Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

HR Advisor

Action Poland Sp. z o.o.

  • Kielce

    Kielce, świętokrzyskie
  • ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 lis 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu

  • prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów

  • prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy

  • dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową

  • koordynacja procesu oceny rocznej

  • koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych

  • aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów

  • edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR

Nasze wymagania

  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym

  • doskonałych zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych

  • praktycznej wiedzy z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy

  • kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem

  • doskonałych umiejętności organizacyjnych, gotowości do pracy pod presją czasu oraz zadań

  • posiadania prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)

To oferujemy

  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji

  • profesjonalny system szkoleń

  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

  • samochód służbowy, także do użytku prywatnego

  • kompleksowy pakiet opieki medycznej

  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Action Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Twoja rola w naszej organizacji

Jako HR Advisor współtworzysz zespół zarządzania zasobami ludzkimi w Action Poland, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest HR Manager. Głównym celem Twojej pracy jest wsparcie organizacji sklepowej we wszystkich kwestiach personalnych, zgodnie z obowiązującymi w organizacji wartościami i zasadami i poprzez ścisłą współpracę z Kierownikami Regionów i Sklepów.

Praca HR Advisora jest pracą mobilną, wymagającą częstych podróży służbowych.