Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1368 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Advisor with German

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2015-02-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lufthansa Group jest grupą lotniczą o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

    Lufthansa Global Business Services (LGBS) jest międzynarodową strukturą należącą do Lufthansa Group. Rola LGBS polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy Lufthansa. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources oraz Zakupów.

    Firma LGBS Kraków rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku jako Airline Accounting Center i w chwili obecnej zatrudnia ponad 700 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

    Integracja AAC z Lufthansa Global Business Services wiąże się z dynamicznym wzrostem, rozwojem obecnych, a także wdrożeniem nowych usług. Zapewni to możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać razem z nami i stać częścią naszego sukcesu.


    HR Advisor with German -
    nowy projekt, nowe procesy!

     W związku z intensywnym rozwojem oferujemy atrakcyjne możliwości kariery
    dla kandydatów władających językiem niemieckim w ramach

    nowego serwisu HR


    Oczekiwania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego
    • Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Umiejętność obsługi Windows i MS Office
    • Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy
    • Systematyczność i dokładność
    • Zorientowanie na klienta
    • Otwartość na wyjazdy służbowe
    • Doświadczenie zawodowe lub praktyki w obszarze HR lub w obsłudze klienta niemieckojęzycznego
      będą dodatkowym atutem (mile widziane w centrum SSC/BPO)

     Obowiązki:

    • Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)
    • Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie
    • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim

    Oferujemy:

    • Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR
    • Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego
    • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
    • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
    • Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy
    • Szkolenia początkowe i zaawansowane
    • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
    • Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
    • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym
      i prywatnym
    • Warunki i organizacja pracy przyjazne dla matek – wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce”
    • Biuro dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
    • Wygodne, nowoczesne biuro, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
    ,

    www.lgbs.aero
    www.be-lufthansa.com


     Formularz aplikacyjny znajduje się pod adresem: https://praca.testhr.pl/4408


    Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami