dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR and Payroll Specialist (Logistics)
Allegro
Adamów (pow. grodziski)
Adamów (pow. grodziski), mazowieckie- ogłoszenie wygasło 15 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Weźmiesz udział w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, zgodnie ze specyfiką branży magazynowej
Sporządzisz listy płac i przelewów
Zweryfikujesz rozliczanie czasu pracy pracowników oraz harmonogramy pracy zmianowej
Zajmiesz się weryfikacją zgodności działań współpracujących APT z zawartymi umowami, szczególnie w zakresie dokumentacji pracowniczej
Wesprzesz opracowanie i wdrożenie struktury stanowisk w magazynie wraz z określeniem zagrożeń stanowiskowych
Będziesz odpowiadać za sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PIT
Zadbasz o dobrą współpracę ze specjalistą BHP w zakresie spraw pracowniczych
Przygotujesz bieżące raporty kadrowo-płacowe
Będziesz monitorować i analizować zmiany w przepisach prawa pracy oraz regulacjach ubezpieczeń społecznych
Zajmiesz się ewidencjonowaniem, nadzorem i organizacją wstępnych oraz okresowych, kontrolnych badań lekarskich
We współpracy z zespołem Szkoleń i Rozwoju zadbasz o rozwój pracowników oraz obsługę pozyskiwania koniecznych uprawnień
Weźmiesz aktywny udział w procesie onboardingu pracowników magazynowych
Na co dzień będziesz przekazywać informacje kadrowe zainteresowanym pracownikom oraz ich przełożonym
Nasze wymagania
Posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o profilu kadrowo-płacowym w branży logistycznej lub magazynowej
Bardzo dobrze znają przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu tematyki ubezpieczeń społecznych
Pracowały na rozbudowanych systemach ERP kadrowo-płacowych
Bardzo dobrze znają pakiet MS Office, atutem będzie doświadczenie w pracy na Google Docs
Wiedzą jak samodzielnie zorganizować swoją pracę i nie tracą motywacji przy rutynowych działaniach
Mają wysoko rozwinięte umiejętności współpracy w zespole
Lubią poszukiwać optymalizacji i ulepszać procesy
Są pozytywnie nastawione do pracy z dużą ilością osób wewnątrz organizacji
Posiadają umiejętność szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach
Potrafią w sposób jasny przekazać informacje nt. złożonych tematów
Potrafią dostosować się do zmieniającego się otoczenia
Znają język angielski w stopniu co najmniej średnio-zaawansowanym
To oferujemy
Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
HR Administration, Payroll and Benefits Team tworzy 14 profesjonalistek HR, które każdego dnia dbają o prawidłową realizację procesów kadrowo-płacowych w Grupie Allegro
Gwarantujemy możliwość rozwoju merytorycznego
Dbamy o przyjazną atmosferę pracy
Realizujemy projekty wdrożeniowe i dbamy o efektywność procesów
Na co dzień stosujemy narzędzia oparte o najnowsze technologie informatyczne dostosowane do skali zatrudnienia
Pracujemy na dużą skalę, współpracujemy na co dzień z 3,5 tysiącami pracowników
Angażujemy się w nowe projekty związane z dynamicznym rozwojem Grupy Allegro
Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro