Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR Advisor

Action Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca mobilna

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu

  • prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów

  • prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy

  • dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową

  • koordynacja procesu oceny rocznej

  • koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych

  • aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów

  • edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR

Nasze wymagania

  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym

  • doskonałe zdolności interpersonalne i negocjacyjne

  • praktyczna wiedza z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy

  • kreowanie pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenie się własną wiedzą i doświadczeniem

  • doskonałe umiejętności organizacyjne, gotowość do pracy pod presją czasu oraz zadań

  • posiadanie prawa jazdy kat. B, oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)

To oferujemy

  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji

  • profesjonalny system szkoleń

  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

  • samochód służbowy, także do użytku prywatnego

  • kompleksowy pakiet opieki medycznej

  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

  • brak okresu próbnego

  • pakiet szkoleń

Twoja rola w naszej organizacji

Jako HR Advisor współtworzysz zespół zarządzania zasobami ludzkimi w Action Poland, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest HR Manager. Głównym celem Twojej pracy jest wsparcie organizacji sklepowej we wszystkich kwestiach personalnych, zgodnie z obowiązującymi w organizacji wartościami i zasadami i poprzez ścisłą współpracę z Kierownikami Regionów i Sklepów.

Praca HR Advisora jest pracą mobilną, wymagającą częstych podróży służbowych.

Action Poland Sp. z o.o.

Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 45 000 pracowników w ponad 1200 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.

Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku: HR Advisor.

Przewiń do profilu firmy