Oferta pracy

Nowodworski Estates

HR Business Development Partner

Nowodworski EstatesO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Nowodworski Estates

Stanisława Żółkiewskiego 17a

Kraków

HR BUSINESS
DEVELOPMENT PARTNER

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości
w Polsce wg Otodom
. Naszym celem jest zbudowanie
największej firmy pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku
od 9 lat, a nasz zespół tworzy 220 ambitnych
specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach
i we Wrocławiu. Nasza praca polega na sprzedawaniu,
wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.

 

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze
były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe
pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd
nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma
aktywnie wspieramy naszych współpracowników,
gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy
także w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.


Dołacz do Nowodworski Estates
i zmieniaj z nami rynek nieruchomosci!

Naszą drogę do rangi największej agencji nieruchomości w Europie chcemy zacząć od otwarcia nowych oddziałów na terenie kraju. Dlatego potrzebujemy doświadczonych strategów, którzy pomogą nam rozwijać biznes. To właśnie osoby na stanowiskach HR Business Development Partner wybiorą lokalizacje dla naszych kolejnych biur, powołają ich dyrektorów i wesprą budowę nowych zespołów. Poszukujemy urodzonych liderów, którzy będą odpowiadać za rozwój marki Nowodworski Estates w jednym z czterech obszarów Polski. Jeśli chcesz mieć czynny udział w sukcesie naszej agencji, już dziś aplikuj na stanowisko HR Business Development Partnera! Do Twoich zadań będzie należało również wsparcie oddziałów w zakresie procesów HR-owych, takich jak budowa ścieżek kariery oraz oceny okresowe pracowników. Wiążemy z Tobą także duże nadzieje w kwestii employer brandingu oraz rekrutacji managerskich. Jeżeli więc nie boisz się wyzwań, jesteś osobą ambitną i potrafisz przekonać każdego do swoich pomysłów, to właśnie Ciebie szukamy!

W Nowodworski Estates będziesz:

  • uczestniczyć w procesach otwierania nowych biur, od rekrutacji dyrektorów, aż po wsparcie w budowie struktur oddziałów,
  • prowadzić procesy rekrutacyjne na stanowiska managerskie oraz koordynować procesy rekrutacji na pozostałe stanowiska,
  • realizować procesy HR, dbać o prawidłowe funkcjonowanie narzędzi HR i politykę personalną w firmie,
  • wspierać managerów m.in. w zakresie prawa pracy oraz w działaniach związanych z projektowaniem struktur organizacyjnych i wzrostem ich efektywności,
  • odpowiadać za doradztwo w obszarze polityki HR na potrzeby kadry managerskiej poprzez analizowanie potrzeb, rekomendowanie rozwiązań oraz uczestnictwo w procesach związanych z zarządzaniem personelem,
  • realizować działania związane z rozwojem pracowników (w tym uczestniczyć w przygotowywaniu indywidualnych planów rozwoju, organizować i przeprowadzać szkolenia dla pracowników oraz realizować oceny ich rozwoju i wyników pracy),
  • zgłaszać pomysły, działania, a także wdrażać nowe rozwiązania, narzędzia HR dla pracowników oraz tworzyć instrukcje i procedury z tym związane,
  • aktywnie uczestniczyć w działaniach z zakresu Employer Brandingu,
  • przeprowadzać analizy wskaźników HR, wykonywać raporty, prezentować wnioski oraz rekomendować działania naprawcze i rozwojowe.

Jeśli jesteś...

  • samodzielny
  • zdecydowany
  • zorientowany na rezultat
  • proaktywny
  • pozytywnie nastawiony
  • energiczny


... to właśnie Ciebie szukamy!

Oczekujemy od Ciebie:

  • wyższego wykształcenia: ekonomicznego lub powiązanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • co najmniej 2 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie,
  • co najmniej 2 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów rozwojowych dla kadry managerskiej, ukierunkowanych na poprawę rezultatów i rozwój talentów,
  • praktycznej wiedzy z zakresu ZZL (rozwój, motywacja, rekrutacja, komunikacja),
  • umiejętności generowania innowacyjnych pomysłów w zakresie przyciągania talentów i zapewnienia płynności procesów rekrutacyjnych,
  • umiejętności prowadzenia przemyślanych i spójnych działań employer brandingowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu programów budujących zaangażowanie pracowników,
  • samodzielności w działaniu i gotowości do przejmowania odpowiedzialności,
  • umiejętności analitycznych,
  • nastawiania na poszukiwania efektywnych rozwiązań i ich wdrażanie,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i orientacji na cele,
  • umiejętności otwartej komunikacji i efektywnego nawiązywania relacji międzyludzkich,
  • doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności koordynowania kilku tematów jednocześnie i szybkiego
  • reagowania na zmiany sytuacji,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
  • rozumienia roli HR jako partnera biznesowego dla managerów.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szerokie możliwości rozwoju
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
  • zajęcia z języka angielskiego
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy "OK SYSTEM"
  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • eventy integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • elastyczne godziny pracy
  • innowacyjne rozwiązania pracy ONLINE
  • profesjonalne szkolenia, warsztaty oraz e-learning

Co mówią o nas nasi współpracownicy:

 


Nasi klienci

 

 

Grafika dolna

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości
w Polsce wg Otodom
. Naszym celem jest zbudowanie
największej firmy pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku
od 9 lat, a nasz zespół tworzy 220 ambitnych
specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach
i we Wrocławiu. Nasza praca polega na sprzedawaniu,
wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.

 

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze
były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe
pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd
nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma
aktywnie wspieramy naszych współpracowników,
gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy
także w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.


Dołacz do Nowodworski Estates
i zmieniaj z nami rynek nieruchomosci!
HR BUSINESS
DEVELOPMENT PARTNER

Naszą drogę do rangi największej agencji nieruchomości w Europie chcemy zacząć od otwarcia nowych oddziałów na terenie kraju. Dlatego potrzebujemy doświadczonych strategów, którzy pomogą nam rozwijać biznes. To właśnie osoby na stanowiskach HR Business Development Partner wybiorą lokalizacje dla naszych kolejnych biur, powołają ich dyrektorów i wesprą budowę nowych zespołów. Poszukujemy urodzonych liderów, którzy będą odpowiadać za rozwój marki Nowodworski Estates w jednym z czterech obszarów Polski. Jeśli chcesz mieć czynny udział w sukcesie naszej agencji, już dziś aplikuj na stanowisko HR Business Development Partnera! Do Twoich zadań będzie należało również wsparcie oddziałów w zakresie procesów HR-owych, takich jak budowa ścieżek kariery oraz oceny okresowe pracowników. Wiążemy z Tobą także duże nadzieje w kwestii employer brandingu oraz rekrutacji managerskich. Jeżeli więc nie boisz się wyzwań, jesteś osobą ambitną i potrafisz przekonać każdego do swoich pomysłów, to właśnie Ciebie szukamy!

W Nowodworski Estates będziesz:

  • uczestniczyć w procesach otwierania nowych biur, od rekrutacji dyrektorów, aż po wsparcie w budowie struktur oddziałów,
  • prowadzić procesy rekrutacyjne na stanowiska managerskie oraz koordynować procesy rekrutacji na pozostałe stanowiska,
  • realizować procesy HR, dbać o prawidłowe funkcjonowanie narzędzi HR i politykę personalną w firmie,
  • wspierać managerów m.in. w zakresie prawa pracy oraz w działaniach związanych z projektowaniem struktur organizacyjnych i wzrostem ich efektywności,
  • odpowiadać za doradztwo w obszarze polityki HR na potrzeby kadry managerskiej poprzez analizowanie potrzeb, rekomendowanie rozwiązań oraz uczestnictwo w procesach związanych z zarządzaniem personelem,
  • realizować działania związane z rozwojem pracowników (w tym uczestniczyć w przygotowywaniu indywidualnych planów rozwoju, organizować i przeprowadzać szkolenia dla pracowników oraz realizować oceny ich rozwoju i wyników pracy),
  • zgłaszać pomysły, działania, a także wdrażać nowe rozwiązania, narzędzia HR dla pracowników oraz tworzyć instrukcje i procedury z tym związane,
  • aktywnie uczestniczyć w działaniach z zakresu Employer Brandingu,
  • przeprowadzać analizy wskaźników HR, wykonywać raporty, prezentować wnioski oraz rekomendować działania naprawcze i rozwojowe.

Jeśli jesteś...

  • samodzielny
  • zdecydowany
  • zorientowany na rezultat
  • proaktywny
  • pozytywnie nastawiony
  • energiczny


... to właśnie Ciebie szukamy!

Oczekujemy od Ciebie:

  • wyższego wykształcenia: ekonomicznego lub powiązanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • co najmniej 2 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie,
  • co najmniej 2 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów rozwojowych dla kadry managerskiej, ukierunkowanych na poprawę rezultatów i rozwój talentów,
  • praktycznej wiedzy z zakresu ZZL (rozwój, motywacja, rekrutacja, komunikacja),
  • umiejętności generowania innowacyjnych pomysłów w zakresie przyciągania talentów i zapewnienia płynności procesów rekrutacyjnych,
  • umiejętności prowadzenia przemyślanych i spójnych działań employer brandingowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
  • doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu programów budujących zaangażowanie pracowników,
  • samodzielności w działaniu i gotowości do przejmowania odpowiedzialności,
  • umiejętności analitycznych,
  • nastawiania na poszukiwania efektywnych rozwiązań i ich wdrażanie,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i orientacji na cele,
  • umiejętności otwartej komunikacji i efektywnego nawiązywania relacji międzyludzkich,
  • doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności koordynowania kilku tematów jednocześnie i szybkiego
  • reagowania na zmiany sytuacji,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
  • rozumienia roli HR jako partnera biznesowego dla managerów.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szerokie możliwości rozwoju
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
  • zajęcia z języka angielskiego
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy "OK SYSTEM"
  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • eventy integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • elastyczne godziny pracy
  • innowacyjne rozwiązania pracy ONLINE
  • profesjonalne szkolenia, warsztaty oraz e-learning

Co mówią o nas nasi współpracownicy:

 


Nasi klienci

 

 

Ogłoszenie archiwalne