Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

HR Advisor

GFT Poland

  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

GFT Poland

Mielżyńskiego 14

Stare Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Obowiązki administracyjne obejmujące kadry i płace dotyczące pracowników

  • Tworzenie teczek osobowych i zarządzanie nimi

  • Koordynacja zadań związanych ze współpracą z zewnętrznymi partnerami w zakresie naliczania płac

  • Doradztwo dla pracowników oraz pracodawcy w zakresie przepisów ustawowych i wykonawczych dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, wynagrodzeń

  • Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników

  • Przygotowywanie raportów i zestawień

  • Administracja wewnętrznym systemem kadrowym SAP

  • Odpowiedzialność za komunikację pomiędzy działem kadr i płac a pracownikami

  • Wsparcie w prowadzeniu wewnętrznych oraz zewnętrznych projektów, które mogą obejmować między innymi system ocen pracowniczych oraz optymalizację pracy działu kadr i płac

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi / kadr i płac

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, lub pokrewne)

  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów HR, m.in.: onboarding, offboarding administracja benefitami, administracja danymi w systemach HR, przygotowywanie danych do listy płac

  • Praktyczna wiedza z zakresu przepisów ustawowych i wykonawczych dotyczących prawa pracy, ZUS i wynagrodzeń

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Bardzo dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły

  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne

To oferujemy

  • Pracę w doświadczonym i zaangażowanym zespole

  • Wybór benefitów w obrębie pakietu kafeteryjnego (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie obiadów, dodatkowe ubezpieczenie na życie etc.)

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym

  • Szkolenia on-line i certyfikaty dostosowane do ścieżki kariery

  • Pracę w anglojęzycznym środowisku oraz kursy języków obcych on-line

  • Liczne spotkania firmowe

  • Ergonomiczne miejsce pracy z dwoma monitorami (aktualnie możliwość wypożyczenia biurowego krzesła i monitorów do domu)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne