Oferta pracy

Jeśli chcesz, aby Twoja aplikacja była rozpatrywana w przyszłości oraz na inne stanowiska pracy  prosimy zawrzyj w CV poniższą klauzulę. Wyrażona zgoda ma charakter dobrowolny.
 
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Quad/Graphics Europe Sp. z o.o dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego, a także przyszłych procesów rekrutacyjnych oraz na inne stanowiska pracy”.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

HR Advisor

Quad/Graphics Europe Sp. z o.o. O firmie

  • Lublin, lubelskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 4 lis 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
We are one of the biggest and most modern company in the current printing services industry, in the Region of Eastern - Central Europe.
We are a part of American Quad Graphics family – Group of largest companies in US in Printing sector.
As one of other activities , next to our core business leads , we are growing our SSC operation in Poland.
Our SSC provides global services and insures business process across many areas , such as logistic, purchase, finance, IT, IT Design. Our latest discovery of business need`s brought to our attention HR administrative functions , on which we are more than happy to see You in our Team – potential candidate, if only below criteria sound right for You.

HR Advisor
 
Workplace: Lublin

Role:

 

You will be responsible for maintenance, adding , updating or correcting information in Main HR management systems. You will work with international Team to support US partners HR activities.

Main responsibilities:

  • Providing a full administrative support service to the USA Business Partnering team
  • First point of contact for all HR administration staff queries
  • Handle the administration escalated background checks , terminations and relocations
  • Ensure appropriate approvals are received from processing and other related audits
  • Respond to inquiries related to HR data changes
  • Ensure first-pass resolution support in completing data entry tasks , if not complete with service support guidelines
  • Proactively liaise with local and US HR Team to provide sufficient admin services
  • Involvement in ad hoc projects if required

Requirements: 

  • Good command of both spoken and written English and Spanish.
  • Proficiency in navigating multiple IT systems – experience in other IT support systems is an advantage
  • Ability to work and learn from International Team
  • Minimum one year experience of working in Administration , Support or HR department
  • Ability to work with high admin data.
  • Methodical approach to work with a strong focus on accuracy, attention to details, consistency and quality
  • Working knowledge of MS Office Suite ( Excel , Word, PowerPoint)
  • Proactive approach and Can Do Attitude.
  • Availability to work in hours: 3:00PM – 11:00PM or 4:00PM – 12:00AM (due to overlap with USA locations )
  • Availability for occasional business trips abroad.

Offer:

  • Development within a globally recognized company
  • Full-time employment contract after probation
  • Attractive remuneration
  • Interesting work with modern IT/ HR support systems
If you are interested, please send your CV via "Aplikuj" button.

,,Administratorem Pani/Pana danych osobowych, przetwarzanych w procesie rekrutacyjnym, zawartych w załączonym CV, jest Quad/Graphics Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, ul. Pułtuska 120). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażona zgoda ma charakter dobrowolny. Pełną informację odnośnie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dostępne są pod linkiem "Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe" . 

Bardzo prosimy o dopisanie w CV klauzuli: 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Quad/Graphics Europe sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, przy ul. Pułtuskiej 120, moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko HR Advisor.
Jeżeli chcesz aby Twoja aplikacja była rozpatrywana także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Quad/Graphics Europe Sp. z o.o, dopisz dodatkowo, poniższą klauzulę: 
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby innych rekrutacji przeprowadzanych w przyszłości, przez Quad/Graphics Europe sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, przy ul. Pułtuskiej 120.”
We are one of the biggest and most modern company in the current printing services industry, in the Region of Eastern - Central Europe.
We are a part of American Quad Graphics family – Group of largest companies in US in Printing sector.
As one of other activities , next to our core business leads , we are growing our SSC operation in Poland.
Our SSC provides global services and insures business process across many areas , such as logistic, purchase, finance, IT, IT Design. Our latest discovery of business need`s brought to our attention HR administrative functions , on which we are more than happy to see You in our Team – potential candidate, if only below criteria sound right for You.

HR Advisor

Role:

 

You will be responsible for maintenance, adding , updating or correcting information in Main HR management systems. You will work with international Team to support US partners HR activities.

Main responsibilities:

  • Providing a full administrative support service to the USA Business Partnering team
  • First point of contact for all HR administration staff queries
  • Handle the administration escalated background checks , terminations and relocations
  • Ensure appropriate approvals are received from processing and other related audits
  • Respond to inquiries related to HR data changes
  • Ensure first-pass resolution support in completing data entry tasks , if not complete with service support guidelines
  • Proactively liaise with local and US HR Team to provide sufficient admin services
  • Involvement in ad hoc projects if required

Requirements: 

  • Good command of both spoken and written English and Spanish.
  • Proficiency in navigating multiple IT systems – experience in other IT support systems is an advantage
  • Ability to work and learn from International Team
  • Minimum one year experience of working in Administration , Support or HR department
  • Ability to work with high admin data.
  • Methodical approach to work with a strong focus on accuracy, attention to details, consistency and quality
  • Working knowledge of MS Office Suite ( Excel , Word, PowerPoint)
  • Proactive approach and Can Do Attitude.
  • Availability to work in hours: 3:00PM – 11:00PM or 4:00PM – 12:00AM (due to overlap with USA locations )
  • Availability for occasional business trips abroad.

Offer:

  • Development within a globally recognized company
  • Full-time employment contract after probation
  • Attractive remuneration
  • Interesting work with modern IT/ HR support systems
If you are interested, please send your CV via "Aplikuj" button.

,,Administratorem Pani/Pana danych osobowych, przetwarzanych w procesie rekrutacyjnym, zawartych w załączonym CV, jest Quad/Graphics Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, ul. Pułtuska 120). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyrażona zgoda ma charakter dobrowolny. Pełną informację odnośnie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych dostępne są pod linkiem "Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe" . 

Bardzo prosimy o dopisanie w CV klauzuli: 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Quad/Graphics Europe sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, przy ul. Pułtuskiej 120, moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko HR Advisor.
Jeżeli chcesz aby Twoja aplikacja była rozpatrywana także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Quad/Graphics Europe Sp. z o.o, dopisz dodatkowo, poniższą klauzulę: 
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby innych rekrutacji przeprowadzanych w przyszłości, przez Quad/Graphics Europe sp. z o.o. z siedzibą w Wyszkowie, przy ul. Pułtuskiej 120.”

Ogłoszenie archiwalne