dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR Biznes Partner
SFD Spółka Akcyjna
- Głogowska 41, OpoleOpole, opolskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
SFD Spółka Akcyjna
Głogowska 41
Opole
Twój zakres obowiązków
Rozwijanie i koordynacja cyklicznych procesów HRowych (m.in. planowanie i realizacja działań rozwojowych, wspieranie rozwoju talentów, badanie opinii pracowników itp.)
Monitorowanie KPI w obszarze HR, przygotowanie raportów, analiz i zestawień w odpowiedzi na aktualne potrzeby biznesu, planowanie i wdrażanie efektywnych rozwiązań
Wsparcie i doradztwo dla przełożonych i pracowników w zakresie ich rozwoju w organizacji oraz rozwijania, motywowania i integrowania ich zespołów
Aktywny udział w projektach o istotnym znaczeniu dla firmy, we współpracy z osobami na różnych poziomach i działach, które będą wspierały realizację celów zespołów od strony HRowej
Pomoc managerom w obszarze prawa pracy oraz współpraca z zespołem Kadr w kwestiach związanych z administracją kadrowo-płacową
Aktywne uczestnictwo w kreowaniu polityki personalnej zgodnej ze strategią i wartościami firmy
Wsparcie realizacji planu komunikacji i zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami i przełożonymi
Wsparcie procesu rekrutacji, planowania ścieżek karier i zarządzania talentami
Zaangażowanie w projekty lean, ciągłego doskonalenia oraz dotyczące poprawy bezpieczeństwa
Nasze wymagania
Wymagane wykształcenie wyższe w kierunku pokrewnym dziedzinie ZZL
Wymagane min 5 letnie doświadczenie w obszarze HR na zbliżonym stanowisku
Wymagana znajomość procesów HR poparta praktyką w dziale personalnym
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności Excel
To oferujemy
Pracę stacjonarna z możliwością HO
Dobre relacje i wzajemne wspieranie się codziennej pracy;
Stałe godziny pracy 8:00-16:00;
Elastyczne godziny pracy oraz swobodny dress code;
Umowa o pracę; rynkowe wynagrodzenie + system premiowy;
Możliwość rozwoju i szkoleń;
Pakiet socjalny, w skład którego wchodzi karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna oraz zniżki na produkty naszej firmy dla Ciebie i Twoich najbliższych.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
SFD Spółka Akcyjna
SFD S.A. to ogólnopolski Lider sprzedaży suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych.
W naszym portfolio posiadamy takie marki jak ALLNUTRITION, SFD i ALLDEYNN. Jesteśmy dystrybutorem i sprzedawcą wielu znanych marek, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Od blisko 4 lat rozwijamy sieć sklepów stacjonarnych, więc nasze produkty można kupić w ponad 100 punktach w całym kraju.
SFD to nie tylko sprzedaż. SFD to także budowanie świadomości, edukacja, wiele portali społecznościowych i informacyjnych, a także szeroko rozwinięty sektor usług.
Na co dzień zatrudniamy ponad 300 Pracowników, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach, ale także wesołymi, pomocnymi i ambitnymi Kolegami z pracy!