Oferta pracy

HR Biznes Partner

AWECO POLSKA APPLIANCE Sp. z o.o.

  • Turyńska 80, Tychy
    Tychy, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

AWECO POLSKA APPLIANCE Sp. z o.o.

Turyńska 80

Tychy

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie managerów i liderów w działaniach operacyjnych w celu zapewnienia najlepszych standardów oraz wysokiej efektywności

  • udział w bieżących projektach HR (m.in rekrutacje, szkolenia i rozwój, zarządzanie talentami, employer branding)

  • określanie potrzeb rekrutacyjnych, wsparcie w planowaniu zatrudnienia i etatów - prowadzenie rekrutacji na stanowiska pośrednio- i bezpośrednio produkcyjne oraz stanowiska specjalistyczne

  • przeprowadzanie procesów on/off-boardingowych pracowników

  • współpraca w zakresie komunikowania i wprowadzania zmian organizacyjnych oraz budowania zespołów

  • wsparcie firmy i zespołu z zakresu programu szkoleń

  • raportowanie wskaźników HR oraz sporządzanie sprawozdań i zestawień

  • udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • regularna współpraca z zespołem kadrowo-płacowym w zakresie weryfikacji danych do sporządzenia listy płac, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, sporządzania umów

  • ścisła współpraca z HR Menedżerem oraz ze wszystkimi działami w firmie

  • wspieranie pozostałych członków działu HR w bieżących działaniach

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu różnorodnych projektów HR

  • znajomość wymagań normy IATF w odniesieniu do procesów HR-owych- będzie dodatkowym atutem

  • procesowe podejście do realizacji powierzonych zadań

  • znajomość narzędzi rekrutacji

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, nastawienie na współpracę oraz budowanie długofalowych relacji

  • umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy danych

  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, determinacja i energia w działaniu

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego dzięki udziałowi w różnorodnych projektach

  • udział w rozwoju standardów w organizacji

  • przyjazną atmosferę

  • możliwość uczestniczenia w działaniach wspierających lokalną społeczność (CSR)

  • możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń- ubezpieczenie grupowe, premia frekwencyjna, dofinansowanie do wakacji, bonus świąteczny, MultiSport

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

AWECO POLSKA APPLIANCE Sp. z o.o.

SANHUA AWECO jest globalną firmą zatrudniającą prawie 2000 pracowników. Od 2013 roku jesteśmy częścią SANHUA, światowego lidera systemów AGD, motoryzacji i klimatyzacji, zatrudniającego 20.000 pracowników na całym świecie.

Produkowane przez nas systemy są kluczowymi elementami w niemal każdym urządzeniu gospodarstwa domowego czy klimatyzatora, jak również co drugiego nowo wyprodukowanego samochodu na świecie.

Przewiń do profilu firmy