Grafton Recruitment

HR administrator ze znajomością j.włoskiego/hiszpańskiego/francuskiego

Grafton RecruitmentO firmie

  • Katowice

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 7-13-34468/P

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o globalnym zasięgu, z branży produkcyjnej w związku z otwarciem nowego Centrum Usług Wspólnych poszukujemy osoby na stanowisko: HR administrator ze znajomością j.włoskiego/hiszpańskiego/francuskiego

 

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • codzienna współpraca z HR managerem firmy
  • on-boarding nowozatrudnionych pracowników - listy intencyjne, umowy, przygotowanie do pracy
  • wsparcie procesów w obszarze kard i płac w 8 różnych jednostkach na świecie
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • wsparcie procesów rekrutacyjnych (przygotowanie opisów stanowisk, umieszczanie ogłoszeń)
  • praca z wewnętrzym systemem klasy ERP

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego
  • dobra znajomość pakietu Ms Office
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • dobra ogranizacja czasu pracy
  • umiejętność pracy z różnymi ludźmi
  • doświadczenie w pracy z systemem typu ERP mile widziana

Korzyści:

  • praca w międzynarodowym środowisku
  • możliwość udziału w budowaniu nowopowstającego SSC
  • możliwość szkolenia umiejętności językowych

Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie programu Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres:

[email protected]


Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Numer ref.: Nr ref.: 7-13-34468/P

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o globalnym zasięgu, z branży produkcyjnej w związku z otwarciem nowego Centrum Usług Wspólnych poszukujemy osoby na stanowisko: HR administrator ze znajomością j.włoskiego/hiszpańskiego/francuskiego

 

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • codzienna współpraca z HR managerem firmy
  • on-boarding nowozatrudnionych pracowników - listy intencyjne, umowy, przygotowanie do pracy
  • wsparcie procesów w obszarze kard i płac w 8 różnych jednostkach na świecie
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • wsparcie procesów rekrutacyjnych (przygotowanie opisów stanowisk, umieszczanie ogłoszeń)
  • praca z wewnętrzym systemem klasy ERP

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego
  • dobra znajomość pakietu Ms Office
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • dobra ogranizacja czasu pracy
  • umiejętność pracy z różnymi ludźmi
  • doświadczenie w pracy z systemem typu ERP mile widziana

Korzyści:

  • praca w międzynarodowym środowisku
  • możliwość udziału w budowaniu nowopowstającego SSC
  • możliwość szkolenia umiejętności językowych

Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie programu Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy