dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR Advisor
Action Poland Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca mobilna
Twój zakres obowiązków
prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu
prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów
prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy
dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową
koordynacja procesu oceny rocznej
koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych
aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów
edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR
Nasze wymagania
minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym
doskonałe zdolności interpersonalne i negocjacyjne
praktyczna wiedza z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy
kreowanie pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenie się własną wiedzą i doświadczeniem
doskonałe umiejętności organizacyjne, gotowość do pracy pod presją czasu oraz zadań
posiadanie prawa jazdy kat. B, oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
To oferujemy
pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
profesjonalny system szkoleń
możliwość rozwoju i awansu zawodowego
samochód służbowy, także do użytku prywatnego
kompleksowy pakiet opieki medycznej
26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
służbowy samochód do użytku prywatnego
kawa / herbata
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
brak okresu próbnego
pakiet szkoleń
Twoja rola w naszej organizacji
Jako HR Advisor współtworzysz zespół zarządzania zasobami ludzkimi w Action Poland, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest HR Manager. Głównym celem Twojej pracy jest wsparcie organizacji sklepowej we wszystkich kwestiach personalnych, zgodnie z obowiązującymi w organizacji wartościami i zasadami i poprzez ścisłą współpracę z Kierownikami Regionów i Sklepów.
Praca HR Advisora jest pracą mobilną, wymagającą częstych podróży służbowych.
Action Poland Sp. z o.o.
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 45 000 pracowników w ponad 1200 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.
Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku: HR Advisor.