Oferta pracy

HR and Payroll Specialist (Logistics)

Allegro

  • Adamów (pow. grodziski)

    Adamów (pow. grodziski), mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Weźmiesz udział w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, zgodnie ze specyfiką branży magazynowej

  • Sporządzisz listy płac i przelewów

  • Zweryfikujesz rozliczanie czasu pracy pracowników oraz harmonogramy pracy zmianowej

  • Zajmiesz się weryfikacją zgodności działań współpracujących APT z zawartymi umowami, szczególnie w zakresie dokumentacji pracowniczej

  • Wesprzesz opracowanie i wdrożenie struktury stanowisk w magazynie wraz z określeniem zagrożeń stanowiskowych

  • Będziesz odpowiadać za sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PIT

  • Zadbasz o dobrą współpracę ze specjalistą BHP w zakresie spraw pracowniczych

  • Przygotujesz bieżące raporty kadrowo-płacowe

  • Będziesz monitorować i analizować zmiany w przepisach prawa pracy oraz regulacjach ubezpieczeń społecznych

  • Zajmiesz się ewidencjonowaniem, nadzorem i organizacją wstępnych oraz okresowych, kontrolnych badań lekarskich

  • We współpracy z zespołem Szkoleń i Rozwoju zadbasz o rozwój pracowników oraz obsługę pozyskiwania koniecznych uprawnień

  • Weźmiesz aktywny udział w procesie onboardingu pracowników magazynowych

  • Na co dzień będziesz przekazywać informacje kadrowe zainteresowanym pracownikom oraz ich przełożonym

Nasze wymagania

  • Posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o profilu kadrowo-płacowym w branży logistycznej lub magazynowej

  • Bardzo dobrze znają przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu tematyki ubezpieczeń społecznych

  • Pracowały na rozbudowanych systemach ERP kadrowo-płacowych

  • Bardzo dobrze znają pakiet MS Office, atutem będzie doświadczenie w pracy na Google Docs

  • Wiedzą jak samodzielnie zorganizować swoją pracę i nie tracą motywacji przy rutynowych działaniach

  • Mają wysoko rozwinięte umiejętności współpracy w zespole

  • Lubią poszukiwać optymalizacji i ulepszać procesy

  • Są pozytywnie nastawione do pracy z dużą ilością osób wewnątrz organizacji

  • Posiadają umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach

  • Potrafią w sposób jasny przekazać informacje nt. złożonych tematów

  • Potrafią dostosować się do zmieniającego się otoczenia

  • Znają język angielski w stopniu co najmniej średnio-zaawansowanym

To oferujemy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • HR Administration, Payroll and Benefits Team tworzy 14 profesjonalistek HR, które każdego dnia dbają o prawidłową realizację procesów kadrowo-płacowych w Grupie Allegro

  • Gwarantujemy możliwość rozwoju merytorycznego

  • Dbamy o przyjazną atmosferę pracy

  • Realizujemy projekty wdrożeniowe i dbamy o efektywność procesów

  • Na co dzień stosujemy narzędzia oparte o najnowsze technologie informatyczne dostosowane do skali zatrudnienia

  • Pracujemy na dużą skalę, współpracujemy na co dzień z 3,5 tysiącami pracowników

  • Angażujemy się w nowe projekty związane z dynamicznym rozwojem Grupy Allegro

  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro