Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR Biznes Partner

SFD Spółka Akcyjna

  • Głogowska 41, Opole
    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

SFD Spółka Akcyjna

Głogowska 41

Opole

Twój zakres obowiązków

  • Rozwijanie i koordynacja cyklicznych procesów HRowych (m.in. planowanie i realizacja działań rozwojowych, wspieranie rozwoju talentów, badanie opinii pracowników itp.)

  • Monitorowanie KPI w obszarze HR, przygotowanie raportów, analiz i zestawień w odpowiedzi na aktualne potrzeby biznesu, planowanie i wdrażanie efektywnych rozwiązań

  • Wsparcie i doradztwo dla przełożonych i pracowników w zakresie ich rozwoju w organizacji oraz rozwijania, motywowania i integrowania ich zespołów

  • Aktywny udział w projektach o istotnym znaczeniu dla firmy, we współpracy z osobami na różnych poziomach i działach, które będą wspierały realizację celów zespołów od strony HRowej

  • Pomoc managerom w obszarze prawa pracy oraz współpraca z zespołem Kadr w kwestiach związanych z administracją kadrowo-płacową

  • Aktywne uczestnictwo w kreowaniu polityki personalnej zgodnej ze strategią i wartościami firmy

  • Wsparcie realizacji planu komunikacji i zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami i przełożonymi

  • Wsparcie procesu rekrutacji, planowania ścieżek karier i zarządzania talentami

  • Zaangażowanie w projekty lean, ciągłego doskonalenia oraz dotyczące poprawy bezpieczeństwa

Nasze wymagania

  • Wymagane wykształcenie wyższe w kierunku pokrewnym dziedzinie ZZL

  • Wymagane min 5 letnie doświadczenie w obszarze HR na zbliżonym stanowisku

  • Wymagana znajomość procesów HR poparta praktyką w dziale personalnym

  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności Excel

To oferujemy

  • Pracę stacjonarna z możliwością HO

  • Dobre relacje i wzajemne wspieranie się codziennej pracy;

  • Stałe godziny pracy 8:00-16:00;

  • Elastyczne godziny pracy oraz swobodny dress code;

  • Umowa o pracę; rynkowe wynagrodzenie + system premiowy;

  • Możliwość rozwoju i szkoleń;

  • Pakiet socjalny, w skład którego wchodzi karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna oraz zniżki na produkty naszej firmy dla Ciebie i Twoich najbliższych.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

SFD Spółka Akcyjna

SFD S.A. to ogólnopolski Lider sprzedaży suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych.

W naszym portfolio posiadamy takie marki jak ALLNUTRITION, SFD i ALLDEYNN. Jesteśmy dystrybutorem i sprzedawcą wielu znanych marek, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.

Od blisko 4 lat rozwijamy sieć sklepów stacjonarnych, więc nasze produkty można kupić w ponad 100 punktach w całym kraju.

SFD to nie tylko sprzedaż. SFD to także budowanie świadomości, edukacja, wiele portali społecznościowych i informacyjnych, a także szeroko rozwinięty sektor usług.

Na co dzień zatrudniamy ponad 300 Pracowników, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach, ale także wesołymi, pomocnymi i ambitnymi Kolegami z pracy!

Przewiń do profilu firmy