regulaminów)

  • administracja systemem HRM oraz benefitami dla pracowników

  • serwis kadrowy dla pracowników, np. wsparcie informacyjne w zakresie przepisów kodeksu pracy, szczególnych rodzajów nieobecności, wystawianie zaświadczeń na życzenie pracowników, itp.)

  • realizacja zadań związanych z PPK, w tym pełna obsługa platformy IPPK, bieżące działania z pracownikami w zakresie dołączania do PPK i rezygnacji

  • przygotowywanie danych do rozliczania płac (w zakresie zmian kadrowych, potrąceń w ramach benefitów, zmiany wynagrodzeń, zmiany rozliczania pracownika w ramach projektów dofinansowanych, wskazywanie sposobu księgowania poszczególnych kosztów osobowych, wskazywanie ilości i opisu poszczególnych list płac)

  • kontroling HR, w tym alokacja wynagrodzeń na projekty, MPKi, kontrola wykonania kosztów wynagrodzeń w stosunku do Budżetu, analiza odchyleń

Nasze wymagania

  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w działach administracyjnych HR - tworzenie umów z pracownikami, rozliczenia z tytułu wynagrodzeń, rozliczenia z tytułu PPK, współpraca z Księgowością, itp.

  • mile widziane doświadczenie w kontrolingu HR - rozliczanie projektów, analiza czasu pracy, alokacja kosztów do poszczególnych MPK, itp.

  • dobra znajomość języka angielskiego - na poziomie min. B2

  • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Office - szczególnie MS Excel

  • mile widziana znajomość pakietu Google Workspace (G Suite, w szczególności Sheets, G Drive)

  • otwartość i komunikatywność - szukamy osoby, która lubi kontakt z ludźmi i potrafi tłumaczyć prostym językiem prawo pracy czy świat finansów

  • umiejętności koordynacji kilku spraw jednocześnie i dobrego zarządzania własnym czasem - możesz liczyć na dużą samodzielność i pomoc w priorytetyzacji zadań

  • ważna dla nas jest Twoja inicjatywa i podejście nastawione na ulepszanie procesów dookoła Ciebie

  • skrupulatności - znajomi i przyjaciele z pracy opisują Cię jako osobę dokładną i uporządkowaną

  • umiejętności analizy i syntezy - liczymy na Twoje wnikliwe wnioski i pomysły

To oferujemy

  • zespół fajnych ludzi, którzy lubią ze sobą pracować i lubią to, co robią

  • możliwości rozwoju w obszarze kadr i finansów - w zespole mamy ekspertów z obszarze kadr i finansów, więc zawsze będziesz mieć partnerów do merytorycznych rozmów

  • budżet szkoleniowy i integracyjny

  • nowoczesne biuro z parkingiem, dobrą kawą, PlayStation...

  • dofinansowanie do zajęć sportowych i prywatną opiekę medyczną

  • dowolna forma współpracy - UoP lub B2B

  • elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej (chcemy od czasu do czasu widzieć się osobiście, żeby budować lepsze relacje - oczywiście wtedy, kiedy sytuacja COVID-19 na to pozwala)

  • brak dress code'u i przyjazna atmosfera

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Nasze rozwiązanie jest doceniane przez biznes i ekspertów w branży:

● “Fintech Roku 2020” przyznawany przez prestiżowy serwis Cashless.pl

● „Partner Roku” w Konkursie Kongresu Gospodarki Elektronicznej

wyróżnienie w rankingu Złoty Bankier 2019 w kategorii "Innowacja Fin-Tech"

● Aulery 2019 - nagroda dla Autenti w najbardziej prestiżowym konkursie dla polskich startupów i firm technologicznych

Autenti sp. z o.o.

Mamy zespół doświadczonych profesjonalistów. Lubimy ze sobą pracować. Mamy produkty, które zbierają świetne recenzje! Brakuje nam... Ciebie!

Autenti łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Mamy pasję i duże doświadczenie na rynku internetowym. Stworzyliśmy usługę, która upraszcza oraz przyspiesza proces podpisywania i autoryzowania dokumentów online. Poprzez platformę Autenti możesz użyć wszystkich dostępnych e-podpisów na rynku, a więc podpiszesz większość umów, porozumień, wniosków. Jest spora szansa, że już korzystałeś z naszego narzędzia, np: zakładając konto bankowe. Rozwijamy się i mamy ambicje stać się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Wiemy jak to osiągnąć, potrzebujemy jednak osób, które swoim zaangażowaniem i doświadczeniem pomogą nam zrealizować plan.

Przewiń do profilu firmy