HR Administration Specialist

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Jako część zespołu finansowo-administracyjnego będziesz wspierać specjalistów People Experience z części technologicznej (Docplanner Tech) w zakresie działań administracyjnych.

  • Pre-onboarding - będziesz mieć ogromny wpływ na doświadczenia nowych członków naszych zespołów. Chcemy, aby początek współpracy dla każdego przebiegał bezproblemowo i przyjaźnie - do Twoich obowiązków będzie należało wprowadzanie danych niezbędnych do przygotowania umów, wysyłka sprzętu i gadżetów na czas.

  • Administracja wewnętrznymi systemami - takimi jak Officevibe, Sapling (nie musisz ich znać - wszystko Ci pokażemy).

  • Aktualizowanie wewnętrznych dokumentów takich jak headcount, pliki z danymi personalnymi, wynagrodzeniami etc.

  • Aktualizowanie informacji w firmowej strukturze.

  • Pośredniczenie pomiędzy zespołami People Experience oraz Finansów a także dbanie o sprawny przepływ informacji.

  • Wsparcie innych członków zespołu w opiece nad firmowymi benefitami.

  • Pomoc w monitorowaniu budżetu integracyjnego.

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w pracy w obszarze HR, administracji lub księgowości.

  • Cenisz sobie uporządkowane środowisko pracy, a skrupulatność to Twoje drugie imię.

  • Bardzo dobrze odnajdujesz się w obsłudze pakietu MS Office oraz Google Drive.

  • Z dużym zaangażowaniem podchodzisz do swoich obowiązków i cenisz sobie posiadanie odpowiedzialności za większy obszar, a nie jedynie poszczególne zadania.

  • Lubisz usprawniać procesy, po to aby pomagały w osiągnięciu celów, a nie były obciążeniem w codziennej pracy. Zależy nam na kimś, kto nie tylko będzie dbał o bieżące zadania administracyjne, ale także z inicjatywą podejdzie do poszukiwania bardziej optymalnych rozwiązań.

  • Bez problemów komunikujesz się w j. angielskim (poziom min. B2)

  • Lubisz pomagać innym oraz usprawniać procesy w firmie. Jedną z naszych wartości firmowych jest “do what you love” - szukamy osoby, która lubi kontakt z drugim człowiekiem i dużą satysfakcję czerpie z pracy w uporządkowanym środowisku, wspieranym przez poukładane procesy administracyjne (ale nie za bardzo skomplikowane, ponieważ naszą kolejną wartością jest “keep it simple”) :)

To oferujemy

  • umowę o pracę (okres próbny 3 msc, następnie na czas nieokreślony)

  • pakiet medyczny Signal Iduna Pakiet Premium,

  • możliwość pracy hybrydowej,

  • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj,

  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport,

  • dostęp do opieki psychologicznej,

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,

  • bezstresowy okres wdrożenia - szkolenia i warsztaty (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),

  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Test analityczny

3

Spotkanie z Twoim przyszłym liderem! :)

4

Referencje

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)

Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy Sprzedawca wspiera i doradza według własnego pomysłu - nie pracujemy na utartych schematach :)

Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :) Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Poszukujemy osoby na stanowisko HR Administration Specialist, która wesprze nasze zespoły People Experience (w części technologicznej, czyli Docplanner Tech).

Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Szukamy osoby, która pomoże nam realizować dewizę: Making the healthcare (+ WORK!) experience more human.

Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda #znanyodkuchni koniecznie zajrzyj na Facebooka i Instagrama.

Przewiń do profilu firmy